Locomotion is lelijkquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:34 schreef iemanss het volgende:
Geweldige spel, ik speel trouwens wel de nieuwste versie Locomotion, werkt hetzelfde.
NL treinen zijn nog niet compleet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:20 schreef existenz het volgende:
Wie heeft er een link met must have grafix patches, zoals NL treinen etc? (Of een link naar pagina's met daarop de grafix )
quote:Het is misschien wel aardig om linkjes naar interessante patches en grf's te maken.
Zoals deze:
http://www.ewetel.net/~michael.blunck/ttd/cargosetw.zip http://www.ewetel.net/~michael.blunck/ttd/dbsetxlw.zip http://www.ewetel.net/~michael.blunck/ttd/newshipsw.zip http://www.as-st.com/ttd/planes/files/planesetottd.zip
http://george.zernebok.net/download/canalsw.rar http://george.zernebok.net/download/LongBusesw.rar http://george.zernebok.net/download/ScaniaTrucksw.rar http://george.zernebok.net/download/VolvoTrucksw.rar
En natuurlijk:
http://members.home.nl/sa(...)nds%20by%20Vidar.scn
Maar waar zijn die bedrijven?quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:01 schreef allardh het volgende:
Nog even een screenshotje van mijn nieuwe station (in aanbouw) waar alle wheat, livestock, coal en wood naartoe moet. Hopelijk komen er nu minder files .
[afbeelding]
Ik zat ookal te kijken. Volgens mij lopen de sporen de verkeerde kant opquote:
ja, maar het VANquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:57 schreef bleiblei het volgende:
laat maar
Ik vind de pathfinding bij grote stations nog erg slecht uitgewerkt of ik doe iets fout. Heeft iemand een save game van hoe het zou moeten?quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:03 schreef allardh het volgende:
Waar moest ik dan heen . Dan bouw ik wel een omweg, krijg ik nog meer geld voor een ritje ook. Ik gebruik trouwens wel cheats, nl. de Magic Bulldozer, oftewel vervelende farms, coal mines en radar towers weghalen .
Dat hele lange gedeelte met al die tunneltjes is trouwens om er voor te zorgen op een redelijk normale manier dat elk treintje op zijn eigen spoor komt.
ja zolang de stations maar aan elkaar gekoppeld liggen krijgen ze alles mee. Ze tellen gewoon als 1 stationquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:03 schreef DaFan het volgende:
Jouw meest rechter 'station'/dubbelspoor ligt dicht bij Livestock en Grain he? Geldt dat dan ook nog als je de meest linker bekijkt? Die ligt zo ver weg, normaal zou ie dat niet meekrijgen.
Natuurlijk niet, je treinen zijn dan toch langer onderweg voor dezelfde afstandquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:03 schreef allardh het volgende:Dan bouw ik wel een omweg, krijg ik nog meer geld voor een ritje ook.
PBS heb je niets mee te maken tenzij je de MiniIN gedownload hebt. Verder, kijk eens in de OP, en zeg daarna eens wat je dan precies niet snapt, plaats een plaatje van een station zoals jij het hebt gedaan ofzo...quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:50 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik vind de pathfinding bij grote stations nog erg slecht uitgewerkt of ik doe iets fout. Heeft iemand een save game van hoe het zou moeten?
Path based signals
entrance signals etc..
waar moet ik ze plaatsen
Als je op Maartens server wil, je mag mijn bedrijf wel overnemenquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:43 schreef Troel het volgende:
Waarom kunnen er maar 8 bedrijven op zo'n server
Ctrl-Squote:Op maandag 16 oktober 2006 21:08 schreef bolletje_25 het volgende:
Hoe krijgen jullie zulke mooie screens
Het gedeelte waar ik moet lezenquote:Op maandag 16 oktober 2006 16:23 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, je treinen zijn dan toch langer onderweg voor dezelfde afstand
[..]
PBS heb je niets mee te maken tenzij je de MiniIN gedownload hebt. Verder, kijk eens in de OP, en zeg daarna eens wat je dan precies niet snapt, plaats een plaatje van een station zoals jij het hebt gedaan ofzo...
Hoe krijg je ze zo lelijkquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:08 schreef bolletje_25 het volgende:
Voor
Na
Hoe krijgen jullie zulke mooie screens
Omdat mijn treintjes hopelijk goed door kunnen rijden en snel zijn, zijn ze wel iets langer onderweg, maar leggen ze een veel grotere afstand af.quote:Op maandag 16 oktober 2006 16:23 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, je treinen zijn dan toch langer onderweg voor dezelfde afstand
[..]
TTD rekent via de kortste weg. Dus als jij een spoor aan legt van X naar Y en je maakt geen rechte lijn maar een slinger over de breedte van de map dan kost het je alleen maar geld .quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:05 schreef allardh het volgende:
[..]
Omdat mijn treintjes hopelijk goed door kunnen rijden en snel zijn, zijn ze wel iets langer onderweg, maar leggen ze een veel grotere afstand af.
In het algemeen is het zo dat een grotere afstand wel meer tijd kost, maar het levert ook wel wat meer geld op.
Volgens mij wordt de afstand berekend aan de hand van het aantal hokjes tussen de twee stations, niet aan de hand van het aantal hokjes dat de goederen door worden vervoerd.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:05 schreef allardh het volgende:
[..]
Omdat mijn treintjes hopelijk goed door kunnen rijden en snel zijn, zijn ze wel iets langer onderweg, maar leggen ze een veel grotere afstand af.
In het algemeen is het zo dat een grotere afstand wel meer tijd kost, maar het levert ook wel wat meer geld op.
Ideaal ding.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:39 schreef Piles het volgende:
Magic Bulldozer
Volgens mij niet.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
TTD rekent via de kortste weg. Dus als jij een spoor aan legt van X naar Y en je maakt geen rechte lijn maar een slinger over de breedte van de map dan kost het je alleen maar geld .
Dit omdat TTD dus de perfecte weg rekent bij de verdiensten maar de tijd op het spoor rekent voor de kosten.
Zie hier:quote:
Welnee Wat lukt er precies niet?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:16 schreef Troel het volgende:
Nou, die signalen vergeet ik maar, dat gaat me gewoon niet lukken
Doe eens ander topicquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:16 schreef Troel het volgende:
De server van Maarten was erg huppig vandaag trouwens.
Met waypoints kan je treinen over een bepaald spoor sturen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:39 schreef armmoetzaaier het volgende:
wat kan je met die waypoints. is dat een treinen teller of zo of is dat een overstap perron??
Nou, ik kan simpelweg niet zien wat welk signaal is omdat ik niet verder in kan zoomenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:23 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Welnee Wat lukt er precies niet?
??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |