En, hoe doe ik het?quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:48 schreef Jappie het volgende:
...of waar demins zijn stinkende best moet doen om te laten zien dat hij niet uit de ouderlijke macht ontzet hoeft te worden.
o ...die van mij zijn ook fantastische kinderen hoor...allebij totaal verschillend...qua doen en laten...ik geniet elke dag weer van ze...daarom mis ik ze nu waarschijnlijk ook zo erg!!quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:42 schreef demins het volgende:
[..]
Een leeftijd, ook, waarop Pa door mededelingen wordt ge-update! Heerlijk, eerlijk gezegd.
Moet er wel even bijzeggen dat het fantastische kinderen zijn! Eeen voorbeeld voor hun ouders...
Tot nu toe uiterst belabberd maar je hebt nog 6blz en 1 post om de raad ervan te overtuigen dat je ook anders kunt.quote:
Ik heb al naar ´karaktergetuigen` gezocht. Maar behalve Rataplan en Snoopy wil geen hond voor me getuigen...quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tot nu toe uiterst belabberd maar je hebt nog 6blz en 1 post om de raad ervan te overtuigen dat je ook anders kunt.
gouden wat??quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:59 schreef Jappie het volgende:
Zitten ze nu al de rerun van de gouden kooi uit te zenden
ah, daar wringt m de schoen....quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kooi....je weet wel...het nieuwe BB voor hoger opgeleiden.![]()
zwatre piet....ken jij die niet....zuchtquote:
hallo en ik dan???quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:02 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb al naar ´karaktergetuigen` gezocht. Maar behalve Rataplan en Snoopy wil geen hond voor me getuigen...![]()
..waarom ik steeds???????????????quote:
Kan je van beide hersencellen een foto posten?quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:09 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zwatre piet....ken jij die niet....zucht![]()
waar het hart vol van is stroomd de mond van overquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:11 schreef puntoortje het volgende:
[..]
..waarom ik steeds???????????????
daar gaan we weer... zuchtquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
waar het hart vol van is stroomd de mond van over![]()
uhm...katje, hoe weet jij dat.. ( niteliner!!!)quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:09 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zwatre piet....ken jij die niet....zucht![]()
nee daar zijn ze te klein voorquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:12 schreef demins het volgende:
[..]
Kan je van beide hersencellen een foto posten?![]()
iedereem kent toch coole piet en tante Toets....quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik voelde me er al enigszins buiten vallen zo zonder kinderen,
en nu blijk ik ook niet tot Piet's forumvriendjes te behoren.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |