ik had wel door dat het anders smaakte dan normaal, maar om dan gelijk te verdenken dat het soja troep is?quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:25 schreef Ringo het volgende:
Had je je smaakpapillen maar moeten oefenen. Suffe boer.
Een schnitzel niet kunnen onderscheiden van een sojaburger.quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:28 schreef Mustard_Man het volgende:
ik wel door dat het anders smaakte dan normaal, maar om dan gelijk te verdenken dat het soja troep is?
ik had nog nooit soja shit op dus hoe kan ik dat dan herkennen?
LEZEN KRENG. heb je aids in je kop ofzo.quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:29 schreef Ringo het volgende:
[..]
Een schnitzel niet kunnen onderscheiden van een sojaburger.
En dat noemt zich een trooper.
kan ze ook niet.quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:31 schreef Ringo het volgende:
Het kan ook gewoon dat je moeder niet kan koken.
Nee, een tumor met humor.quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:31 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
LEZEN KRENG. heb je aids in je kop ofzo.
O, is dát een trooper?quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:34 schreef Ringo het volgende:
Je klinkt als een thaitoerist die zich heeft laten neuken door een ladyboy.
ik ben een beetje moe en dan raak ik snel geirriteerdquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:34 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee, een tumor met humor.
Wat is je probleem? Je klinkt als een thaitoerist die zich heeft laten neuken door een ladyboy.
ik zet de lege colaflessen/melkpakken gewoon weer terug in de koelkast! ha! dat zal dr leren!quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:35 schreef Aoristus het volgende:
hoe ga je je moeder terugpakken, een beet in plaats van een zoen?
dat weigert ze al vele jarenquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:36 schreef AlohaXa het volgende:
Mag ze vanavond een keertje niet voorlezen?
TS proeft het verschil niet eens.quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:51 schreef Snarf het volgende:
Ik ben allergisch voor vegetarisch eten.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 07:35 schreef Revenge2005 het volgende:
heb ze laatstt ook gehad bij een vegetarier - ik vind ze niet eens zo smerig
je moet er wel even aan wennen maar echt naar vind ik het niet
en neen ik ben geen vegetarier
ben een vervent fervent vleesetend persoon
Ga zelf dan koken, hoeft je mama dat ook niet meer te doen, kan je ook niet meer gaan huilen omdat je geen vlees hebt gekregen maar soja.quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:22 schreef Mustard_Man het volgende:
zitten we netjes aan tafel, krijg ik twee schnitzels op mn bord gepleurt.
aanvallen geblazen dus, helaas zat er maar weinig smaak aan. geen schnitzelkwaliteit zoals ik gewend was.
anyway, ik ben een trooper dus ik heb het natuurlijk gewoon opgegeten.
vraagt mn mama: 'en, was het lekker'
waarop ik antwoord: 'mwoah, ging wel'
en toen kwam het... verteld ze dat het een VEGETARISCHE SOJA-SCHNITZEL was!
OMG!!1! HOE KAN EEN MOEDER DAT HAAR EIGEN ZOON AANDOEN!
en dan nog lachen ook omdat ik het niet door had!
SCHANDALIG! HOOGVERRAAD!
ik HAAT vegetariers en alles waar ze voor staan! ik WEIGER soja en biologische troep te eten puur uit principe! en dan flikt ze me dit!![]()
![]()
uiteraard ga ik vandaag 4 stukken vlees eten en mn hond schoppen ter compensatie.
ik kende die termen niet eens. dit klinkt als een ervaringsdeskundigequote:Op maandag 9 oktober 2006 01:34 schreef Ringo het volgende:
Je klinkt als een thaitoerist die zich heeft laten neuken door een ladyboy.
Maak je wel fotos ervan?quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:22 schreef Mustard_Man het volgende:
en mn hond schoppen ter compensatie.
Ik zou als ik jouw was je hond in 4 stukken snijden, tegen je moeder zeggen dat jij kookt vanavond en die hondenburger bij haar op het bord leggen als ware van kotelet.quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:22 schreef Mustard_Man het volgende:
uiteraard ga ik vandaag 4 stukken vlees eten en mn hond schoppen ter compensatie.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:29 schreef Ringo het volgende:
[..]
Een schnitzel niet kunnen onderscheiden van een sojaburger.
En dat noemt zich een trooper troeper.
Dat is voor de zogenaamde "part-time vegetariërs" (quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:05 schreef Coelho het volgende:
Dat iemand geen vlees wil eten, oke, da's tot daar aan toe. Maar dat je dan wel iets op je bord wilt hebben liggen dat op vlees lijkt, daar snap ik niks van.
Ja, we jagen ook zoveel met z'n allen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:44 schreef Sjibble het volgende:
Soja
Vegetariers
Als ze Soja eten redden ze maar een halve koe in hun hele leven![]()
Zowieso kopen er mensen genoeg vlees, en je hebt het nodig, daar zijn we jagers voor. Er zit bijv ijzer in.
Als je geen ijzer krijgt is het dag tegen je rode bloedcellen en ben je alleen maar saai en moe
Mits ze dat niet erg ranzig vinden dan.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:52 schreef m021 het volgende:
Echte vegetariërs eten net zo lief een vormloos blok tofu.
Nee jij klinkt als een wereldvreemdequote:Op maandag 9 oktober 2006 10:12 schreef soppig het volgende:
[..]
ik kende die termen niet eens. dit klinkt als een ervaringsdeskundige
Eensch isquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:22 schreef Mustard_Man het volgende:
ik HAAT vegetariers en alles waar ze voor staan! ik WEIGER soja en biologische troep te eten puur uit principe!
Gepaneerd omdat hte lekker is misschien?quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:05 schreef Coelho het volgende:
Dat iemand geen vlees wil eten, oke, da's tot daar aan toe. Maar dat je dan wel iets op je bord wilt hebben liggen dat op vlees lijkt, daar snap ik niks van. Als je soja wilt eten, dan kan dat toch ook best in blokken of zo? Of sojaballen? Waarom met het nu in de vorm van een schnitzel gegoten worden, gepaneerd, en bovendien ook gebakken als een schnitzel?? Wat is de logica daarvan.
Mijn vrouw had laatst iets dergelijks van campina geloof ik. Instant vlees gemaakt uit zuivel.... Als ik zuivel wil dan drink ik wel melk, dat hoeft er wat mij betreft echt niet uit te zien als vlees.
Op een goede sojaburger, als de "schnitzel" moet je gewoon goed kauwen hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:29 schreef Viking84 het volgende:
een sojaburger knalt direct kapot in je mond en op een schnitzel kun je nog kauwen. Had je je kunstgebit soms niet in ofzo?.
Dat komt omdat een Schnitzel niet van koe is gemaakt maar van varkenquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:37 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Een schnitzel komt ook niet gepaneerd van de koe hoor
Ja dat krijg je als vegetarier, je weet niet waar al het vlees vandaan komtquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat komt omdat een Schnitzel niet van koe is gemaakt maar van varken![]()
(maar ok: het komt ook niet gepaneerd van het varken af)
Het verschil niet zien en proeven is gebrek aan kennis zullen we maar zeggen, dus lachen dat je er bent ingetrapt TS![]()
Hij is een soldat zoietsquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
je bent 'een trooper', pardon?
Bedoel je met frutjes die harde stukjes die er soms inzitten?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:56 schreef djkoelkast het volgende:
ik heb wel eens vegetarische kroketten en bitterballen op, maar ik vind die frutjes die voor vlees moeten doorgaan niet zo lekker, als ze dat nou gewoon helemaal weglaten (waarom vervangen in een bitterbal?) dan zijn ze super en lekkerder dan vleesbitterballen vind ik.
Maar van die vleesvervangende er als vlees uitziende en naar vlees smakende zooi... ik snap het niet eigenlijkJe wil geen vlees eten, eet je iets wat er zo erg op lijkt dat het nagenoeg hetzelfde is...
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:29 schreef GSi het volgende:
De eerste die mij ongewenst van dat gore nepvlees voorschoteld, zal de rest van zijn leven niet meer kunnen kauwen. Nee, ik hoef het niet te proeven. Ik kots al bij het woord Soja of Tofu. Rot op met je opdringerige gedrag en val dood.
niet die van vasales danquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:39 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Op een goede sojaburger, als de "schnitzel" moet je gewoon goed kauwen hoor
Driewerf hulde !quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:29 schreef GSi het volgende:
De eerste die mij ongewenst van dat gore nepvlees voorschoteld, zal de rest van zijn leven niet meer kunnen kauwen. Nee, ik hoef het niet te proeven. Ik kots al bij het woord Soja of Tofu. Rot op met je opdringerige gedrag en val dood.
Tuurlijk jongen....als het je voorgeschoteld wordt dan eet jij het óf gewoon op óf je barst in janken uit omdat je het niet lust. Maar jouw patserverhaal is dan natuurlijk ook enorm ongeloofwaardigquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:29 schreef GSi het volgende:
Grapje hoop ik? Oke ik ben geen vegetarier, en hou ook niet van vlees vervangende troep, maar je hond schoppen, dat vind ik zoiets doms...quote:uiteraard ga ik vandaag 4 stukken vlees eten en mn hond schoppen ter compensatie.
Geen links-vegetarisch debat aub. Vlees rules. Basta.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:08 schreef Katey het volgende:
[..]
Ja, we jagen ook zoveel met z'n allen.
Om aan je ijzer te komen hoef je geen vlees te eten, je kan ook tomaten, broccoli, bloemkool en citrusvruchten eten. Citrusvruchten zijn dan helemaal handig, want dat bevat ijzer dat goed wordt opgenomen door het lichaam en vitamine C (hetgeen de opname van ijzer bevordert).
Ik snap overigens ook niet waarop nepvlees de vorm heeft van vlees, maar er dan gewoon iets anders van dat ook gewoon lekker is. Net zoiets als soja-melk, het smaakt absoluut niet naar melk .. waarom noemen ze het dan 'melk' ..?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:00 schreef Fetai het volgende:
Verkapt kijk-mij-stoer-doen-...-ik-eet-vlees topic.... kind
Ik ben al mijn hele leven vegetariër en eet vrijwel dagelijks vleesvervangers. Dus daarmee laat ik zien dat ik eigenlijk niet zonder vlees kan? Goh, wat knap van me dan dat ik al meer dan 18 jaar geen vlees heb aangeraakt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:50 schreef Viking84 het volgende:
Als je geen vlees eet, eet dan ook geen vleesvervangers, daarmee laat je zien dat je eigenlijk niet zonder vlees kunt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |