Uhm, al een jaar?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:10 schreef Aryon het volgende:
Me hele familie + een vriend woont in Ede. En woon(de) zelf in Veenendaal dus kom meestal wel ff langs in Ede. Maar ik vind maar ongezellige stad qua utierlijk. Vind ik Veenendaal beter.![]()
Zijn ze trouwens al klaar met bouwen in de binnenstad?
Ja, vlakbij de stadspoortquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:27 schreef Koenz0r het volgende:
Woonde jij nou in de Maandereng? @ Tralalala
Rietkampen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:35 schreef Koenz0r het volgende:
Ah, ik ookVanaf de brug naar beneden fietsen parallel met Cinematic en dan kom je bij van die riviertjes, straatje verderop woon ik ergens
.
Ook sinds bijna een jaartje nú
dat is bij mij om de hoekquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:35 schreef Koenz0r het volgende:
Ah, ik ookVanaf de brug naar beneden fietsen parallel met Cinematic en dan kom je bij van die riviertjes, straatje verderop woon ik ergens
.
Ook sinds bijna een jaartje nú
nog een stalkerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:08 schreef Koenz0r het volgende:
Uhuh, rietkampen inderdaad.
Sterker nog, volgens mij heb ik jou wel een paar keer zien lopen @ Cherrylips
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 04:10 schreef Aryon het volgende:
Laatste keer dat ik er was, werd er inderdaag nog aardig veel gebouwd aan appartementen. Maar dat kan ik verkeerd hebben. Al tijdje niet meer geweest in ede. M'n familie woont in de rietkampen als ik het goed heb. Da's toch bij het ziekenhuis, die wijk?
miscchien moeten we wat meer lullen hier dan!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
![]()
Zie ons topic veel views hebben![]()
Zal wel komen omdat het zo langzaam gaat![]()
Ik ben destijds alle garages uit Ede/Rhenen/Veenendaal langsgeweest en echt NIEMAND heeft leuke autotjes tot 2000 euro staan, behalve in de kraats bij een boederij.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:40 schreef hierissiedan het volgende:
Wie weet er nog een leuke auto tot 1,5 duizend te koop staan?
Jap, tis een beetje brak bij de garages. Dus ik doe ook maar particulierquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ben destijds alle garages uit Ede/Rhenen/Veenendaal langsgeweest en echt NIEMAND heeft leuke autotjes tot 2000 euro staan, behalve in de kraats bij een boederij.
De rest was of verroest of had 2,5 ton op de teller![]()
Dus toch maar via marktplaats een autotje gekocht![]()

Ik heb precies het zelfde, al was leuke herenkleding altijd al stukken duurder asl dames. Maar de prijzen zijn om hoog gegaan denk.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:44 schreef keepwalking het volgende:
Vriendin van mij werkt in de Subway.
Ik kan de laatste tijd amper nog echt leuke kleding en schoenen vinden hier in Ede, zonder dat het teveel gaat kosten. [afbeelding]
Kan natuurlijk aan mijn smaak liggen, en dat ik de laatste paar maanden aanzienlijk minder te besteden heb per maand, of zoek ik gewoon niet goed genoeg?![]()
ik koop eigenlijk amper kleding in ede, misschien alleen bij de sting.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:44 schreef keepwalking het volgende:
Ik kan de laatste tijd amper nog echt leuke kleding en schoenen vinden hier in Ede, zonder dat het teveel gaat kosten. [afbeelding]
Kan natuurlijk aan mijn smaak liggen, en dat ik de laatste paar maanden aanzienlijk minder te besteden heb per maand, of zoek ik gewoon niet goed genoeg?![]()
Dat doet mijn sting hartje goedquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik koop eigenlijk amper kleding in ede, misschien alleen bij de sting.
Gefeliciteerd man!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:19 schreef hierissiedan het volgende:
Ik heb vandaag een auto gekocht! En Renault TYwingo met cabriodakje en van allerlij electrische zoo erop en eraan!
Dus nog nog die auto klaarmaken dinsdag mijn rijbewijs ophalen en dan karren maar!
That would be mequote:
*Meldtquote:
Kan gewoon, waarom hebben ze die weg eigenlijk aangelegt? Ligt er al 5 jaar ofzo en het wordt alleen gebruikt voor scooterwedstrijdjes etc.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:32 schreef Apfel het volgende:
Luitjes
Ik had even een recreatieve vraag.
Volgens het stratenboek houd de Stevenlaan op vlak voor het Statepad.
Maar Google Earth geeft aan dat er wat ligt
Mijn vraag is dus of ik dat stuk met de fiets kan overbruggen ja of nee.
Zonder al te gekke stunts uit te halen in ieder geval.
Ter illustratie
[afbeelding]
Tsja, ik woonde ook in zo een bagger flat, gelukkig worden die dingen geslooptquote:[b]Op zondag 27 mei 2007 16:08 schreef
*Meldt
Vanuit mijn balkon kan ik Kenhem zien liggen, kijk uit over de N224. Nog wel, over ongeveer een maand verhuis ik uptown naar het Beatrixpark.![]()
Ik liet daar weleens de hond uit toen ze nog zo ver kon lopen. Ze is nu 16, dus zo ver komt ze niet meerquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Kan gewoon, waarom hebben ze die weg eigenlijk aangelegt? Ligt er al 5 jaar ofzo en het wordt alleen gebruikt voor scooterwedstrijdjes etc.
We lieten onze hond daar altijd zwemmen, maar het water is nu dik ranzig dus dat doen we ook niet meer.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik liet daar weleens de hond uit toen ze nog zo ver kon lopen. Ze is nu 16, dus zo ver komt ze niet meer.
agja, tis niet altijd je van het, maar lang niet slechtquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:19 schreef thedude0 het volgende:
wat een klote dorp is dit toch ook eigenlijk.
Ach ja, je hoeft niet zo heel lang meer bij je ouders te wonen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:52 schreef thedude0 het volgende:
het enige voordeel tegenover andere woonplaatsen in ede zijn de handige eurokaartjes in de bus waardoor je je niet scheel hoeft te betalen aan een bus reisje van 10 minuten
Dat heet toch een volksbuurt?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:49 schreef tralalala het volgende:
Iedereen jat onze straat barbeque idee![]()
Wij hadden met het EK van 2000 een straatbarbeque met scherm georganiseerd en nu doet iedereen het hiero (5 straten) , afgelopen zondag nog een terring herrie van de straat hier tegenoverKon heel niet slapen...
Een vriendin van mij ook, dus ik heb daar vanmiddag even gelunched. Donders wat zijn die broodjes lekker.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:44 schreef keepwalking het volgende:
Ik moet er ook nog steeds een keertje heen. Maar ik hoor van veel mensen dat het erg lekker is, dus ik moet maar snel een keertje gaan dan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:31 schreef mstx het volgende:
[..]
Een vriendin van mij ook, dus ik heb daar vanmiddag even gelunched. Donders wat zijn die broodjes lekker.
jap die dingen gelden voor binnen ede.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:55 schreef CherryLips het volgende:
kun je die eurokaartjes ook in lijn 88 gebruiken/kopen? wel binnen ede natuurlijk
Iso stekkers zijn toch super simpel? Of is de radio gewoon naar de klote.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:25 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
jap die dingen gelden voor binnen ede.
Even iets heel anders, heb ik een "nieuwe" auto cd/radio bij de mediamarkt er voor gekocht... wilt het niet werken.... BAAAAAAL
Nee de isostekker van de auto is gemolesteerd... dwz dat de stroomdraadjes niet meer op de stekker zaten...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Iso stekkers zijn toch super simpel? Of is de radio gewoon naar de klote.
*werkt bij de mediamarkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |