dat die kaart het dan niet doet is dan balenquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:17 schreef wimmel_1 het volgende:
Dat jouw "made in Taiwonkiestan" kaart het dan niet doet is dan ............ tsja ?
Moet dat dan?quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:25 schreef Vampier het volgende:
audigy drivers zitten er nog steeds niet standaard bij (ik draai RC2)
Jij kan het veranderenquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:15 schreef FredvZ het volgende:
Kunnen we deze reeks niet beter "Windows Vista" gaan noemen, aangezien Beta 2 inmiddels al achterhaald is door RC1 en RC2?
Donequote:
Ik kreeg mijn HP ook niet aan de praat... geen juiste drivers...quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:56 schreef Martijn85 het volgende:
Weet iemand hoe je bij vista een printer aan de gang krijgt
Hij hangt aan asus router wl-500g deluxe. Hij ziet hem wel gewoon en heb ook alles geinstalleerd maar als ik iets wil printen dan komt ie eerst op Spooling te staan en daarna krijg ik een error
Heb een HP 5900 maar het rare is dat hij hem wel ziet maar gewoon niks kan printenquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:51 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn HP ook niet aan de praat... geen juiste drivers...
Voor alle eye-candy heb je een videokaart nodig met minimaal 128Mb ram en hij moet dx9c compliant zijn...quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hoe zet je eigenlijk die klok in beeld en al die andere gekkighied aan?
Ik kreeg in beta 2 alleen de standaard desktop. Heb een P4@2,6 met 512mb geheugen, daar zou het toch niet aan liggen? Kan je trouwens RC2 met 256mb geheugen installeren? Of kan je hem voor de gek houden door eerst 512 er in te zetten tijdens de install en hem dan na de install booten met 256?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:39 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Done
Misschien is er nog een vrijwilliger die een mooi plaatje voor OP kan maken? Denk namelijk dat met de aankomende release van Vista dit best nog wel eens een aardige reeks kan worden.
Ik bedoel niet die 3d toestanden, maar die widgetsquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Voor alle eye-candy heb je een videokaart nodig met minimaal 128Mb ram en hij moet dx9c compliant zijn...
Dus SM2.0 ondersteunen enzo....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |