Kan ook, wat je op een gegeven moment vanzelf gaat doen is 2 lijnen naast elkaar.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:53 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Gewoon meerdere van die tussenstukjes maken. Voor elk tussenstukje kun je een trein laten rijden.
In OpenTTD kan je dat oprekken tot praktisch "oneindig".quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:00 schreef thatsme het volgende:
Ik loop al tegen het probleem aan van "te veel treinen" is er geen optie dit nog verder op te rekken?
Nee, tot theoretisch oneindig. In de praktijk komt er op den duur rook uit je PCquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
In OpenTTD kan je dat oprekken tot praktisch "oneindig".
Oh, lekker op tijd gelezenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:33 schreef Renesite het volgende:
Je kan meedoen markmax
To-muchquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:42 schreef Greetz het volgende:
Wat dacht je van deze vierbaansPimPaorta?
[afbeelding]
mijn ideequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:50 schreef allardh het volgende:
Maar als je vier banen maakt, hoe beslis je dan op welke baan een station komt?
En daarbij hoort je eerste crash.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
To-much![]()
Ik ben eerst bezig met een compleet netwerkje aanleggen van 2 verschillende grondstoffen die mekaar doorkruizen
?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat fout ging? och... tussen de seinen niet genoeg ruimte houden..
5 miljoen winst in het jaarquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:42 schreef Greetz het volgende:
Wat dacht je van deze vierbaansPimPaorta?
[afbeelding]
Met seinen negeren moet je inderdaad heel voorzichtig zijn. Het ergste is dat die zooi een half jaar blijft liggenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:47 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
hoop dat ik het zo kan uitleggen?
En een sein laten negeren en crash!
Tunnels geen optie?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:09 schreef Piles het volgende:
Internet was weer leuk, maar ik ben het niet meer gewend om tegen tegenstanders te spelen
Die CCCP-Transport was wel irritant bezig, met op elk vakje een stoplicht zodat je geen bruggen kan bouwen![]()
altijd een optiequote:
Als ik een superdrukke lijn heb plemp ik de hele baan ook wel vol met signalenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:09 schreef Piles het volgende:
Internet was weer leuk, maar ik ben het niet meer gewend om tegen tegenstanders te spelen
Die CCCP-Transport was wel irritant bezig, met op elk vakje een stoplicht zodat je geen bruggen kan bouwen![]()
Gewoon om de 2 hokjes neerzetten. Gezien het optrekken van de treinen maakt het echt geen verschil of je nu om de 1 of 2 hokjes signals neerzet qua afstand houden en zo geef je tegenstanders de kans om bruggen te bouwenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:16 schreef poehej het volgende:
[..]
Als ik een superdrukke lijn heb plemp ik de hele baan ook wel vol met signalenMaar dat zal online niet snel gebeuren.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:09 schreef Renesite het volgende:
Denk je dat je goed bezig bent... is die merovignanno nog beter dan jou.
nu pasquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 07:46 schreef Merovingian het volgende:
* Merovingian is vroege speler vandaag
Nog iemand wakker en zin?
quote:
Oh, dacht dat het een reactie was op:quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:42 schreef Merovingian het volgende:
[..]
![]()
dat was een reactie op de post met de vraag of ie al weg was
Dan was het droog geweestquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:54 schreef bolletje_25 het volgende:
He, als ik offline wil spelen staat het spel altijd op dubbele snelheid, en ik kan dit niet terugzetten.. Iemand een idee waar dit aan ligt?
Altijd hetzelfdequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:08 schreef DaFan het volgende:
Hoe kan je zien wat wat exporteert of produceert? Of is dat gewoon altijd (bijvoorbeeld) Forest maakt Wood, Farms maken graan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |