BOTER!quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:40 schreef Kinga het volgende:
wtf heeft mo op haar voorhoofd
Details? Ik zat even een andere stream te kijken.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:46 schreef versabommie het volgende:
Zodan! Tijn geeft Mo even op haar dikke flikker!
over dat ze meer moet sporten!quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:53 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Details? Ik zat even een andere stream te kijken.
Tja beetje dronken vrouwen geilen! Als E10 het doet is dit forum te klein!quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:07 schreef LennyKravitz het volgende:
Hoe zit dat nou met Egbert?... gaat 'ie vrijwillig weg?...
Sabrinaquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:09 schreef Mike1964 het volgende:
"dus je kunt ook een gesprek áánvragen! "![]()
Wie zei dat?
Hij voelt vast wel aan dat 'ie morgen moet gaan dus zal geen vrijwillige exit nemen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:07 schreef LennyKravitz het volgende:
Hoe zit dat nou met Egbert?... gaat 'ie vrijwillig weg?...
Hij mag van mij vanavond aan de schandpaal! Als hij er niet was geweest was er geen bonje geweest na het feestjequote:Op zondag 8 oktober 2006 15:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij voelt vast wel aan dat 'ie morgen moet gaan dus zal geen vrijwillige exit nemen.
Ik denk dat ze 'm van alles uit z'n hoofd gaan praten en hij weer redelijk opgewekt naar buiten komt.
En het exitdiner voor alle bewoners, dat is wel het minste waarmee ze hem tegemoet mogen komen.
Ja maar... Etienne is een verdorven randgroepjongere met racistische trekjes. Dat seikt nu eenmaal lekkerder af dan een saaie oude uitgebluste man die in een dronken bui denkt nog even een jong bloempje te verschalken...quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja beetje dronken vrouwen geilen! Als E10 het doet is dit forum te klein!![]()
kommaarrrrrr
Terwijl E10 juist met de dag zijn leven betert, hier en daar een terugval buiten beschouwing gelaten. Egbert is gewoon al een stokende viespeuk vanaf het begin, en dat mispunt mag van mij echt helemaal geschoffeerd worden tot op het bot door BB !quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:13 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja maar... Etienne is een verdorven randgroepjongere met racistische trekjes. Dat sijkt nu eenmaal lekkerder af dan een saaie oude uitgebluste man die in een dronken bui denkt nog even een jong bloempje te verschalken...
Voor mijn is BB en de reactie van E10 juist de oorzaak, met zijn opmerking "Als die ouwe aan Sabrina gezeten heeft doe ik hem wat aan".quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Terwijl E10 juist met de dag zijn leven betert, hier en daar een terugval buiten beschouwing gelaten. Egbert is gewoon al een stokende viespeuk vanaf het begin, en dat mispunt mag van mij echt helemaal geschoffeerd worden tot op het bot door BB !![]()
Die ouwe heeft toch gewoon met zijn klauwen af te blijven van sabbel? Hij heeft vorige keer al laten doorschemeren dat hij in haar broekje wilde. Als BB niets op het scherm had gezet had die ouwe perv daar huis gehouden!quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:31 schreef WSA het volgende:
[..]
Voor mijn is BB en de reactie van E10 juist de oorzaak, met zijn opmerking "Als die ouwe aan Sabrina gezeten heeft doe ik hem wat aan".
Niet overdrijven he.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die ouwe heeft toch gewoon met zijn klauwen af te blijven van sabbel? Hij heeft vorige keer al laten doorschemeren dat hij in haar broekje wilde. Als BB niets op het scherm had gezet had die ouwe perv daar huis gehouden!![]()
![]()
ik begrijp dat jullie ongeveer van dezelfde leeftijd zijn, eggie en jij, maar die zou heus niet tot die perverse acties overgaan die jij nu insinueerdquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die ouwe heeft toch gewoon met zijn klauwen af te blijven van sabbel? Hij heeft vorige keer al laten doorschemeren dat hij in haar broekje wilde. Als BB niets op het scherm had gezet had die ouwe perv daar huis gehouden!![]()
![]()
Bij "ja maar.."quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:13 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja maar... Etienne is een verdorven randgroepjongere met racistische trekjes. Dat seikt nu eenmaal lekkerder af dan een saaie oude uitgebluste man die in een dronken bui denkt nog even een jong bloempje te verschalken...
Deze insinuaties wijzen imo op een verdorven geest van deze user zelf...quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:34 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik begrijp dat jullie ongeveer van dezelfde leeftijd zijn, eggie en jij, maar die zou heus niet tot die perverse acties overgaan die jij nu insinueerd![]()
Heeft hij er verder nog iets over gezegd?quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:38 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Lijkt erop dat Egg Bert erin blijft want hij heeft een goed gesprek gehad met BB. Egbert trok verkeerde conclusies vogens BB.
Nee, hij laat momenteel weinig los. Misschien later als hij alleen met Marcia is.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:39 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Heeft hij er verder nog iets over gezegd?
Meest logische is dat Egbert eruit moet. Maar volgens poll's is Semih de lul. Maar poll's hebben het vaker niet goed gehad.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:44 schreef funkie-indo het volgende:
Ik denk dat E10 deze keer wel eens op de bank terecht gaat komen, nominaties door Mies, Semih(als hij er niet uitvliegt), Mo, Tijn...........
Neee, zo is Etiënne helemaal niet....quote:
Het zou niet verkeerd zijn voor de algemene ontwikkeling van E10, als hij verplicht op excursie naar Auswitsch of Dachau wordt gestuurd.........quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Neee, zo is Etiënne helemaal niet....
Met andere woorden: weet ze al van de racistische zooi die hij heeft uitgekraamd?
Blijkbaar niet, en Rik doet nu zo lief tegen 'm, die stond er toen notabene naast.![]()
Hij wil minder gaan paffen omdat hij steeds vaker last heeft van een druk op zijn borst.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:59 schreef Kinga het volgende:
tuurlijk e10 dat heeft met het drinken te maken....paf eens wat minder![]()
Alweer? Hoor ik nu al een paar weken, laat 'm eens wat minder roken.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:00 schreef Verida het volgende:
etienne heeft nuweer wat nieuws, na zijn schouder die alleen pijn deed als het hem uitkwam heeft hij nu' druk op de borst'
Ze bewegen ook te weinig, dan kun je ook allerlei vage klachten krijgen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Alweer? Hoor ik nu al een paar weken, laat 'm eens wat minder roken.
Zal het dan toch een zoon van Hilde zijn?quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:00 schreef Verida het volgende:
etienne heeft nuweer wat nieuws, na zijn schouder die alleen pijn deed als het hem uitkwam heeft hij nu' druk op de borst'
Laat maar, hij zou er waarschijnlijk van genieten.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:01 schreef funkie-indo het volgende:
[..]
Het zou niet verkeerd zijn voor de algemene ontwikkeling van E10, als hij verplicht op excursie naar Auswitsch of Dachau wordt gestuurd.........
Grote joekels, groeiende buik, huilbuien... Misschien moet iemand haar vertellen dat ze zwanger is?quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Laat maar, hij zou er waarschijnlijk van genieten.
Jemig die buik van Micheline groeit met de dag.![]()
Ik ben d'r nét!quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Edit:
Je wordt bedankt voor de ongezelligheid,...
Ze groeien met z'n allen dicht in dat huis..quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Laat maar, hij zou er waarschijnlijk van genieten.
Jemig die buik van Micheline groeit met de dag.![]()
schiet toch eens op zeg, het was een vraag of dit een stapel schone of vuile was zou zijn, Rik kon het niet ruiken want die zei verkouden te zijn, dus pakte semih het bovenste stukje wasgoed en rook er even aan om te bepalen of het schone of vuile was is...quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:03 schreef demins het volgende:
Zag je Semih net? Als niemand kijkt snel even aan broekjes ruiken![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:09 schreef Verida het volgende:
[..]
schiet toch eens op zeg, het was een vraag of dit een stapel schone of vuile was zou zijn, Rik kon het niet ruiken want die zei verkouden te zijn, dus pakte semih het bovenste stukje wasgoed en rook er even aan om te bepalen of het schone of vuile was is...
Je kunt ook gewoon de streams proberen te volgen ipv allerlei vunzige conclusies te trekken.
Die baart haar kind op de wc. "Wat krijgen we nou?"quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:07 schreef demins het volgende:
[..]
Grote joekels, groeiende buik, huilbuien... Misschien moet iemand haar vertellen dat ze zwanger is?![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:09 schreef Verida het volgende:
[..]
schiet toch eens op zeg, het was een vraag of dit een stapel schone of vuile was zou zijn, Rik kon het niet ruiken want die zei verkouden te zijn, dus pakte semih het bovenste stukje wasgoed en rook er even aan om te bepalen of het schone of vuile was is...
Je kunt ook gewoon de streams proberen te volgen ipv allerlei vunzige conclusies te trekken.
En dan perongeluk doortrekken....oeps!quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:10 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Die baart haar kind op de wc. "Wat krijgen we nou?"
Wat een tafereel. De navelstreng zit er natuurlijk nog aan. Dan spoelt ie niet goed door. Zij denkt dan dat de wc normaal verstopt zit. Etcetera.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:12 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
En dan perongeluk doortrekken....oeps!
Zal het dan toch lukken om de zusjes uiteen te drijven?quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:17 schreef CartWOman het volgende:
Mo neemt duidelijk afstand nu, en ik denk dat E10, Jeroen en Sabrina steeds meer een groepje gaan vormen.
En Rik niet te vergetenquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:17 schreef CartWOman het volgende:
Mo neemt duidelijk afstand nu, en ik denk dat E10, Jeroen en Sabrina steeds meer een groepje gaan vormen.
Nooitquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:19 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zal het dan toch lukken om de zusjes uiteen te drijven?
de nieuwe Hilde in het huisquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:00 schreef Verida het volgende:
Rik begrijp ik nu echt niet, zou graag willen weten hoe hij over Semih en E10 denkt.quote:
E10 zat een half bewusteloze Sab te bevoelen op alle plekjes die verborgen zitten.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja beetje dronken vrouwen geilen! Als E10 het doet is dit forum te klein!![]()
kommaarrrrrr
Blood is thicker than waterquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:19 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zal het dan toch lukken om de zusjes uiteen te drijven?
Jeroen snapt niet eens dat er spanningen zijnquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
En toch blijft Jeroen "koel" onder alles en dat siert hem...
[afbeelding]
Euhm, Roel post hier zelf ook, maar toch bedankt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:34 schreef merlin693 het volgende:
Update...kom net dido en roel samen tegen bij de appie...is er dan toch een relatie uitgekomen
Ik denk dat ie behoorlijk is afgeknapt op Semih en zich meer verbonden voelt met Etjen, al is het maar lichamelijkquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Rik begrijp ik nu echt niet, zou graag willen weten hoe hij over Semih en E10 denkt.
Zucht....quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:34 schreef merlin693 het volgende:
Update...kom net dido en roel samen tegen bij de appie...is er dan toch een relatie uitgekomen
Kunnen ze nou nog steeds niet ongestoord naar de Albert Heijn?quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:34 schreef merlin693 het volgende:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat ie behoorlijk is afgeknapt op Semih en zich meer verbonden voelt met Etjen, al is het maar lichamelijk![]()
Jonger dan hen beide geloof ik. Iets van 23 jaar. Het type broertje dat verhaal ging halen bij hun vriendjes als er herrie in de tent was.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:55 schreef Kinga het volgende:
Hoe oud zou die broer van mo en sa zijn?
Is dat dan nog niet bekend?quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:55 schreef saa het volgende:
zitten ze nou alweer dat spel te doen, het wordt steeds saaier!
hopelijk vanavond een exitdiner met alle bewoners!
Geen idee, ben er net.quote:
Bestudeer jij Hoofdstuk 7 - De Vrouw nog eens uit je biologieboekje...quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:16 schreef Kaleddis het volgende:
Buitenbaarmoederlijk dan, want ze schijnt vannacht ongesteld te zijn geworden.
Als alles gemiddeld verloopt word je bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap toch ook niet ongesteld?quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:16 schreef Kaleddis het volgende:
Buitenbaarmoederlijk dan, want ze schijnt vannacht ongesteld te zijn geworden.
Wie is er vermoord?quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als alles gemiddeld verloopt word je bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap toch ook niet ongesteld?
Desalniettemin worden sommige vrouwen in de eerste maand(en) ook nog ongesteld tijdens een zwangerschap.
Heb ik altijd al een leuk spel gevonden, Cluedo, iemand hier al die weet wie de moordenaar is, waar het is gebeurd en wat het moordwapen is??
Bij Cluedo Miss White, Mister Green etc etc. Maar ja daar heb je als moordwapen ook steeksleutel en touw etc. De bewoners hebben krulspeld, lipgloss en weet ik het wat allemaal, ik val net in, geen idee wie bij hun de personages zijn die vermoord kunnen worden.quote:
Dan denk ik dat Hummie het zelf gedaan heeft!quote:
Met een scherpe tong.....quote:
cluedo strategie aan het uitzetten?quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:22 schreef Nostalgist het volgende:
Wat zat Semih nou te fluisteren met Micheline ?
Ach natuurlijk....Dank jequote:Op zondag 8 oktober 2006 18:23 schreef miraculeus het volgende:
[..]
cluedo strategie aan het uitzetten?
Ik moet zeggen, dat zou mijn vader nooit doenquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:23 schreef Inca het volgende:
[..]
Zie je zit die zijn eigen dochter aan der kont
Hear-hearquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:33 schreef Verida het volgende:
mijn vader gelukkig wel, het is een heel normale houding namelijk als iemand naast je in een stoel zit, vooral als die stoel eigenlijk maar voor een persoon is, hij voorkomt alleen maar dat ze uit de stoel flikkert.
Ik vind het een gore insinuatie op een heel normaal iets
Zoals de waard is .....................quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:33 schreef Verida het volgende:
mijn vader gelukkig wel, het is een heel normale houding namelijk als iemand naast je in een stoel zit, vooral als die stoel eigenlijk maar voor een persoon is, hij voorkomt alleen maar dat ze uit de stoel flikkert.
Ik hoop wel dat je daar inca mee bedoelt en niet mijquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:35 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Zoals de waard is .....................
Dat heb ik met dit:quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:54 schreef Mike1964 het volgende:
Ik vind hem eigenlijk gewoon een beetje eng....
[afbeelding]
Heb je die op de streams?quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat heb ik met dit:
[afbeelding]
Tuurlijk inca. Die heeft schijnbaar een hekel aan Eggie of is zelf niets gewend.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je daar inca mee bedoelt en niet mij
oke dan is het goed, ik vond het zo'n ontzettend lullige reactiequote:Op zondag 8 oktober 2006 18:42 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Tuurlijk inca. Die heeft schijnbaar een hekel aan Eggie of is zelf niets gewend.
UItprikken?quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:43 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn in de saapkamer bij de zusjes.... Liet ie nou een puistje uitprikken ?
Voor mij is dat minder normaal, ik veroordeel Eggie er niet om, maar merk wel op dat mijn vader dat niet doet. En zoals jij zegt mijn vader gelukig wel, zo denk ik, mijn vader gelukkig niet. Zegt verder niets over de sterkte van mijn band met hem, want die is goed, maar niet van het type ff knuffelen ofzo.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:33 schreef Verida het volgende:
Die is gewoon te dom/naief om de ernst ervan in te zien.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:53 schreef Kinga het volgende:
Sabrinaweet duidelijk niet van ophouden.. die geintjes van haar over het aanranden van Egbert vind ik totaal niet grappig.
Die domheid irriteert me echt. Die denkt echt dat alles wat ze zegt schattig en lief is.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:53 schreef Day het volgende:
[..]
Die is gewoon te dom/naief om de ernst ervan in te zien.
Mijn vader leeft jammer genoeg niet meer, en was inderdaad knuffelig, maar als je de cap bekijkt, zit hij niet eens knuffelig aan haar kont, maar heeft een hand op haar heup liggen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voor mij is dat minder normaal, ik veroordeel Eggie er niet om, maar merk wel op dat mijn vader dat niet doet. En zoals jij zegt mijn vader gelukig wel, zo denk ik, mijn vader gelukkig niet. Zegt verder niets over de sterkte van mijn band met hem, want die is goed, maar niet van het type ff knuffelen ofzo.
Wat nu... ga je 'm nu beschuldigen van incest?quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:23 schreef Inca het volgende:
[..]
Zie je zit die zijn eigen dochter aan der kont
Lekker tochquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:01 schreef Day het volgende:
Ze krijgen dus gewoon snackbar-vreten.
mijn pa slaat me ook wel eens op de kont, of geen een tik op je kont oid, is toch heel normaal eglquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:33 schreef Verida het volgende:
Pinguin-like....quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:03 schreef Day het volgende:
Wat loopt die Marcia eigenlijk lomp!
quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:59 schreef Peter6000 het volgende:
"Het kan niet altijd kaviaar zijn", een neo-fascistisch thema
zoals al een beetje te voorspellen was nadat ze eerst geen exit-diner wilden houdenquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:04 schreef Nostalgist het volgende:
BB gaat er deze avond niet al teveel werk van maken
Ik ga jaarlijks met mijn vader een maand op reis, dan slapen we regelmatig in hetzelfde bed etc, maar het is een vader-dochter relatie, dat lijkt me volkomen normaal toch?quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:56 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Wat nu... ga je 'm nu beschuldigen van incest?
Jemig zeg... ieder huis heeft zo z'n gewoontes... en dit is echt niet gek of zo hoor... OK, niet iedere vader zal dit bij zijn dochter doen... is gewoon wat je gewend bent.. maar dit is echt niet maf of vies of zo... 't is z'n eigen dochter joh!
Mensen die dit insinueren vind ik pas eng!![]()
Het is pas vies als hij z'n hand in d'r broek zou steken meen ik...
Stond gewoon in de brief.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Omdat er een Duitse schrijver geciteerd wordt??? Wat ben jij bekrompen zeg
![]()
Stimmt jaquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:05 schreef Kinga het volgende:
Dreigroschenoper
Mwoah, lastig, temeer Brecht een van de iconen van linkS is.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Omdat er een Duitse schrijver geciteerd wordt??? Wat ben jij bekrompen zeg
![]()
Hé kap es ff met dat ge-SCquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:06 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Ik ga jaarlijks met mijn vader een maand op reis, dan slapen we regelmatig in hetzelfde bed etc, maar het is een vader-dochter relatie, dat lijkt me volkomen normaal toch?
Hij is ook de gene die vroeger mijn luiers verschoonde...
Dit is echt allemaal zwaar overtrokken!
Psiesquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:08 schreef Ifa het volgende:
[..]
Mwoah, lastig, temeer Brecht een van de iconen van link is.
Neon-verlichtend.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Psies
Neon-nogwat was het thema, niet neo-fascistisch....
Dankje Nostalgist!quote:
En konden die weelde niet dragen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:10 schreef Nostalgist het volgende:
Ik vermoed dat ze een bourgondische maaltijd krijgen, en dat ze met hun handen moeten eten.
De bewoners hebben zich vrijdagnacht als echte bourgondiërs gedragen.....
En ze hebben dus in de ogen van BB geen sterke benen....(lees ruggengraat )quote:
You're welcome, my dear Dayquote:
dus straks is het hier ook stil, allemaal naar de mcdonalds omdat ze honger krijgen als ze de bewoners dat zien etenquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:09 schreef Kinga het volgende:
Ze denken dat ze mcdonalds krijgen..
Zoals ik, ondertussen een spelletje Cluedo aan het spelenquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:15 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dus straks is het hier ook stil, allemaal naar de mcdonalds omdat ze honger krijgen als ze de bewoners dat zien eten![]()
Ik denk gewoon een paar zakken vol fastfood, zo uit de snackbar.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:10 schreef Nostalgist het volgende:
Ik vermoed dat ze een bourgondische maaltijd krijgen, en dat ze met hun handen moeten eten.
De bewoners hebben zich vrijdagnacht als echte bourgondiërs gedragen.....
Wat snap je niet aan dit verhaal? Is gewoon een marketing-strategie.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:16 schreef Suikeroom het volgende:
als Semih een verhaal vertelt denk ik altijd wanneer komt de clue maar die komt er uiteindelijk dan gewoon niet
Cock-teasing again......quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:21 schreef Kinga het volgende:
mo heeft weer die ketting van tijn om
Meer voor Semih denk ik (zie polls)quote:
Ik heb het idee dat Tijn filosofisch probeert te doen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:25 schreef NorthernStar het volgende:
Tijn, doe niet zo moeilijk.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Tijn filosofisch probeert te doen.
probeert. Goed woord.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je bent niet de enige wat Monique betreft....quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:29 schreef Kinga het volgende:
Monique is ook zo ene, die denkt dat alles schattig en lief is wat ze doet. Sorry ben in een negatieve
bui.
Help me even, ben erg slecht in duits wat betekent het?quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:29 schreef Nostalgist het volgende:
Monique : Ik ben meer van "Bumsen en blasen mit der schwanze"
Da's ok, hij doet het alleen op van die vreemde momenten.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:29 schreef Nostalgist het volgende:
Monique : Ik ben meer van "Bumsen en blasen mit der schwanze"
Ik haat haar momenteel..... Ze speelt echt met Tijn. Dat heeft ie niet verdient.
aha, dank je wel.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:32 schreef Kinga het volgende:
neuken en zuigen van de lul, miraculeus
Ik betwijfel ten zeerste of Monique doorheeft wat ze zegt. Niet dat het dat minder erg maaktquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:32 schreef Kinga het volgende:
neuken en zuigen van de lul, miraculeus
Monique en Tijn zijn het allebei, Tijn weet net zo goed dat ze getrouwd is, misschien zijn er wel echte gevoelens tussen die twee, who knows?quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je bent niet de enige wat Monique betreft....
Ik haat vrouwen die met de gevoelens van mannen spelen.
Je had hem zaterdagmorgen tegen Eggie moeten horen, de 1 na de andere leugen! Ik moest bijna kotsen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:37 schreef CartWOman het volgende:
Nog nooit iemand in BB zo zien liegen en draaien.![]()
Je hebt gelijk, maar als je weet dat iemand verliefd op je is, ga je toch niet met zijn ketting lopen en het over neuken en pijpen hebben ?quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:36 schreef saa het volgende:
[..]
Monique en Tijn zijn het allebei, Tijn weet net zo goed dat ze getrouwd is, misschien zijn er wel echte gevoelens tussen die twee, who knows?
Zeker voor Rob en de kids niet leuk, maar ook weer niet het einde van de wereld ofzo.
Maar er is onderling later genoeg over gesproken, ik ga er dus vanuit dat hij keihard door de mand valt bij de nominaties. Maar liever vanavond al.... dus kom maar op met die patat en een envelop!quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:38 schreef Day het volgende:
[..]
Je had hem zaterdagmorgen tegen Eggie moeten horen, de 1 na de andere leugen! Ik moest bijna kotsen.
eens.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar als je weet dat iemand verliefd op je is, ga je toch niet met zijn ketting lopen en het over neuken en pijpen hebben ?
Dat irriteert me aan haar. Ze vindt de aandacht maar al te leuk, en nu ze hem kwijt dreigt te raken, pookt ze het vuur weer op....![]()
Ik denk dat je gelijk hebt..... Etienne is next.... Degene die ruzies veroorzaakt, delft het onderspit, kijk maar naar Hilde en Semih...quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Maar er is onderling later genoeg over gesproken, ik ga er dus vanuit dat hij keihard door de mand valt bij de nominaties. Maar liever vanavond al.... dus kom maar op met die patat en een envelop!![]()
helemaal met je eensquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar als je weet dat iemand verliefd op je is, ga je toch niet met zijn ketting lopen en het over neuken en pijpen hebben ?
Dat irriteert me aan haar. Ze vindt de aandacht maar al te leuk, en nu ze hem kwijt dreigt te raken, pookt ze het vuur weer op....![]()
I second that !quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:42 schreef Kinga het volgende:
[..]
eens.
die schijnheilige kop van haar met die kutgrijnsbleeeeeeeeeeeeeeh
Niet als het aan Rik ligt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:42 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt..... Etienne is next.... Degene die ruzies veroorzaakt, delft het onderspit, kijk maar naar Hilde en Semih...
Ja toen leek het nog onschulding imo,quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Raar eigenlijk, toen ik Monique een paar weken geleden een overspelige snol noemde, kreeg ik een hoop kritiek. Nu begint ineens iedereen min of meer het zelfde over haar te denken, althans in die zelfde strekking.
De lieverd ziet in hem inderdaad nog aantrekkelijke kanten....quote:
Denk het ook.... een hele korte shot op het zwembad.....quote:
Dat klopt ook weer!quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik vind Rik echt een ontzettend leuke vent, maar hij ziet er meestal ontzettend ranzig uit.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:46 schreef Kinga het volgende:
Rik ziet er ook weer uit alsof ie 5 minuten geleden uit bed is gerold.
Day, waarom staat dat fotoboek icoontje niet bij mijn posts eigenlijk?
Ze weten bijna niks over vorige BB's. De noobs.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze praten eigenlijk amper over vorige BB's. Valt dan gewoon op dat ze het ineens over Joost hebben, dat hij kleding kreeg omdat hij zo was afgevallen.
O, daar slaat Rik op aanquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:33 schreef Kinga het volgende:
Etienne heeft dat roze porn star shirt van Jeroen aan![]()
![]()
Egbert is de enige... De rest heeft alleen in het hotel de best-off van BB gezien in de laatste week....quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze weten bijna niks over vorige BB's. De noobs.
u vraagt wij draaienquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
E-10 nog blond haar en hij lijkt op Geert Wilders..
Hij en Rik zou verder komen in de porno-branche denk ik....quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
E10 wil graag ondernemer worden...
Misschien makelaar in 2e hands sta-caravans een idee? Hij is en blijft een kamper Johnnie.
Wat zei hij dan ? (luisterde even naar Etienne)quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:00 schreef Day het volgende:
Ik vind Tijn af en toe zo ouderwets!
Hoe oud is die gozer? Ouwe zemelaar!
Beetje preuts die jongen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wat zei hij dan ? (luisterde even naar Etienne)
Helemaal mee eens! ik vind haar een echte teaser... ze speelt echt met die jongen zijn gevoelens..ok Tijn is er mede schuldig aan maar je gevoel voor iemand kan je niet wegdrukken.. Toen Rob haar eruit wou hebben en zij bleef om *zogenaamd* te bewijzen dat het het tegenovergestelde was..had mw gewoon bewust afstand moeten nemen!quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Niet eens iets specifieks. Hij hangt voor mij gewoon te vaak de moraalridder uit. (behalve als het hem goed uitkomt)quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wat zei hij dan ? (luisterde even naar Etienne)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |