abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 oktober 2006 @ 12:58:34 #211
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_42918980
Jeah, het forum is weer online woohoow, ik begon het toch te missen

Trouwens ook camionetteupdates
Er is geen manier om sleutels bij te bestellen bij VW zelf omdat je daarvoor de graveercode van de sleutels nogdig hebt (ik ga straks wel nog even mijn fotomap@14986 grof geordende fotos doorspitten om te zien of ik niet toevallig een foto heb van de sleutels, maar daar vrees ik voor).
Een garagist heeft me uitgelegd hoe ik moest inbreken en heeft zelfs een passend ijzerstaafje voor mij geplooid. En het werkte:

Nu is de camionette al open, maar het stuur zit op slot. Enige optie is uitboren (je moet het slot kunnen draaien om het te kunnen uitbouwen) en vervangen door een nieuw slot. Een nieuw slot kost 41€, maar we hebben een wisselstukcamionette staan in een garage ergens te lande:

Dus met wat geluk kan ik het overzetten.
pi_42919782
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:29 schreef Marsepein het volgende:
Vrij allerminst. Ik moet en nieuwe F5 toets. Pff afkicken valt wel, maar niet mee.
Hij doet het dus weer.
Ik krijg wel nog steed de melding bij de "spam" U bent niet gemachtigd deze pagina te bekijken
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:21:09 #213
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42919820
En was je broer boos MMach?

Of weet hij nog van niets!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_42919867
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:20 schreef Solingjan het volgende:

[..]

Hij doet het dus weer.
Ik krijg wel nog steed de melding bij de "spam" U bent niet gemachtigd deze pagina te bekijken
Wat bedoel je precies?
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:31:19 #215
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42920135
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:22 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies?
Ik neem aan de banner onder de active topics rij. Heb dezelfde melding (al enkele dagen trouwens, al voor de downtime)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42920365
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:31 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik neem aan de banner onder de active topics rij. Heb dezelfde melding (al enkele dagen trouwens, al voor de downtime)
Ah, een lichtje springt aan:
U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:52:51 #217
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_42920763
quote:
[]Op woensdag 25 oktober 2006 13:21 schreef Duderinnetje het volgende:[/b]
En was je broer boos MMach?

Of weet hij nog van niets!
Hij weet het nog niet ik ga het pas zeggen als het opgelost is, dat lijkt me beter.
pi_42922260
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:38 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Ah, een lichtje springt aan:
U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken
@ Marsepein exact dat bedoel ik. Idd was dat ook al dagen voor de uitval.

@ mmach Je bent geweldig opgeschoten. Ziet er echt pro uit.
Ik heb een tijdje terug meen ik iets gelezen over die filmpjes van jou. Men kreeg wel beeld maar geen geluid.
Ik heb adobe Flash Kun je mij vertellen waar of hoe ik dat op kan lossen. Heb me rot gezocht de afgelopen twee dagen
  woensdag 25 oktober 2006 @ 15:48:58 #219
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_42924318
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 14:48 schreef Solingjan het volgende:

[..]

@ Marsepein exact dat bedoel ik. Idd was dat ook al dagen voor de uitval.

@ mmach Je bent geweldig opgeschoten. Ziet er echt pro uit.
Ik heb een tijdje terug meen ik iets gelezen over die filmpjes van jou. Men kreeg wel beeld maar geen geluid.
Ik heb adobe Flash Kun je mij vertellen waar of hoe ik dat op kan lossen. Heb me rot gezocht de afgelopen twee dagen
De filmjes op youtube zijn .flv files (flash filmpjes), daarvoor heb je de (Adobe) Macromedia Flashplayer nodig. Die is gratis gewoon. De recentste versie is altijd de beste. Dus geluidsproblemen liggen daar mss aan een oude flashplayer oid. Dan zou je hetzelfde probleem moeten hebben met andere filmpjes op youtube. En check ook even of je volumeregelaartje van het filmpje niet op mute staat of zo

Een probleem met filmpjes op putfile (zoals die er vroeger wel es waren in een ouder topic) was dat men geen beeld had, wel geluid. Dat is dan meestal omdat ze geen divx codec hebben. Ook weer gratis, en hier te downloaden: http://www.divx.com/divx/windows/
pi_42925650
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 15:48 schreef MMach het volgende:

[..]
quote:
(Adobe) Macromedia Flashplayer nodig. Die is gratis gewoon. De recentste versie is altijd de beste. Dus geluidsproblemen liggen daar mss aan een oude flashplayer oid.
Heb de 9
quote:
Dan zou je hetzelfde probleem moeten hebben met andere filmpjes op youtube.

Heb ik dus ook.
quote:
En check ook even of je volumeregelaartje van het filmpje niet op mute staat of zo
Staat open
Ik schijn, als je zo op internet zoekt, niet de enige te zijn. Ligt schijnbaar aan de combinatie dat de 9 serie niet overal toegepast wordt bij de bouw van de site.
quote:
Een probleem met filmpjes op putfile (zoals die er vroeger wel es waren in een ouder topic) was dat men geen beeld had, wel geluid. Dat is dan meestal omdat ze geen divx codec hebben. Ook weer gratis, en hier te downloaden: http://www.divx.com/divx/windows/

Deze heb ik ook allemaal
Test op de site van adobo geeft aan dat hij geinstalleerd is. Werkt ook (beeld) alleen geen geluid.
  Moderator woensdag 25 oktober 2006 @ 17:52:13 #221
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_42931146
Grrr ben dus echt super boos. Loop je op straat wordt je van achteren door een kut fietser aan gereden die naast het volledig lege fietspad zonodig op de stoep moet fietsen met fietsen. 1 straat verder een of ander kut joch dat een andere fiets wil in halen en zonder te kijken dit maar even via de stoep doet. Dat was dus 2de keer aangereden worden deze keer dus van opzij. Ben je 2 straten verder staat er een of andere trol op de fiets de stoep te blokeren om over te kunnen gaan steken ipv bij de oversteek 5 meter verder op waar je niemand in de weg staat.

Kom je in je eigen straat staat er 1 auto met zijn reet op de midden weg en zijn neus tegen een andere auto klem aan zodat ie kan parkeren tussen 2 parkeer plaatsen in. Staat er verder op 2 auto's vol op de hoek geparkeert en een andere tegen de richting is. Als er iets nu is kan gene brandweer van geen enkele kant de straat in komen. Reactie parkeer beheer, ja wij willen juist dat auto's wat op de stoep parkeren, de straten zijn daar wat smal anders kan er geen hulpverkeer langs soms' Ja hallo ze staan juist buiten de parkeer vakken op hoeken en half op de weg. "Oh ja dat is idd niet de bedoeling, mischien is er vannacht iemand die even langs kan komen" Ik hoop dat er een paar flinke deuken in gereden worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door tnimble op 25-10-2006 19:58:09 ]
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:47:26 #223
65960 sanger
pi_42931396
Welkom in de stad Tnimble!
pi_42931648
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 19:47 schreef sanger het volgende:
Welkom in de stad Tnimble!
Die stad woon ik al mijn hele leven En ook al jaren begeef ik mij op straat en dit is dus pas sinds een maand of 2 dat ik nu totaal een keer of 5 bijna of echt aangereden ben door een kut fietser, uitgescholden ben en 1 keer bijna door iemand in elkaar geslagen omdat je je netjes op de stoep begeeft er waren toen gelukkig een paar anderen bij die te hulp kwamen. Ook sinds kort dat auto's opeens half op de midden weg parkeren.

Natuurlijk in al die jaren vaak gezien dat er door rood gereden wordt of tegen de richting in maar dan kijken ze wel uit en doen ze voorzichting. Dat lijkt opeens over.
pi_42932580
Ha die Tnimble
Heb zelf een half jaartje in Haarlem gewoond. In mijn beleving is/was het destijds een aangename stad mn de binnenstad. Zal wel met de verruwing van de maatschappij te maken hebben. Tot JPB had ik nog nooit gehoord van het begrip normen en waarden. Ken ze nu trouwens ook nog niet, want ik ben nog altijd aan het wachten op JPB wanneer hij ons gaat vertellen wat die zijn. Ze weten het nl niet.
Wij zijn vroeger met fatsoensnormen opgevoed. Ik denk ook dat je dat van thuis mee moet krijgen. Die k fietsers en die grappenmaker die ruzie met je zocht hebben daar dus gebrek aan. Lijkt me alleen niet prettig om zo als jij het schrijft zo vaak achter elkaar.
Heb je trouwens nog nieuws over die prutser? En hoe is het met je dak/goot?
pi_42933060
Maandag is de advocaat langs geweest om de hele situatie rond de goot en het dak te bekijken. Morgen komt nog een (min of meer beroemt) bedrijf die gespecialieert is in oa casco resteuraties kijken naar de hele situatie. Het is er niet makkelijker op geworden zo met het dak probleem er bij.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 20:35:22 #228
65960 sanger
pi_42933085
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 19:54 schreef tnimble het volgende:

[..]

Die stad woon ik al mijn hele leven En ook al jaren begeef ik mij op straat en dit is dus pas sinds een maand of 2 dat ik nu totaal een keer of 5 bijna of echt aangereden ben door een kut fietser, uitgescholden ben en 1 keer bijna door iemand in elkaar geslagen omdat je je netjes op de stoep begeeft er waren toen gelukkig een paar anderen bij die te hulp kwamen. Ook sinds kort dat auto's opeens half op de midden weg parkeren.

Natuurlijk in al die jaren vaak gezien dat er door rood gereden wordt of tegen de richting in maar dan kijken ze wel uit en doen ze voorzichting. Dat lijkt opeens over.
Heb ook 11 jaar in die stad gewoond en ook redelijk bij jou in de buurt, maar heb dit ook nooit meegemaakt als ik eerlijk moet zijn.

Nieuwe lichting studenten?
pi_42933421
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 20:35 schreef sanger het volgende:

[..]

Heb ook 11 jaar in die stad gewoond en ook redelijk bij jou in de buurt, maar heb dit ook nooit meegemaakt als ik eerlijk moet zijn.

Nieuwe lichting studenten?
Die man die vanachtern op me inreed was een jaar of 40. Die knul van opzij een jaar of 16 gok ik (ben daar slecht in) Van +/- 1.5 maand geleden die me in elkaar wilde slaan omdat ik in de weg liep en hij daardoor niet op de fiets over de stoep goed kon door rijden was een jaar of 35.
pi_42933720
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 20:44 schreef tnimble het volgende:

[..]

Die man die vanachtern op me inreed was een jaar of 40. Die knul van opzij een jaar of 16 gok ik (ben daar slecht in) Van +/- 1.5 maand geleden die me in elkaar wilde slaan omdat ik in de weg liep en hij daardoor niet op de fiets over de stoep goed kon door rijden was een jaar of 35.
Heeft dus alles met opvoeden te maken.
pi_42933796
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 20:34 schreef tnimble het volgende:
Maandag is de advocaat langs geweest om de hele situatie rond de goot en het dak te bekijken. Morgen komt nog een (min of meer beroemt) bedrijf die gespecialieert is in oa casco resteuraties kijken naar de hele situatie. Het is er niet makkelijker op geworden zo met het dak probleem er bij.
Sterkte En hou de moed er in. Dat komt allemaal wel goed. Jij kunt dat
pi_42934349
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 12:58 schreef MMach het volgende:
[..] maar we hebben een wisselstukcamionette staan in een garage ergens te lande:
Haha, je bent echt een soort 1-persoons A-Team.. hoe noem je dat, resourceful..
  woensdag 25 oktober 2006 @ 21:30:34 #233
65960 sanger
pi_42935036
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 20:44 schreef tnimble het volgende:

[..]

Studenten dus
pi_42968641
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 21:11 schreef dvr het volgende:

[..]

Haha, je bent echt een soort 1-persoons A-Team.. hoe noem je dat, resourceful..
MacGyver
pi_42969668
MMachGyver!
pi_42969881
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:56 schreef dvr het volgende:
MMachGyver!
  donderdag 26 oktober 2006 @ 23:05:43 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42969934
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 09:40:42 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42977059
Mensen, kijk eens even met me mee.
We hebben net een offerte gekregen omdat we onze ramen boven willen vervangen. Dubbel glas er in en ipv alles openslaand doen we de helft vast met een rooster er in.

Het gaat om het volgende:
  • 1,18 x 0,70 (vast raam met alu rooster)
  • 1,18 x 0,70 (openslaand raam met uitzetpootdinges en 2 'knippen' om te sluiten)
  • 1,00 x 0,90 (vast raam met alu rooster)
  • 1,00 x 0,70 (openslaand raam met uitzetpootdinges en 2 'knippen' om te sluiten)
  • 1,00 x 0,90 (openslaand raam met uitzetpootdinges en 2 'knippen' om te sluiten)

Dit gaat ons volgens de offerte 1925 Euro (incl. btw) kosten en dat is inclusief oude verwijderen, nieuwe erin zetten en al het hang- en sluitwerk.
    Volgens mij is het wel redelijk, maar ja, ik weet hier dus echt niets van af. Ik heb alleen eigenlijk geen zin om nog iemand te laten komen om de offertes te vergelijken.

Is dit idd redelijk?
    pi_42977181
    quote:
    Op vrijdag 27 oktober 2006 09:40 schreef Brighteyes het volgende:
    Mensen, kijk eens even met me mee.
    We hebben net een offerte gekregen omdat we onze ramen boven willen vervangen. Dubbel glas er in en ipv alles openslaand doen we de helft vast met een rooster er in.

Het gaat om het volgende:
  • 1,18 x 0,70 (vast raam met alu rooster)
  • 1,18 x 0,70 (openslaand raam met uitzetpootdinges en 2 'knippen' om te sluiten)
  • 1,00 x 0,70 (openslaand raam met uitzetpootdinges en 2 'knippen' om te sluiten)
  • 1,00 x 0,90 (openslaand raam met uitzetpootdinges en 2 'knippen' om te sluiten)

Dit gaat ons volgens de offerte 1925 Euro (incl. btw) kosten en dat is inclusief oude verwijderen, nieuwe erin zetten en al het hang- en sluitwerk.
    Volgens mij is het wel redelijk, maar ja, ik weet hier dus echt niets van af. Ik heb alleen eigenlijk geen zin om nog iemand te laten komen om de offertes te vergelijken.

Is dit idd redelijk?
  • EN wat voor materiaal zijn de kozijnen? Aluminium, hout of kunststof?

De prijs lijkt me niet al te gek, maar dat is voor mij ook een gevoelskwestie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Marsepein op 27-10-2006 09:59:53 (Let &/$%)(/ eens op je typefouten....) ]
      vrijdag 27 oktober 2006 @ 09:58:52 #240
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_42977433
    Oh sorry, de ramen zijn van (hard)hout.

Ik ging net de glaslatjes voor de achterdeur doen. Maar ik snap het niet.
    Heb echt zwaar de pest er in dat ik de bestaande latjes in een domme bui weg heb gegooid.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')