gewoon zorgen dat iets is waar je het aan op kan hangen, zoals nu met 3FM. In april is er 80's request, dan kan er 80's forum komen. Radio 2 heeft de week van de jaren 70 enzo is er zat om de boel aan te hangenquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:17 schreef Leonoor het volgende:
Gewoon 1x per jaar twee weken nostalgisch doen, het liefst natuurlijk eigenlijk als de dagen korter worden en iedereen weer fijn herinneringen aan "de goede oude" tijd wil gaan ophalen, met haardvuur, kerstkransjes en de "vroegerwasallesbeter"spirit.
Dank je, ik had niet verwacht dat ik het in me had ooit een zinnig topic te makenquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:07 schreef zatoichi het volgende:
Nee, dit hele forum is een grote opsomtopic van "ken je die nog?" Voegt weinig toe lijkt me.... leuk om te bekijken, maar daar houdt het dan ook op.... Dit is het eerste zinnige topic!
WEL voor altijd!!!! Omdat....IK DAT VIND!!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:50 schreef Gershom het volgende:
Waarom niet voor altijd als ik vragen mag?
Mwoah, als het maar beperkt open is kun je al je nostalgische gevoelens opsparen. Als iedereen het permanent kwijt kan blijft het "oh ja, dat was vet!"gevoel al snel achterwege denk ik.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:00 schreef rubbereend het volgende:
gewoon simpel gekeken; als het zondag nog steeds zo loopt kan je dit toch gewoon niet afkappen?
Noem het dan Nostalgisch of iets in die trant, dan kan alles meegepakt worden . . .quote:Op woensdag 11 oktober 2006 06:36 schreef vats het volgende:
Verander de naam in 80's & 90's en houd hem open! Super Topic!!!!!
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 06:36 schreef vats het volgende:
Verander de naam in 80's & 90's en houd hem open! Super Topic!!!!!
en zo terug naar de oertijdquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:57 schreef Qunix het volgende:
1 maand open is genoeg.... dan 80;s openen en daarna 70's ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |