quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:01 schreef Brighteyes het volgende:
En ik heb morgen een leuke excursie gepland staan trouwens!
Naar een kistenfabriek!
Kisten? Ja idd, lijk-kisten. Ik ben zo benieuwd!
De meesten zijn gefineerd spaanplaat, maar toch, het is ook best een beetje K&W gerelateerd.
Lijkt mij een redelijke prijs.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:58 schreef Brighteyes het volgende:
Oh sorry, de ramen zijn van (hard)hout.
Ik ging net de glaslatjes voor de achterdeur doen. Maar ik snap het niet.
Heb echt zwaar de pest er in dat ik de bestaande latjes in een domme bui weg heb gegooid.
Volgens mij valt dat best meequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
Verborgen roosters is idd wel mooi, maar vast ook duurder.
Je wil je ruiten gelijk maar gaan dichttimmeren?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ik begreep van die man ook net dat de prijs van Merantie de laatste jaren met 40% omhoog gegaan is.
Ja, je moet iets als je het milieu een beetje in ere wil houden.
En uiteraard is uiteraard met 'd'quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:28 schreef Brighteyes het volgende:Scheelt een hoop stookkosten joh!
En het is uiteraar Meranti zonder 'e'.
eewt ej adt asl ej idnerdada zo shcrjitf dta jji dti dan inedrdada oko kutn leeznquote:
Dagje klussenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:21 schreef Vonkenboer het volgende:
Fijn.. mijn ouders zijn zeer binnenkort 35 jaar getrouwd; en nu moet ik natuurlijk samen met mijn vriendin op een orgineel idee komen wat ze beide leuk vinden![]()
![]()
Wat valt al zo ie zo af :
- Weekendje ergens heen
- Cadeobonnen
![]()
- Een mooie foto van jullie op een berenvelletje in een romatisch bos.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:21 schreef Vonkenboer het volgende:
Fijn.. mijn ouders zijn zeer binnenkort 35 jaar getrouwd; en nu moet ik natuurlijk samen met mijn vriendin op een orgineel idee komen wat ze beide leuk vinden![]()
![]()
- Weekendje ergens heen
- Cadeobonnen
![]()
Geef je een weekje Texel kado, en kom zelf stiekum langs om met hen naar bijv "freya" te gaan(restaurant hier in het dorp Den Burg.Drie gangen dagelijks wisselend menu waar rekening wordt gehouden met je eetwensen kost iets van ¤25,- p.p), en ohja kom gezellig dan eens buurtenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:21 schreef Vonkenboer het volgende:
![]()
- Weekendje ergens heen
- Cadeobonnen
![]()
Freyaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:05 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Geef je een weekje Texel kado, en kom zelf stiekum langs om met hen naar bijv "freya" te gaan(restaurant hier in het dorp Den Burg.Drie gangen dagelijks wisselend menu waar rekening wordt gehouden met je eetwensen kost iets van ¤25,- p.p), en ohja kom gezellig dan eens buurten![]()
Weekje uitwaaien kost nu geeneens zoveel op het moment geloof ik, is dat een idee?
Hoi Dudet-tjequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Freya![]()
Zat vol toen wij het probeerden![]()
Daar moeten we nog eens voor terug![]()
Oef, dat is ook een leuk idee om eens iemand kado te doen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Of je laat een heuse kok komen die een avond voor ze komt koken!
ff de typos eruit gehaald, en dus op het verkeerde knopke gekliktquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:12 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Hoi Dudet-tje
ja is vaak vol en soms dicht maar lekker knabbelen kan je er![]()
En als je nog eens terug gaat naar Texel, kom je maar langs voor een bakkieheb nu weer tijd zat......(nou ja bijna)
O, gebeurt mij ook zo vaak, maar ik kan het ongedaan makenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:46 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
ff de typos eruit gehaald, en dus op het verkeerde knopke geklikt![]()
![]()
zoals je nu dus net doetquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:48 schreef Marsepein het volgende:
[..]
O, gebeurt mij ook zo vaak, maar ik kan het ongedaan maken
Wat was ik snel hequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:49 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
zoals je nu dus net doetstond nl. "vak"
Excuses voor het korte lontje, ik dacht dat je de topic's onzin bedoelde.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:11 schreef Marsepein het volgende:
In zwakstroom op me Muis! werd het off topic daarom hier verder.
Klipper: SPeel gewoon die film van gister nog eens af dan schiet het vaak wel weer te binnen waar je iets hebt gelegd.
Ik vind soms mijn autosleutels in de koelkast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |