Jawel, hoor, lekker rustig.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:52 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Hoe is het met jou dan? lekker weekend gehad?
ga stakenquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:55 schreef Messenga het volgende:
Vergeet je em nou wéér centraal te zetten?
Ik ben heeeeeeeeerlijk gezwaffeldquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel, hoor, lekker rustig.
En jij? Lekker gezwaffeld?
Ik ga niet over de OP.quote:
wie/wat? Zocht je mij? aaah lief hoorquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:59 schreef Jugaros het volgende:
AHA Gevonden
Je lens? Je ziel? Je hart?quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:59 schreef Jugaros het volgende:
AHA Gevonden
Maar ik de kwaliteits-userquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:00 schreef Rhanna het volgende:
Ik denk dat hij mij zocht.
Ik ben immers de pino hier.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:02 schreef Zwaffel het volgende:
Waar is Nan eigk?
Zwaf rookt nietquote:
ja hoi,ik aap enkel alle andere topic na. Dan verander je hetquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:04 schreef NanKing het volgende:
Trouwens is iets wat mij heel erg op 't hart ligt.
Al een tijdje eigenlijk...ik hoop dat het niet al te lullig over gaat komen enzoot.
MAAR IK HAAT HET ALS LESBEAU IN HOOFDLETTERS STAAT.
.
diane. Voortaan maar geen kinky spelletjes meer doen?quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wie heeft er dan mijn haar in brand gestoken?
Ik word al viritueel geneukt door sebasser. Meer punten voor mijquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:05 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Ik ben een potentieel interessant neuk object. Ik scoor hoger.
Ik doe dat bewust nooit. Vanitas doet het wel.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:04 schreef NanKing het volgende:
Trouwens is iets wat mij heel erg op 't hart ligt.
Al een tijdje eigenlijk...ik hoop dat het niet al te lullig over gaat komen enzoot.
MAAR IK HAAT HET ALS LESBEAU IN HOOFDLETTERS STAAT.
.
Quel horreur!quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja dan moet je mij weer missen enzo.
Ik denk dat het komt omdat HOMO zo geschreven wordt, maar daar staat het wel bij.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik doe dat bewust nooit. Vanitas doet het wel.
Het betekent, zulks een horror. Of iets dergelijks.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:08 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb al geen frans meer sinds de eerste klas.
Ik ken geen Dianequote:Op zondag 8 oktober 2006 21:06 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
diane. Voortaan maar geen kinky spelletjes meer doen?
Raar is tof. Want ik ben raar. En ik ben tof.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat HOMO zo geschreven wordt, maar daar staat het wel bij.
Jaja, ik ben raar![]()
Zover was ik dan al wel.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het betekent, zulks een horror. Of iets dergelijks.
Stroek steekt hier ook schuldbewust zijn vinger op en beloofd beterschapquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik doe dat bewust nooit. Vanitas doet het wel.
*meedoet*quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Stroek steekt hier ook schuldbewust zijn vinger op en beloofd beterschap![]()
Goed voorbeeld doet goed volgen....quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:18 schreef maedel het volgende:
Met deze post komt dit topic ook weer fijn in mijn AT.
Heel prettig allemaal
Hoi!quote:
Hihiquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:47 schreef maedel het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Zo, nou kan ik rustig gaan slapen, want ik heb een kusje van NanKing gehad![]()
Truste!
Jij ook fijn dromen danquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:53 schreef soapie het volgende:
Sweet dreams.
Ik ga ook zo slapen, dus trusten allemaal.....
Ja, zomaar offline gaan hé, kun je wel..........quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi .
Hellup, nu heb ik zo'n fout beeld op m'n netvlies van Vanitasvanitatumetomniava voor me met zo'n lang gewaad en slaapmuts op zijn hoofd voor mequote:Op zondag 8 oktober 2006 22:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Lekker in m'n nachtjapon een beetje prutsen, Dvorák luisteren en thee drinken
en dan royaal strooien met dat slaapzand uit z'n zakquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Mr. Sandman,
Bring me a dream,
Make it the cutest
That I've ever seen.
nou ja, geen slaapmuts natuurlijk...quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hellup, nu heb ik zo'n fout beeld op m'n netvlies van Vanitasvanitatumetomniava voor me met zo'n lang gewaad en slaapmuts op zijn hoofd voor me![]()
Nee slaapmutsjes horen ook gewoon in een glaasjequote:Op zondag 8 oktober 2006 23:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
nou ja, geen slaapmuts natuurlijk...
*luistert nu trouwens Arvo Pärt
Nou ik ga toch nog even een glaasje gefermenteerd witte druivensap inschenken voordat ik ga slapenquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
ja nu ja, ik ben nu aan de thee....
of jij stiekum toch ook nog wel een glaasje Morgenhof ?quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
ja ik schenk mij ook nog een kopje in..
Foei Erik, daar ben jij nog veels te klein voor...quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb net tweeglaasjes rosé op.
Good to be bad.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Foei Erik, daar ben jij nog veels te klein voor...
Past niet zo bij theequote:Op zondag 8 oktober 2006 23:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of jij stiekum toch ook nog wel een glaasje Morgenhof ?
Nou toen ik 17 was dronk ik ook niet meer louter punicaquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Foei Erik, daar ben jij nog veels te klein voor...
Sweet Dreamsquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Past niet zo bij thee
Nu, ik ga nu te bedde
Toen was ik voor 't eerst dronken geweest, en ik vond 't niet leuk...quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou toen ik 17 was dronk ik ook niet meer louter punica![]()
![]()
Dat had ik op mijn 16e al gehadquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:21 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Toen was ik voor 't eerst dronken geweest, en ik vond 't niet leuk...
Later wel
Ja die sandman met z'n zak staat al te wachtenquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ja en nu ga ik dus écht naar bed
Hey Stroek,quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:50 schreef Stroekie het volgende:
Goedenochten lieve lieden in dit topic![]()
![]()
quote:
Dus jij bent weggelopen en hebt je aankopen elders gedaan ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:10 schreef Twisted_fok het volgende:
Sta ik bij de AH kranten te scannen op nuttige artikelen komt er zo een kneus naar me toe dat het niet de bedoeling is dat ik die hier ga staan lezen. Ik sta niet te lezen sukkel, ik sta te beslissen welke kranten ik wel en niet moet kopen.
Maandagochtend
Nee want dat is de enige winkel in de buurt waar ik kranten kan kopen. Nederlandse kranten dan.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dus jij bent weggelopen en hebt je aankopen elders gedaan ?
Zijn er zoveel buitenlandse kranten te koop dan? Of zit je in het buitenland?quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee want dat is de enige winkel in de buurt waar ik kranten kan kopen. Nederlandse kranten dan.
En ik heb die kranten echt nodig ivm m'n project.
Nou ik zou het erzelf uithalen, eerlijk gezegd, zachte heelmeesters maken stinkende wonden,quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:21 schreef Zwaffel het volgende:mannen.
MM heeft glas in zn vinger. Wou ik het er gisteren uithalen,mocht niet. Wou mn vader het doen,mocht ook niet. Nu heeft ie er last van en moet ie binnenkort naar de dokter
Mannen
Er zitten hier alleen maar allochtonenwinkels en de AH dus.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:20 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Zijn er zoveel buitenlandse kranten te koop dan? Of zit je in het buitenland?.
heet/warm Sodawater 3 keer per dagquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:21 schreef Zwaffel het volgende:mannen.
MM heeft glas in zn vinger. Wou ik het er gisteren uithalen,mocht niet. Wou mn vader het doen,mocht ook niet. Nu heeft ie er last van en moet ie binnenkort naar de dokter
Mannen
Om het eruit te weken? Helpt dat ook als het diep onder de huid zit?quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heet/warm Sodawater 3 keer per dag
Neuh verder valt het wel meequote:Op maandag 9 oktober 2006 11:23 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nou ik zou het erzelf uithalen, eerlijk gezegd, zachte heelmeesters maken stinkende wonden,.
Is tie verder ook zo'n watje,,
.
Ja, je kan ook wachen tot het er zichvanzelf uitzweert, maar da's ook niet fijnquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:41 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Om het eruit te weken? Helpt dat ook als het diep onder de huid zit?
Wat al 3 maanden?quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:43 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Neuh verder valt het wel meemaar hij wil met een scalpel in zn vinger gaan frutten
die shit zit er al 3 maanden in. Ipv dattie nou gelijk naar de dokter gaat
Haha wat heb je hem gezegd?quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:10 schreef Twisted_fok het volgende:
Sta ik bij de AH kranten te scannen op nuttige artikelen komt er zo een kneus naar me toe dat het niet de bedoeling is dat ik die hier ga staan lezen. Ik sta niet te lezen sukkel, ik sta te beslissen welke kranten ik wel en niet moet kopen.
Maandagochtend
Dat ongeveer, maar dan zonder sukkel.quote:
Ik heb gezegd dat ie ff moest pulken en dan moest weken. En als dat niet helpt moet ie naar de dokterquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat al 3 maanden?
nou dan helpt die soda niet meer![]()
dan wordt het toch echt een snijwerkje![]()
toen ging hij weer terug naar z'n vaste stek bij de embalagequote:Op maandag 9 oktober 2006 11:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat ongeveer, maar dan zonder sukkel.
Daar ben ik te lief voor.![]()
Toen keek ie me aan of zijn 1,3 hersencel dat niet kon bevatten, maar hij liep wel weg daarna.
Hij zit er soms wel achter de kassa enzo. Ik zou me bijna gaan afvragen of ze subsidie voor hem krijgen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toen ging hij weer terug naar z'n vaste stek bij de embalage?
Whehe je hebt hem niet heel subtiel afgefakkeld?quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat ongeveer, maar dan zonder sukkel.
Daar ben ik te lief voor.![]()
Toen keek ie me aan of zijn 1,3 hersencel dat niet kon bevatten, maar hij liep wel weg daarna.
Nee ik ben echt een mietje.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Whehe je hebt hem niet heel subtiel afgefakkeld?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee ik ben echt een mietje meisje..
Nee, jij bent Sitethief.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:02 schreef Sitethief het volgende:
Ik ben geen mietje en geen macho, ik ben een miecho,.
Das waar,quote:
in mn yoghurt jaquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
in je yogert?
Hm, vaag, yogert is toch fout eh?
Daarom ook subtiel.. Hoewel ik er meestal helemaal geen zin in heb. Maar soms fakkel ik iemand af, en doe dat dan zo subtiel dat zo iemand na 3 keer nadenken tot de conclusie komt afgefakkeld te zijn.quote:
wat een kut woord eigelijkquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:27 schreef Twisted_fok het volgende:
yoghurt.
geef je ook workshops?quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daarom ook subtiel.. Hoewel ik er meestal helemaal geen zin in heb. Maar soms fakkel ik iemand af, en doe dat dan zo subtiel dat zo iemand na 3 keer nadenken tot de conclusie komt afgefakkeld te zijn.
Vandaar die zure smaak heh.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
wat een kut woord eigelijk
Yog, van jog, van jok, van jokken.
En hurt >
hurt to cause mental or emotional pain to someone.
Dutch: kwetsen, krenken
hurt to injure or cause physical pain to someone.
Dutch: verwonden, kwetsen
Maar toch heb ik het liever koud dan nat.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:33 schreef Zwaffel het volgende:
*koud*
wat is dat voor bullshit.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar toch heb ik het liever koud dan nat.
Maar thuis zal ik wel weer een dekentje nodig hebben idd
Als vrouw zou zou ik liever nat zijn dan het koud hebben, of je moet al een afkeer van seks hebben.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat? De eerste zin of de tweede zin? En waarom?
Kom maar op, ik lust je rauw
Ik doel natuurlijk op het weer.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als vrouw zou zou ik liever nat zijn dan het koud hebben, of je moet al een afkeer van seks hebben.
Dat lijkt me minder aardig om tegen Jezus te zeggen.............quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:38 schreef Rhanna het volgende:
Kickt ook nog een keer. Jezus, ik leef nog
Beter dan tegen jezus zeggen dat ie dood is, en dat het lekker voor hem isquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:40 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat lijkt me minder aardig om tegen Jezus te zeggen..............
Mischien zitten er in de christelijke hemel ook wel 72 maagden,quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Beter dan tegen jezus zeggen dat ie dood is, en dat het lekker voor hem is
Mwiddwga,quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:45 schreef Zwaffel het volgende:
mogguh
*valt neer*quote:
Damn, dan verdien ik meer met even een computer herinstallerenquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:51 schreef Zwaffel het volgende:
er komt vanaaf iemand kijken naar onze afgeneukte diepvriesik geloof dat hij hem wou kopen voor 45 euro
Daar heb je minstens twee handen voor nodig,quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
*geeft Sitethief een handje om weer omhoog te komen*
ik heb er wel 3!quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:00 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Daar heb je minstens twee handen voor nodig,.
Ik wil daar wel aanzitten, maar de vraag is, wil jij dat,quote:
VRIESKIST.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Damn, dan verdien ik meer met even een computer herinstalleren
Moet wel een heel erge kut koelkast zijn dan
Jezus, wat ben jij voor nep vrouw.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:03 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik verdien meer met website's ontwerpentss
![]()
iemand die wél geld verdientquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij voor nep vrouw.
ik wilde even shockeren.quote:
En nee,ik betaal hem niet om te neuken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:14 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
http://www.mikeymo.nl/portfolio
en ja,MM is in dienst bij me
Hij betaalt jou toch?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:14 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
En nee,ik betaal hem niet om te neuken.
voordat iemand hem weer in gaat koppen
Het siert me.quote:
Dan was 't vast niet de moeite waardquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb teruggelezen, maar ik ben echt vergetenof het de moeite waard was![]()
.
teruglezen of niet, maar Erik is ALTIJD de moeite waardquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb teruggelezen, maar ik ben echt vergetenof het de moeite waard was![]()
.
Vanwaar deze vleierijquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
teruglezen of niet, maar Erik is ALTIJD de moeite waard![]()
Second that,quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
teruglezen of niet, maar Erik is ALTIJD de moeite waard![]()
Jawel hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geheel zomaar spontaan, of mag dat niet ?![]()
Beter! vandaag weer ff een voetenbadje om 8 uur, maar voor de rest wel okequote:Op maandag 9 oktober 2006 17:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Elleuw
en hoe gaat het met je voetjes vandaag?
*Terug aait*quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo jij krijgt nog even een dikke hug en een aai over de bol![]()
Niet te wild aaien hoor, straks moet ik m'n haar weer opnieuw doenquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:52 schreef Sitethief het volgende:
[..]
*Terug aait*
Het gaat al weer hoor, klein dipje, maar ik laat me niet kisten,.
En nu waardeer ik vriendschap des temeer,.
Wedden dat je hem hier niet durft te posten,quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Niet te wild aaien hoor, straks moet ik m'n haar weer opnieuw doen![]()
oh ja en straks thuis eerst met dat roze ding wandelen![]()
Ik weet dat vrouwen ook kunnen ejaculeren, maar om nou meteen jezelf onder te schieten, nah,quote:
Ejaculeren voor vrouwen is engquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:59 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Wedden dat je hem hier niet durft te posten,.
[..]
Ik weet dat vrouwen ook kunnen ejaculeren, maar om nou meteen jezelf onder te schieten, nah,.
jij snapt hemquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oftewel lesbo's zijn eng?.
je ondertitelt![]()
Dat heb ik ook wel eens, en dan gooi ik die film er in, en dan is het gevoel opeens wegquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:22 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Second that,.
Ik ben nu overigens heel fout Bad Boys aan het kijken, maar ik heb nu zo'n "Bad Boys, watcha ya gonna do when they get to you" gevoel,.
Ja dat was dus bij mij ook,quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens, en dan gooi ik die film er in, en dan is het gevoel opeens weg
dat ben ik met je eens, ookal ben ik 100% heteroquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:16 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja dat was dus bij mij ook,, hoewel Will Smith charmant blijft, in welke film hij ook speelt......
.
Als jullie dat maar allemaal onthoudenquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Lesbo's zíjn ook eng.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben meer iemand die van de good guy houdt. In series vind ik vaak de macho's en ruige jongens niet eens zo tof, maar de bravere lieve types wel.
(Voorbeeld, Grey's Anatomy; Alex Karev vind ik niks (ok misschien een beetje knap, maar verder niks), maar George O'Malley is dan wel weer heel erg tof en leuk!
Dit was het enige wat ik zagquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Grey's Anatomy
Er zit dik 30 jaar verschil.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
'de buurmeid' ?
Is dat hetzelfde als buurvrouw?
dan is het nog altijd buurmeisje, tot een jaar of 23 a 25 dan is het buurvrouw.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:24 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Er zit dik 30 jaar verschil.
Nee dus
E.R is leukerquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dit was het enige wat ik zag
Geweldige serie
quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dit was het enige wat ik zag
Geweldige serie
Meid/ meisje,who gives a fuck.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
dan is het nog altijd buurmeisje, tot een jaar of 23 a 25 dan is het buurvrouw.
Zij mischien,quote:
niks van waar.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:25 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
E.R is leuker
* zo weer klaar gaat zitten voor E.R
Nee.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:37 schreef Twisted_fok het volgende:
George
Oh en is de maandag for fuck sake nou nog niet voorbij?
Roaaarrrquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:38 schreef Twisted_fok het volgende:
*grom*
En een vriendschappelijke schouderklop voor Sebas.quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En een vriendschappelijke schouderklop voor Sebas.
Gevolgd door geyle nueckseks?quote:
Ik wilde al bijna reageren, toen zag ik je editquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:43 schreef Sebasser het volgende:
uit welke bad boys komt dit stukje?
http://www.youtube.com/watch?v=x4pIJtt48g4
Oh, ik moet de volgende keer even naar de titel der van kijken![]()
quote:
Waar has je 'm in je handen? In de winkel?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:50 schreef Sebasser het volgende:
Ja, lekker eh.
Dus ik zoek bad boys 2, kan ik hem nergens vinden, terwijl ik weet dat ik hem laatst nog in mijn handen heb gehad..
en bad boys 1 is ook al weg
Die wou ik toch al nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Maar dan geef ik geen schouderklopje meer.
Iets toegeven wat ik niet wil, ga ik niet doen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je dolgraag zou willen dat Erik je in je reet zou neucken.
'waar hasj in je handen' las ikquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waar has je 'm in je handen? In de winkel?
Ontkenningsfase. Erik, help die jongen eens even.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Iets toegeven wat ik niet wil, ga ik niet doen.
Sebas, jongen, die kast is echt niet zo fijn. Open de deuren en ontvang me.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ontkenningsfase. Erik, help die jongen eens even.
Wat een lieve homo ben je toch ook he.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sebas, jongen, die kast is echt niet zo fijn. Open de deuren en ontvang me.
In de kast?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sebas, jongen, die kast is echt niet zo fijn. Open de deuren en ontvang me.
Hij is wel een schatje ja.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wat een lieve homo ben je toch ook he.
Hij is wel een schatje ja.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ontken alles. En ik ben er nu weg van, spullen pakken en naar orkest.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oeh.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ontken alles. En ik ben er nu weg van, spullen pakken en naar orkest.
Toodles!
Dolletjes!quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toodles!
Veel plezier Erik,quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toodles!
* Dicht tegen Zwaffel aan gaat staan*quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:17 schreef Zwaffel het volgende:
*koud heeft
Jij word nog eens verslaafd,quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:19 schreef Messenga het volgende:
Voetenbadje again.
Goed ideequote:Op maandag 9 oktober 2006 19:19 schreef Messenga het volgende:
Voetenbadje again.
Ik pak mn deken welquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:19 schreef Sitethief het volgende:
[..]
* Dicht tegen Zwaffel aan gaat staan*
Ik straal warmte uit,.
Autsch, teveel bukwerk gedaan? Je kent de juiste houding? Door de knieën, niet de rug!quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:49 schreef Zwaffel het volgende:
ik heb tering veel rugpijnvoornamelijk als ik zit
maar ik heb geen zin om te gaan liggen of staan.
En mn photo-show is af. Ooh en de dierentuin film is bijgeschaafd
quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:49 schreef Zwaffel het volgende:
En mn photo-show is af. Ooh en de dierentuin film is bijgeschaafd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |