Welk een zinloos geweld.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:57 schreef ChOas het volgende:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/4750/2a34f582/index.html
Menu op je afstandsbediening of anders Appeltje-ESC ...quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:08 schreef newyorkcity het volgende:
waar staat frontrow , kan um niet vinden in finder.
Niet.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:08 schreef newyorkcity het volgende:
waar staat frontrow , kan um niet vinden in finder.
Hij heeft zijn muziek gedeeld staan. Jij hebt iTunes op automatische zoeken naar gedeelde muziek staan. Het maakt gebruik van Wifi, niet van bluetooth.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:21 schreef newyorkcity het volgende:
Ik heb opeens de bibliotheek van mijn broertje op mijn iMac staan? Hoe kan dat? Ik heb dus bluetooth, maar hij niet. Heel vaag...
Mm aha, maar met die muziek van hem wordt bij mij niets gedaan toch?quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:25 schreef XL het volgende:
[..]
Hij heeft zijn muziek gedeeld staan. Jij hebt iTunes op automatische zoeken naar gedeelde muziek staan. Het maakt gebruik van Wifi, niet van bluetooth.
Is allemaal mooi gescheiden!quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:33 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Mm aha, maar met die muziek van hem wordt bij mij niets gedaan toch?
Je kunt het luisteren, en met de juiste plug-ins (blue coconut) ook downloaden.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:33 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Mm aha, maar met die muziek van hem wordt bij mij niets gedaan toch?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:25 schreef XL het volgende:
[..]
Hij heeft zijn muziek gedeeld staan. Jij hebt iTunes op automatische zoeken naar gedeelde muziek staan. Het maakt gebruik van Wifi, Bonjour over je netwerkverbinding niet van bluetooth.
dat zou waarschijnlijk ook kunnen ja.quote:
Ja, die is er: disk utility/schijfhulpprogramma. In de utilities map van je applications folder (of een vergelijkbare Nederlandse naam)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:09 schreef newyorkcity het volgende:
Goeiemorgen
Vroeg me af of er iets van een schijfcontrole ofzo is voor de iMac. Omdat er geen virussen enzo zijn zou dit misschien niet zo vaak nodig zijn, maar er is vast een programma om te checken of alles nog oke is toch?
Foei!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:34 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb een wireless Mighty Mouse besteld
Schatje, wat dacht je ervan om je prullenbak eens te legen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:16 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb even een probleem met mijn digitale camera. Er staan 5 foto's op, maar mijn geheugenkaart is vol zegt OSX. Ook zie ik dat het een MS-DOSschijf is, moet ik formateren naar appleformaat? Lijkt me sterk.
Jeez, hoe moet ik dat allemaal weten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Schatje, wat dacht je ervan om je prullenbak eens te legen.
Verder is er niks mis met het MS-DOS formaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |