Pantone is een Amerikaans bedrijf.quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:24 schreef wyccie het volgende:
Je had trouwens wel een mooiere TT, alleen miste er een u.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:24 schreef broer het volgende:
Je kunt hem ook selecteren en dan kopiëren en plakken.
Nou, dertig bladzijden lezen en een keer met de stofzuiger rond, vind ik niet 'veel gedaan', hoor.quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:44 schreef wyccie het volgende:
Hoewel ik toch veel in bed heb gelegen heb ik vandaag best veel gedaan. [afbeelding] voor mezelf.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:48 schreef broer het volgende:
Nou, dertig bladzijden lezen en een keer met de stofzuiger rond, vind ik niet 'veel gedaan', hoor.
Hoewel de humor na post 50 (of zo) er wel uit is.quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:47 schreef broer het volgende:
Voor als LXIV terugleest - dat heb je goed gedaan: As maandag grote aanslag tegen Amerika?.
Daar leek het wel op. Maar echt lang duurde dat in ieder geval niet.quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:51 schreef wyccie het volgende:
Hij begon het heel serieus of niet?
'Gepoetst'!quote:
Da's wat minder prachtig: het toilet (onder andere).quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:53 schreef broer het volgende:
'Gepoetst'!
Prachtig woord. Wat 'poets' je dan?
Als ik schoonmaak poets ik dus. Met een doek.quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:59 schreef broer het volgende:
Ik maak mijn wc altijd gewoon schoon. 'Poetsen' doe je toch met het zilverwerk?
Overigens ben je bepaald niet de enige die dat zegt. Ik merk wel vaak dat het de uitermate 'schone' mensen zijn die dat woord gebruiken. Kun jij goed tegen stof, spinnenwebben en vuil?
Ja, lekker makkelijk als je klein bent! Tot ongeveer anderhalve meter is het bij jou brandschoon, en daarboven plakt de ellende aan de muren?quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:03 schreef wyccie het volgende:
En als ik er niet bij kan, heb ik gewoon pech.
Alleen als de spinnen de macht dreigen over te nemen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:09 schreef wyccie het volgende:
Maak jij je muren schoon? Dat doe ik nooit. Moet dat/hoort dat?
Te lang uitgeslapen? (Ik wel in ieder geval. Maar inmiddels zou het wel ongeveer moeten kunnen, vind ik.)quote:
Er is tenminste een nuke afgegaan vandaag!quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:47 schreef broer het volgende:
Voor als LXIV terugleest - dat heb je goed gedaan: Vandaag grote aanslag tegen Amerika?.
Ken jij mij?quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:18 schreef Lienekien het volgende:
Hopelijk wordt het dan een productieve dag. Niet stiekem even de badkamer gaan schoonmaken, hoor.
Hopelijk valt het mee. Vreselijk dat wachten tot het mannetje er is en nog erger wachten tot ie weer weg is.quote:Ik zit nu te wachten op een mannetje dat iets moet komen repareren. Dat gaat vast weer allemaal niet zoals gepland en met een beetje pech ben ik er uren zoet mee. Da's tenminste zoals het meestal gaat.
Het Blok was geinig hoor, maar niet veel spannends.quote:Als ik me achter de computer ga vervelen, ga ik de opgenomen aflevering van Het Blok bekijken of verder lezen in 'Ik heb altijd gelijk'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |