Deze trailer was beter dan de eerste trailer van seizoen 5.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:56 schreef TC03 het volgende:
Ik vond de trailer van seizoen 5 beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Richardfun op 25-10-2006 15:58:51 ]Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Als je zelf zo'n voorstander bent van spoiler-tags, moet je het wel goed doen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:39 schreef Richardfun het volgende:
Cloudstrife, wat denk jij.
[spoiler][spoiler]
Excuses, ik zit nu ff in de UB te FOK!ken, en de toetsenborden hier zijn erg klote, bepaalde toetsen moet je bijna boven op springen wil je ze aanslaan. De shift toets is daar een goed voorbeeld van, en de slash dus ook ;0quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:28 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Als je zelf zo'n voorstander bent van spoiler-tags, moet je het wel goed doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.
Idem.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:56 schreef TC03 het volgende:
Ik vond de trailer van seizoen 5 beter.
Er zullen ongetwijfeld meer trailers komen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:29 schreef Richardfun het volgende:
Komen er nou nog meer trailers voor januari, want dit zien en dan nog ruim 2 maanden moeten wachten is onmenselijk...
Je kreeg hm alleen maar omdat je zn slechte, lees zeer slechte, woordgrap maaktequote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:12 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Is er een trailer uit?
Iemand een lincnaar de trailer
?
Die grapquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:12 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Is er een trailer uit?
Iemand een lincnaar de trailer
?
eensquote:
Coolquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:08 schreef CloudStrife het volgende:
Tweede trailer met iets andere scenes!
http://www.youtube.com/watch?v=vkRAAMM2Sv8
Herkenbaarquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:24 schreef RenzoBrad het volgende:
Dit wil ik jullie niet onthouden![]()
Ik heb sinds 2 weken mijn moeder aangespoord ook eens naar 24 te kijken, omdat ik er altijd zo enthousiast over ben. Normaals gesproken kijkt m'n moeder niet echt naar series als deze. Maar goed, te beginnen bij seizoen 1. Na de eerste aflevering had ze al zoiets van: "ieuw wat spannend, maximaal 1 aflevering per dag hoor!!"
Paar dagen geleden waren we zover dat Jack Bauer in de energiecentrale was en Palmer bijna neergeschoten werd. M'n moeder gilde van paniek, durfde niet te kijken en kreeg een bijna hartverzakking toen Teri en Kim bijna doodgeschoten werden. Wat wel grappig is, is dat ze het tijdsaspect goed in de gaten houdt. Ze heeft het elke keer over 8 tot 9 etc, terwijl ik daar nooit echt mee bezig ben. Tijdens de afleving is het elke keer: "oh gelukkig, nog maar tien minuten tot het tijd is" enzovoorts![]()
Ik kijk elke dag gezellig mee, al was het maar om de reacties van m'n moeder![]()
Da's fake volgens mij, had een webcam van Times Square bekeken en er stond geen hondquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:14 schreef Myers het volgende:
Was toch best druk daar dan op Times Square om even die trailer te zien.
Inderdaad, en bovendien was het toen licht.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Da's fake volgens mij, had een webcam van Times Square bekeken en er stond geen hond.
Ook niet Vincent van lostquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Da's fake volgens mij, had een webcam van Times Square bekeken en er stond geen hond.
Tony en Michelle waren de beste personages naar mijn mening.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:48 schreef Merkie het volgende:
Sowieso snap ik niet waarom Michelle en Tony dood moesten, en waarom Jack Bauer geframed werd. En waarom Palmer de hint Chevinsky in z'n memoires verstopte, terwijl hij ook gewoon meteen had kunnen zeggen dat Charles Logan de badguy was. En hoe Palmer dat überhaupt wist.
Maar nog altijd beter dan wat er tussen 1 en 5 zat...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:01 schreef TC03 het volgende:
Seizoen 5 was heel cool, maar soms erg zwak geschreven.
zwak geschreven?? Seizoen 5 is bijna overal uitgeroepen als beste seizoen, wat dacht je van de emmy nominatie? noem eens een voorbeeld wat jij 'zwak geschreven' vond?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:01 schreef TC03 het volgende:
Seizoen 5 was heel cool, maar soms erg zwak geschreven.
Ik vind mijn vorige post wel een goed voorbeeld.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:51 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
zwak geschreven?? Seizoen 5 is bijna overal uitgeroepen als beste seizoen, wat dacht je van de emmy nominatie? noem eens een voorbeeld wat jij 'zwak geschreven' vond?
Hahaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:49 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Doe box voor Tweener dan. [afbeelding]
Het soms onlogische verhaal en Miles die recording wist waardoor alles voor niks is geweest?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:51 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
zwak geschreven?? Seizoen 5 is bijna overal uitgeroepen als beste seizoen, wat dacht je van de emmy nominatie? noem eens een voorbeeld wat jij 'zwak geschreven' vond?
Chloequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het soms onlogische verhaal en Miles die recording wist waardoor alles voor niks is geweest?En inderdaad, waarom schreef Palmer Chevinsky in zijn aantekeningen, waarom moesten Tony, Michelle en Chloe dood? En hoe werd Jack geframed? Waarom? En dit is ook een meesterlijk stukje script.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |