idd zo'n rondjequote:Op maandag 9 oktober 2006 14:06 schreef Jegorex het volgende:
Er loopt zo'n beest met een dartbord op zijn kont
180......quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:06 schreef Jegorex het volgende:
Er loopt zo'n beest met een dartbord op zijn kont
Nee die zit zeker weten niet in NL, zou best kunnen dat het door sofware wordt gedaan, maar dan vind ik het wel heel knap dat ie dan alles perfect in beeld kan brengen. Het wordt zowiezo door een controller gedaan, en zoals ik al zei: Er zullen vast wel meer mensen zijn die om de 2 uur afwisselen of zo.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:05 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Er zal vast wel een instelling ofzo opzitten wat de camera op een standaard stand zet. En wie weet wordt het wel van afstand bestuurd via een internetverbinding. Misschien zit de bestuurder van de camera wel in Nederland, wie weet
Lijken nog erg jonge gazelles te zijnquote:
elektrische tandenborstelquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:20 schreef Frumzel het volgende:
Is het nou een tractor op het land die ik steeds hoor op de achtergrond of is het 1 of ander beest?
denk het niet.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:52 schreef EvilThijn het volgende:
Als zo'n beest gaat rennen vraag ik me af of de camera dat bijhoudt![]()
Hij gaat weer wildplassers zoekenquote:
enorm verslavend en veel leuker dan de gewone BB.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:59 schreef Janetje het volgende:
Big Brother Wildlife Edition..
Ja ik g a nuquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ben ik net geweest. We zijn verslaafd.
Zullen Bambi 1 en 2 vandaag aangevallen worden?quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
enorm verslavend en veel leuker dan de gewone BB.![]()
Eigen schuld. Moet je maar niet de deur uit gaanquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:03 schreef purplerose het volgende:
Snotverdomme!ga ik ff uurtje zwemmen mis ik de gazelles ende bambi's!
de bambi's warenn de gazellesquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:03 schreef purplerose het volgende:
Snotverdomme!ga ik ff uurtje zwemmen mis ik de gazelles ende bambi's!
quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:05 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Eigen schuld. Moet je maar niet de deur uit gaan.
Als ze een gestreepte pyama's aanhadden,quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:12 schreef Janetje het volgende:
[afbeelding]
Iemand enig idee trouwens wat dít vanacht voor dieren waren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |