Achteraf gebeurde dat idd bij mij ook, maar eerst kon ik SecureW2 niet eens installeren & configureren (succesvol)quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:06 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Bij mij op de Haagse Hogeschool gebruiken ze ook SecureW2, en die heb ik dan ook geinstalleerd en alles geconfigureerd zoals het netwerk onder XP werkte, maar hij blijft steeds maar om mn studentennummer en wachtwoord vragen, al vul ik ze duizend keer in.
Klopt. De dag dat RC2 uitkwam had ik em al, link stond in de reacties bij het nieuwsbericht op T.net. Oude key die ik al een keer eerder had opgevraagt voor de beta van Vista was ook nog gewoon bruikbaar en ik kon er ook mee activeren.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
RC2 is ook nog ergens te vinden hoor.
En die standaard key die bij die RC1 schijf bij de PC Magazine zat is ook gewoon bruikbaar!
Waarom zou je Vista nodig hebben? Alles wat je wil, kan ook met XP. Dus daar hoef je het niet voor te doen...quote:Op donderdag 2 november 2006 18:03 schreef wc-eend het volgende:
Mensen.. ik heb een vraag..
Mijn vrouw gaat binnenkort starten met een LOI opleiding, nu zal ze veel willen doen op de computer en hebben we besloten een nieuwe pc te kopen, want deze trekt het gewoon niet meer..
Nu wordt het waarschijnlijk een dell pc, maar die worden standaard met XP geleverd, maarja 30 januari komt vista uit.. wat nu.. wachten op vista? of gewoon een nieuwe kopen met xp en dan maybe ooit vista kopen.. De pc wordt in principe gebruikt voor internet en tekstverwerken, af een toe een game zoals Counterstrike, maar niet de nieuwste grafische topgames enzo..
Iemand een advies?
vandaag op tweakers gelezen dat mensen die nu een pc met xp kopen gratis aan Vista kunnen komen (vergelijkbare editie). Informeer er naar bij de winkel waar je de pc gaat kopen.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:03 schreef wc-eend het volgende:
Mensen.. ik heb een vraag..
Mijn vrouw gaat binnenkort starten met een LOI opleiding, nu zal ze veel willen doen op de computer en hebben we besloten een nieuwe pc te kopen, want deze trekt het gewoon niet meer..
Nu wordt het waarschijnlijk een dell pc, maar die worden standaard met XP geleverd, maarja 30 januari komt vista uit.. wat nu.. wachten op vista? of gewoon een nieuwe kopen met xp en dan maybe ooit vista kopen.. De pc wordt in principe gebruikt voor internet en tekstverwerken, af een toe een game zoals Counterstrike, maar niet de nieuwste grafische topgames enzo..
Iemand een advies?
Nu kan je idd nog wel alles met XP doen. Maar over een paar jaar (ik weet het niet precies) stopt ook de ondersteuning op XP. En nog weer later zullen steeds meer software Vista of hoger gaan eisen. Dus als ik een nieuwe computer zou kopen zou ik idd Vista er op willen.quote:Waarom zou je Vista nodig hebben? Alles wat je wil, kan ook met XP. Dus daar hoef je het niet voor te doen...
Hoeft niet: http://tweakers.net/nieuws/44273/?highlight=prijzen+vistaquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:21 schreef nz1900 het volgende:
Behalve dat Vista;
- Je minimaal 200 euro kost.
Bullshit, ga met de tijd mee.quote:- Je systeem er traag van wordt.
Complete bullshit: http://tweakers.net/nieuw(...)eren-toegestaan.htmlquote:- Hij het niet meer doet als je hardware vervangt
Waar haal je dat vandaan?quote:- Je privacy wordt geschonden
M.a.w. je lult een eind in de rondte.quote:lijkt het me een geweldig besturingssysteem![]()
Mij lijkt dat wanneer Vista eenmaal groots wordt ingevoerd, ook alle hardware dus aan die eisen dient te voldoen. Lijkt mij dat men dan aan de standaard instapmodellen bij Dell wat moet dingetjes moet oppimpen om Vista Ultimate te kunnen draaien. Iedere producent zal Vista willen draaien op de apparatuur die ze verkopen omdat ze denken dat mensen Vista zullen eisen op hun nieuwe product.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom zou je Vista nodig hebben? Alles wat je wil, kan ook met XP. Dus daar hoef je het niet voor te doen...
Het wordt wat anders als je altijd het nieuwste van het nieuwste wil hebben en met de tijd mee wil gaan etc. Volgens mij komen er ook coupons, dat je als je straks een pc haalt, in januari gratis kan overstappen naar Vista, of was dat alleen met laptops zo?
Mij onbekend, al is het wel gelukt de cardereader van mijn laptop onder vista te installeren met XP drivers. Er is misschien nog hoop..quote:Op zondag 5 november 2006 11:29 schreef veldmuis het volgende:
Hoe zit het nou met drivers? WinXP drivers werken sowieso niet?
Ik vrees namelijk een beetje dat ik m'n geluidskaart kan weggooien dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |