Windows knop + Tabquote:Op maandag 19 juni 2006 22:40 schreef michelc85 het volgende:
Weet iemand hoe dat overlappen van de vensters kan aanzetten , zag er wel gaaf uit
In bios USB Legacy mode aanzetten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:13 schreef Merkie het volgende:
Wat moet je doen als je een draadloze muis hebt die niet door Vista wordt herkend en hij automatisch Vista start en je dus je XP ook niet meer in kunt?
Ik had een Athlon 1800 met 768 mb geheugen, en zelfs toen vond ik 'm eigenlijk best wel redelijk draaien maar niet bepaald optimaal. Subjectief zou je het zeker 'langzaam' kunnen noemen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:19 schreef erikkll het volgende:
Zijn er manieren om vista wat sneller te maken? want godsgruwelijk, wat is 't langzaam zeg
Ja en? Zoiets gaan ze echt niet helemaal veranderen hoor.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:00 schreef tonks het volgende:
Het is ook een beta
Ik heb een laptop, maar dat 'langzaam' van mij is niet subjectief te noemen. opstarten duurt bijna een kwartier (bij XP zo'n 1 minuutje), multitasken is zo goed als onmogelijk... er zal wel iets niet goed zitten ofzoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:06 schreef Ceriel het volgende:
[..]
Ik had een Athlon 1800 met 768 mb geheugen, en zelfs toen vond ik 'm eigenlijk best wel redelijk draaien maar niet bepaald optimaal. Subjectief zou je het zeker 'langzaam' kunnen noemen.
Nu heb ik een Athlon 64 3200 (119 euri) gekocht met nog steeds 768 mb geheugen, maar Vista draait zienderogen zo ontzéttend (!) veel sneller en beter!
Enige nadeel was dat ik een nieuw moederboard moest kopen en ook nog eens een nieuwe (basic) videokaart aangezien dat moederboard enkel PCI-Express ondersteunt en ik een AGP kaart had. Bij elkaar was ik 240 euro kwijt om Vista echt super te laten draaien, maar goed; voor een bijna nieuwe PC is het de prijs wel waard denk ik.
Dus de enige manier om Vista sneller te maken (als je 'm als langzaam ervaart) is het upgraden van je PC.
Logica troef eigenlijk.
mja, maar dat zou het videogeheugen moeten zijn, en niet het intern geheugen dat bij mij standaard 90% vol zitquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:27 schreef Blerfaap het volgende:
dan moet je al die fancy meuk uitzetten. Transparantie en die overlapping ed. Die sucken heel veel geheugen.
Intern geheugen hoeveel? Met 512 MB hoef je echt geen vista te gaan draaien met alles aanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:56 schreef erikkll het volgende:
[..]
mja, maar dat zou het videogeheugen moeten zijn, en niet het intern geheugen dat bij mij standaard 90% vol zit
Klopt maar niet helemaal, het probleem zijn drivers. Hardware acceleratie zal alleen geschieden als je over Vista drivers beschikt en de GPU DX9 compatibel is.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:56 schreef erikkll het volgende:
mja, maar dat zou het videogeheugen moeten zijn, en niet het intern geheugen dat bij mij standaard 90% vol zit
Mmmz ja, een kwartier opstarten is idd. niet helemaal normaal.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:22 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik heb een laptop, maar dat 'langzaam' van mij is niet subjectief te noemen. opstarten duurt bijna een kwartier (bij XP zo'n 1 minuutje), multitasken is zo goed als onmogelijk... er zal wel iets niet goed zitten ofzo
Specs?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:22 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik heb een laptop, maar dat 'langzaam' van mij is niet subjectief te noemen. opstarten duurt bijna een kwartier (bij XP zo'n 1 minuutje), multitasken is zo goed als onmogelijk... er zal wel iets niet goed zitten ofzo
In tegenstelling tot Google heeft de toevoeging "Beta" bij Vista wel degelijk betekenis, het houdt in dat het een test build is die nog niet productie rijp is.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:45 schreef Banaanvraag het volgende:
Ik vind het echt kut.
Zitten voor mij nog nét iets te veel bugs in.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |