Het Wildersbeestquote:
Dan kijk ik over een jaartje wel evenquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:44 schreef Flyga het volgende:
ik fiets er heen moeten jullie zeggen of jullie me zien![]()
hee check je ook de africam nu?quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan kijk ik over een jaartje wel even
Ja duh elke dagquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:53 schreef EvilThijn het volgende:
Tis bewolkt maar toch mooi barbecue weer![]()
Nu heb je veraden waar die beesten allemaal zijn.....quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:53 schreef EvilThijn het volgende:
Tis bewolkt maar toch mooi barbecue weer![]()
Scherpstellen mischienquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:56 schreef Flyga het volgende:
huh wat doet de cam
Dankquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:59 schreef Frumzel het volgende:
Er is een nieuwe OP, welke iedereen kan bewerken
Deze OP is hier te vinden.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
Flyga: De cam maakt gebruik van besturingszooihet kan omhoog en naar beneden, links rechts, inzoomen (15X), scherpstellen
Het is niet helemaal duidelijk of dit automatisch gaat of dat dit met een controlpanel gebeurt.
Dat links boven is een pluisje
Jij wil zeggen dat die camera zelf denkt?quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het is niet helemaal duidelijk of dit automatisch gaat of dat dit met een controlpanel gebeurt.
Zulke cams ga ik ook aanschaffenquote:
Dat zal me niks verbazen hoor, dat iig aantal mensen die zoveel uur achter dat ding gaan zitten. Ik bedoel: Rond draaien oke, maar elke keer precies weer naar het water toe richtenquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:01 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat die camera zelf denkt?
2 gazelles idd .... nee niet de fietsenquote:
Er zal vast wel een instelling ofzo opzitten wat de camera op een standaard stand zet. En wie weet wordt het wel van afstand bestuurd via een internetverbinding. Misschien zit de bestuurder van de camera wel in Nederland, wie weetquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zulke cams ga ik ook aanschaffen![]()
[..]
Dat zal me niks verbazen hoor, dat iig aantal mensen die zoveel uur achter dat ding gaan zitten. Ik bedoel: Rond draaien oke, maar elke keer precies weer naar het water toe richtendaarnaast precies bij de dieren, ik zie dat automatisch niet 1.2.3 gebeuren.....ik zou evenueel kunnen mailen maar mijn engels is nogal bagger dus dat zal al niet gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |