sterkte sylvanaquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:08 schreef Sylvana het volgende:
Ik ga heeeeel veel sporten van de week om afleiding te hebben denk ik
Mn nichtje is vandaag op 22-jarige leeftijd overleden![]()
![]()
Mn huis is op een gegeven moment ook wel een keer schoon van al dat poetsen om er maar niet aan te hoeven denken dat het echt waar is
Sterkte.... en waarom afleiding zoeken? Er aan toe geven is ook niet erg hoor.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:08 schreef Sylvana het volgende:
Ik ga heeeeel veel sporten van de week om afleiding te hebben denk ik
Mn nichtje is vandaag op 22-jarige leeftijd overleden![]()
![]()
Mn huis is op een gegeven moment ook wel een keer schoon van al dat poetsen om er maar niet aan te hoeven denken dat het echt waar is
Dan weeg je toch al heel weinig?quote:Op zondag 5 november 2006 21:00 schreef marleenhoofd- het volgende:
onze weegschaal is niet heel precies en ik kreeg hem vanmorgen niet precies op 0.. Nja als die iets onder de 0 stond, woog ik 54 en als hij er iets boven stond woog ik 55.. maar er dus maar 54,5 van.. Had eigenlijk verwacht dat ik iets meer was afgevallen:$ maar goed, hij is nog een dalende lijn en dat is goed:)
ligt aan je lengte hequote:Op zondag 5 november 2006 21:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dan weeg je toch al heel weinig?
ja dat heb ik ook gedaanquote:Op zondag 5 november 2006 21:00 schreef marleenhoofd- het volgende:
onze weegschaal is niet heel precies en ik kreeg hem vanmorgen niet precies op 0.. Nja als die iets onder de 0 stond, woog ik 54 en als hij er iets boven stond woog ik 55.. maar er dus maar 54,5 van.. Had eigenlijk verwacht dat ik iets meer was afgevallen:$ maar goed, hij is nog een dalende lijn en dat is goed:)
Ik ben hooguit 1.65 en weeg ook zoiets, als het al niet meer is tenminste want ik vreet de laatste tijd wel weer heel veel.quote:Op zondag 5 november 2006 21:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ligt aan je lengte he
ik ben maar 1.58 en weeg nou 54 kg, maar er mag dus nog zeker wel 6 kg vanaf
om onvruchtbaar te worden moet je wel een aardige tijd lang aan de boulimia zijn hoor, zij eten nog heus wel watquote:Op zondag 5 november 2006 21:26 schreef amaranta het volgende:
54 is ook niet zoveel hoor sylvana....
Als ik heel eerlijk ben, vind ik dat van alle mensen in de beginlijst jij en marleenhoofd het het minst nodig hebben om af tevallen.
Jullie zijn allebei (afgaande op jullie gewicht) superslank...
En het lijkt er ook sterk op dat jullie beide het er het meest mee bezig zijn....een beetje tegen het obsessieve aan...
Maargoed, je moet het natuurlijk zelf weten en als je neit lekker in je velzit met je 54 kilo moet je vooral doorgaan. Let er wel op dat je gezondheid er niet onder gaat leiden. Want ik zie eetpatronen die echt niet gezond zijn. En het is natuurlijk wel leuk dat je nu slank bent en weinig weegt.....maar wat heb je eraan als je over een paar jaar ernstig ziek wordt, of dat je over een paar jaar onvruchtbaar bent (om maar iets te noemen) door dat obsessieve lijnen.
weet ik.... dat was ook het extreemste....ik wil ze er alleen maar op wijzen...quote:Op zondag 5 november 2006 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
om onvruchtbaar te worden moet je wel een aardige tijd lang aan de boulimia zijn hoor, zij eten nog heus wel wat.
De meeste mensen in dit topic streven naar een lager gewicht (en volgens mij een zo laag mogelijk groen bmi....)quote:Op zondag 5 november 2006 21:30 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Volgens mij moet je helemaal niet naar je gewicht kijken maar naar de omvan in cm. van je taille. Die moet 60 a 70 cm worden en je gewicht doet niet terzake.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |