Een lulkikker?quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:39 schreef pussydeluxe het volgende:
Dat zijn van die kikkers waar je aan kunt likken.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:39 schreef pussydeluxe het volgende:
Oeh en dan gaat spacen?quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:39 schreef pussydeluxe het volgende:
Dit is nog niets vergeleken met het slappe gelul van die kikkers..quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:43 schreef purplerose het volgende:
We proberen boven de herrie uit te komen
quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:44 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Eens. Erg leuk om naar te kijken en luisteren.
D'r zit geen atletisch tempo in...quote:
Buffels, geen gnoes.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:09 schreef Vava het volgende:
Ze zijn zo ontzettend traag, bereid je maar vast voor op een paar uur gnoes in beeld
't Is net een grote blonde pruikquote:
Nou, ik zei nog zo tegen Mien.. meid dat moet je niet doen, maar ja, toch doen he, ja nou dan mot je ook nie klagen hoor. enz enzquote:
Wat vullen we elkaar weer leuk aanquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:19 schreef men_in_red het volgende:
[..]
ik had hem ook upload, staat wel in de OP, vind die van mij mooier![]()
![]()
smak smak idd.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:22 schreef fiedel het volgende:
als de kikkers stil zijn moet je t geluid extra hard zettendan hoor je ze kauwen
whehehehehequote:
dat is de hele tijd.. ik denk eerder dat er gewoon zo'n draai licht ding staat..quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:26 schreef Frumzel het volgende:
Wie schijnt er nou weer met dat licht...
Ja dat was zo'n flitsquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:27 schreef Matness het volgende:
zagen jullie ook dat lichtding langsvliegen?![]()
Ja, een luie neger zonder opleiding.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:29 schreef Matness het volgende:
zit er iemand 24-7 achter die cam om in en uit te zoomen?
quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:30 schreef men_in_red het volgende:
hey die ene die er nu staat, lijkt wel of hij een gezwel heeft op zijn poot...
quote:
Zoiets?quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Veeg me op!
Wie maakt de eerste fotosoep.
^^ Deze post is specimen ongeldigquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:40 schreef DemonRage het volgende:
Hmm... die kikkers blijven stil.
Had ik dat nou maar niet gezegd.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:40 schreef DemonRage het volgende:
Hmm... die kikkers blijven stil.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:42 schreef cptmarco het volgende:
Ik wil olifanten....
quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:42 schreef cptmarco het volgende:
Ik wil olifanten....
Wtf! Hoe is 'ie daar ooit gekomenquote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:49 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Jij kan ook overal opgewonden van raken hè![]()
Frusti, jeweettogquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:49 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Jij kan ook overal opgewonden van raken hè![]()
niet alleen in het topic.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:59 schreef Frumzel het volgende:
en toen was het stil in het topic...
quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:11 schreef fiedel het volgende:
nou.. de kikkers zijn iig vrij stil.. hebben we weer zo'n mooi nacht geluidje
"retteketet"quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:12 schreef cptmarco het volgende:
Weet iemand de lokroep van een olifant....?
het topic hoeft toch niet binnen 5 minuten vol? Je kan ook rustig wachten tot er iets gebeurt ofzo.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:59 schreef Frumzel het volgende:
en toen was het stil in het topic...
blaat!quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
het topic hoeft toch niet binnen 5 minuten vol? Je kan ook rustig wachten tot er iets gebeurt ofzo.
Zul je zien dat ze morgen of overmorgen weer er langs komenquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:52 schreef cptmarco het volgende:
Ik wil eigenlijk naar bed, maar ik ben bang als ik nu m'n pc uit zet de olifanten komen...
Wat een dilemma....
Hey, koekiemonsterquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:58 schreef Backhander het volgende:
-knip- staat nog steeds aan
ik ga lekker naar m'n bedje.... het was een mooie dag bij de Fok!poel....quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:59 schreef Backhander het volgende:
cptmarco als jij naar bed gaat ga ik ook naar bed
De camera heeft geen oogjesquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:04 schreef men_in_red het volgende:
ik wel, maar de camera ook niet, en zoomde dus niet in. Geen idee wat het nou was.
Je zag een beest lopen in de verte, hij liep het beeld uit, camera volge hem niet.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:04 schreef men_in_red het volgende:
ik wel, maar de camera ook niet, en zoomde dus niet in. Geen idee wat het nou was.
Hoezo? Waarheen dan?quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:15 schreef fiedel het volgende:
ey, t topic is verhuist..
Dat kan ik me niet voorstellen, dat jij de kikkers misttequote:Op zondag 8 oktober 2006 23:17 schreef Queen_Bee het volgende:
KJa hoor, ik miste de kikkers al
Oh, ok. Dan is ie Centraal gegaan. Wil zeggen dat het een goede reeks isquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:18 schreef fiedel het volgende:
[..]
naar ondere.. met zo'n recycle ding ervoor![]()
Volgens mij mis ik nu iets anders, ik snap m nietquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:18 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen, dat jij de kikkers mistte
Was ij niet slapenquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:21 schreef venomsnake het volgende:
Jammer dat er geen croc in die plomp zit.
Maar dan moet er wel een linkje komen naar het overzichts topic vind ik!quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:19 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Oh, ok. Dan is ie Centraal gegaan. Wil zeggen dat het een goede reeks is![]()
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |