quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:46 schreef Lucille het volgende:
Puntoortjes is 48 uur weg. Blijkbaar was het de eerste keer niet duidelijk dat gebagger plaatsen erg vervelend is.
hou je helm bij je!quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:53 schreef Sjakie01 het volgende:
Waar slaat dit op?
Ik ook wel, maar ze banned me op msn na een geintje van mij terwijl ze allemaal om het hardst juigen bij topics als ; "zwaai hier versabommie uit!" ...dus tjaquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Vind het altijd wel leuke bagger van puntje.![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ze banned me op msn na een geintje van mij terwijl ze allemaal om het hardst juigen bij topics als ; "zwaai hier versabommie uit!" ...dus tjanu krijgt ze een eigen topic in dezelfde trend
![]()
wrom kreeg ik trouwens met de deegroller van je ?????quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ze banned me op msn na een geintje van mij terwijl ze allemaal om het hardst juigen bij topics als ; "zwaai hier versabommie uit!" ...dus tjanu krijgt ze een eigen topic in dezelfde trend
![]()
het leven is hard he, ik denk dat ze dr nu nog wel een weekie aan vast knooptquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
omdat je een newbie bentquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:02 schreef petraa het volgende:
[..]
wrom kreeg ik trouwens met de deegroller van je ?????![]()
boeien, ga er gewoon dwars doorheen lopen bleren...heerlijk dat messenger livequote:Op maandag 9 oktober 2006 11:02 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
het leven is hard he, ik denk dat ze dr nu nog wel een weekie aan vast knoopt![]()
![]()
![]()
tssssssss altijd zo vriendelijk tegen newbie's jij??? Ik geloof dat ik maar met puntoortjes mee ga doen.quote:
...hahah ...ook daar zijn oplossingen voor..quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
boeien, ga er gewoon dwars doorheen lopen bleren...heerlijk dat messenger live![]()
JUIST!quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:04 schreef Joohanna het volgende:
Ik ben ook gebanned. Afgevoerd richting keuken!
????????? Wat is next? Newbie opstand????quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:05 schreef petraa het volgende:
[..]
tssssssss altijd zo vriendelijk tegen newbie's jij??? Ik geloof dat ik maar met puntoortjes mee ga doen.![]()
Uitkijken jij he !!!!! Ben misschien wel Newbie, maarre .... ik laat niet met me sollenquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
????????? Wat is next? Newbie opstand????![]()
och ik ben de beroertste niet omdat te testenquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Uitkijken jij he !!!!! Ben misschien wel Newbie, maarre .... ik laat niet met me sollen![]()
Waarom verbaasd me dat toch nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
och ik ben de beroertste niet omdat te testen![]()
Wanneer ga je een fotoboek openen?quote:
Uhm ben Newbie dusse vertel me waar en ik doe het !quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wanneer ga je een fotoboek openen?
http://fotoboek.fok.nl/quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Uhm ben Newbie dusse vertel me waar en ik doe het !
Ik heb alqeer pauze! Heeft iemand hier een handige tip om cement/kit van een badkamervloer/muur af te halen?quote:
Keej ff bij jou gegluurd, ik ga er deze week werk van maken !!!quote:
Je was toch naar de Keuken gebanned. Enne neuhhh geen ideequote:Op maandag 9 oktober 2006 11:26 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik heb alqeer pauze! Heeft iemand hier een handige tip om cement/kit van een badkamervloer/muur af te halen?
Een kango!quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:26 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik heb alqeer pauze! Heeft iemand hier een handige tip om cement/kit van een badkamervloer/muur af te halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |