deuterium?quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hoe noemt men de waterstof isotoop die als atoommassa 3 heeft?
Ja ik heb hemquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:06 schreef WooZ het volgende:
[..]
is er niet gewoon een toets waar dat tekentje op staat
Dat is wel een waterstof istoop maar heeft een atoommassa van 2.quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:06 schreef WooZ het volgende:
deuterium?
Sneakaapquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:07 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Kom op... Nog eeentje! What harm can it do?![]()
Kom op... Nog eeentje! What harm can it do?quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kom er inmiddels wel voor uit
Hou me tegen om nog meer Lost te kijken, de volgende is binnen
daar was ik al bang voor, maar dit wordt em niet danquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat is wel een waterstof istoop maar heeft een atoommassa van 2.![]()
Shh... Don't tell anyonequote:
Dat komt heel goed in de buurt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:12 schreef kniertjeh het volgende:
trioterium. *punt voor creativiteit?*
Op zich prijzenswaardig, al is de keerzijde van de medaille dat er zo erg veel wordt ge-slowchat en mensen met verkeerde antwoorden gaan smijten, waardoor er minder gescoord kan worden. Zeker door jou, aangezien jijzelf natuurlijk geen punten kan halenquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja dus ik heb een niet al te makkelijke vraag gekozen.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:10 schreef wyccie het volgende:
Tong, lach eens.
Die link doet het nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:18 schreef Asmodian het volgende:
(or visit our website at www.hatsthatmakeyoulooklikearetard.com)
Ik zat echt te hopen dat iemand zou klikkenquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die link doet het niet
En nu ben ik echt weg.
Tot over zo'n 43 minutenquote:
Zag je dat, MaJo? Zap noemt ons n00bsquote:
Wat ons? Dat kan nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:23 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Zag je dat, MaJo? Zap noemt ons n00bs
Eisbar?quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:40 schreef Zap het volgende:
Ja, het is een warme muts. Tegen de kou! Maar welk merk?
MaJo had het antwoord al lang moeten geven. Maar jij maakt ook kans, als je de OP even doorleest.
De beste vrienden van Jayhawkquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:53 schreef Berkery het volgende:
De oprichters/eigenaars van Google.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |