Dat waren Chloe en Curtisquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:44 schreef Reinigung het volgende:
Zag ik nou jack met 2 chinezen in het publiek zitten?![]()
En stel interessante vragen ipv praten over het haar…quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:47 schreef Merkie het volgende:
Wat een baggerinterview, loop niet zo door elkaar heen te praten.
Ik dacht gewoon precies hetzelfde.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:49 schreef TheGeneral het volgende:
God, stuur ze dan naar Jensen of zo.. die kan tenminste Engels.
Zo werkt het helaas niet.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:05 schreef DaMart het volgende:
Leuke spoilers voor de Nederlandse kijkers!
Nog meer mensen die meedingen naar de DVD-box van seizoen 5 trouwens?
En als seizoen 5 in december eindigt hier, zouden ze dan in januari meteen met 6 beginnen?
Nee, daar kunnen de Nederlandse kijkers weer ongeveer een jaar op gaan wachten!quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:05 schreef DaMart het volgende:
En als seizoen 5 in december eindigt hier, zouden ze dan in januari meteen met 6 beginnen?
Dan hadden ze net zo goed elke week 1 aflevering kunnen uitzenden... hoefde men weer 12 weken minder zonder Jack te doen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:28 schreef -peet- het volgende:
[..]
Nee, daar kunnen de Nederlandse kijkers weer ongeveer een jaar op gaan wachten!
Uhm, ze worden in Amerika wel achter elkaar uitgezonden hoor, dat is het hele idee van beginnen in Januari. Dan heb je nooit een week zonder ep.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:55 schreef -peet- het volgende:
Ik ga er in ieder geval niet op wachten, ik baal al dat ze in Amerika niet allemaal achter elkaar uitgezonden worden. Het liefst keek ik ze allemaal achter elkaar en neeeeeeeeeeee ik heb dus niet het geduld dat ik wacht tot alles daar uitgezonden is! Wat er uitgezonden is wil ik downloaden en kijken!
![]()
Ja maar ik bedoelde eigenlijk alle afleveringen achter elkaar, een soort van marathon!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:16 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Uhm, ze worden in Amerika wel achter elkaar uitgezonden hoor, dat is het hele idee van beginnen in Januari. Dan heb je nooit een week zonder ep.
Klopt,ik heb ook speciaal geen aflevering gekeken,omdat ik m perse op dvd wil hebben.Dit mede door goed geluid(over surround he) en omdat wij hier graag 2 of 3 afleveringen achter elkaar kijken.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:52 schreef -peet- het volgende:
Volgens mij heb jij het over seizoen 5???
Super!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:40 schreef gamecube_master het volgende:
Voor de mensen die het interview gemist hebben heb ik hem even gecaptured.
Link
Afspelen in Quicktime
Ik post het expres niet in het nederlandse topic vanwege de spoilers.
Super. Gisteravond bekeken, was wel leuk. Goeie kwaliteit btw.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:40 schreef gamecube_master het volgende:
Link
Afspelen in Quicktime
Sommige mensen hebben een leven.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:41 schreef -peet- het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoelde eigenlijk alle afleveringen achter elkaar, een soort van marathon!
Dat zou ik het mooist vinden!
Een week wachten is me zowat al teveel!!
![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Zegt de man die 20 series volgt
Als je downloadt kan je ze in betere kwaliteit dan DVD-kwaliteit krijgen hoor (en geluid ook 5.1).quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:37 schreef Corona1972 het volgende:
[..]
Klopt,ik heb ook speciaal geen aflevering gekeken,omdat ik m perse op dvd wil hebben.Dit mede door goed geluid(over surround he) en omdat wij hier graag 2 of 3 afleveringen achter elkaar kijken.
Maar ja,24 seizoen 1 tm 5 is ook wel weer 5 weken tv,hmmmmm,best wel lang
Ik heb ook nooit beweerd dat ik één van die mensen was die een leven had.quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Zegt de man die 20 series volgt
Ik zeg maar niks.........quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:47 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit beweerd dat ik één van die mensen was die een leven had.
Netjes gedaanquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:40 schreef gamecube_master het volgende:
Link
Afspelen in Quicktime
BRrrrrrr!quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:07 schreef Merkie het volgende:
Nog 1 week en een paar uurtjes mennekes.
AFTELLEN!!!!quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:07 schreef Merkie het volgende:
Nog 1 week en een paar uurtjes mennekes.
Ik wordt echt GEK als het spannend is en ik moet wachten op de volgende aflevering!quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:45 schreef -Mo- het volgende:
Ik zou echt gek worden van meer dan 4 afleveringen van 24 achter elkaar kijken. Maar dat zou ik bij elke tv-serie hebben.
Daarom heb ik met S5 gewacht tot ie afgelopen was, net in ruim anderhalve week heel het seizoen verorberdquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:41 schreef -peet- het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoelde eigenlijk alle afleveringen achter elkaar, een soort van marathon!
Dat zou ik het mooist vinden!
Een week wachten is me zowat al teveel!!
![]()
Mwach, komt alleen nogal mocro over enzo... Ik bedoel, schrijf Nederlands en iedereen doet normaal...quote:
hopelijk wordt jack deze keer eens niet door 20 leidinggevenden tegengewerkt maar dat zal toch wel gebeuren, moeten het ctu gebeuren ook wat 'spannend' maken natuurlijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik vind Karen Hayes wel OK, laat maar terugkomen om samen met Buchannon CTU te laten runnen. 24 S6 begint met folterscenes op Jaques B... Mark my words...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |