Jezelf quoten is voor paupers, maar:quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:56 schreef Merkie het volgende:
Waarom willen ze iemand framen waarvan de hele wereld denkt dat hij dood is? Hoezo jezelf ongeloofwaardig maken.
We bedachten allebei tegelijk hetzelfdequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:00 schreef Myers het volgende:
Het was toch een goed plan, iedereen denkt inderdaad dat Bauer dood is, behalve 4 mensen weten dat het niet zo is. Die bluetooth gastjes weten dat Jack nog leeft, en bedenken ze een complot waarin hij besluit om hen 4 even te vermoorden omdat hij bang is dat ze het doorvertellen ofzo, maar dan wordt 'ie per ongeluk gefilmt door een camera en dan weet iedereen meteen hoe het zit en arresteren ze Bauer.
Maar nogmaals, er waren vast wel een paar betere kandidaten om ervoor op te draaien. Chuck Norris ofzo.
Inderdaad, maar hij wordt hoe dan ook in de gevangenis gegooit voor die moord, want het bewijs is wel onomstotelijk. Eigenlijk is de enige gok die de bluetooth boys namen of Jack wel op zou komen dagen in LA.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar goed, waarom dat voor Jack zelf makkelijker zou zijn dan gewoon ondergedoken blijven weet ik ook niet.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:46 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Chloe...ben jij al begonnen met seizoen 8
![]()
My bad..never mindquote:
Heb je gedronken?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:46 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Chloe...ben jij al begonnen met seizoen 8
![]()
Scofield zou veel te bang zijn om in de buurt te komen van Jack, want hij weet dat hij in de serie 24 niets meer zal zijn dan 1 of andere fag die in dezelfde episode nog neergemaait wordt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:12 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
My bad..never mind![]()
OT: Jack moest Scofield bellen voor een plan daardoor die bluetooth gast gepwnt zou worden![]()
Zozoooquote:Op maandag 6 november 2006 20:46 schreef -Mo- het volgende:
[afbeelding]
Een erg interessant gegeven. Ik verwacht dat Veronica Mars alle misdaden zal oplossen en dat Jack Bauer haar back heeft, en zo, nadat Veronica hem verteld wie de schuldigen zijn, hij ze zal laten afsterven.
Wedstrijdje doen wie het vaakste klaar komtquote:Op maandag 6 november 2006 20:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
kBen al drie maal klaargekomen![]()
Bizar slecht personage, die 24 schrijvers moeten toch echt aan de drugs hebben gezeten.quote:
Wittyquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:43 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Yes, cuz season 1-5 only hit LE yet.
Het is "HI, have you met Jack." Essentieel onderdeel, mijn toevoeging.quote:
Nee hoor. Legendary suit!quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:46 schreef Richardfun het volgende:
Idd, huh? Mis ik hier een goede grap?
Je mist niet alleen een goede grap, je mist zelfs een geniale serie.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:46 schreef Richardfun het volgende:
Idd, huh? Mis ik hier een goede grap?
Dudequote:Op dinsdag 7 november 2006 17:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee hoor. Legendary suit!Wat is daar nou niet grappig aan?
Oké.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:51 schreef Richardfun het volgende:
HIMYM heb ik geprobeerd te kijken, maar wat een belegen, saaie show is dat zeg.
Wat quote jij mij over iets dat er helemaal niet staat?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:00 schreef TC03 het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd.Barney in de rol van Audrey Raines?
Heh?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:01 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wat quote jij mij over iets dat er helemaal niet staat?
Wat jij mij?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:01 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wat quote jij mij over iets dat er helemaal niet staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |