BOTER!quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:40 schreef Kinga het volgende:
wtf heeft mo op haar voorhoofd
Details? Ik zat even een andere stream te kijken.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:46 schreef versabommie het volgende:
Zodan! Tijn geeft Mo even op haar dikke flikker!
over dat ze meer moet sporten!quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:53 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Details? Ik zat even een andere stream te kijken.
Tja beetje dronken vrouwen geilen! Als E10 het doet is dit forum te klein!quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:07 schreef LennyKravitz het volgende:
Hoe zit dat nou met Egbert?... gaat 'ie vrijwillig weg?...
Sabrinaquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:09 schreef Mike1964 het volgende:
"dus je kunt ook een gesprek áánvragen! "![]()
Wie zei dat?
Hij voelt vast wel aan dat 'ie morgen moet gaan dus zal geen vrijwillige exit nemen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:07 schreef LennyKravitz het volgende:
Hoe zit dat nou met Egbert?... gaat 'ie vrijwillig weg?...
Hij mag van mij vanavond aan de schandpaal! Als hij er niet was geweest was er geen bonje geweest na het feestjequote:Op zondag 8 oktober 2006 15:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij voelt vast wel aan dat 'ie morgen moet gaan dus zal geen vrijwillige exit nemen.
Ik denk dat ze 'm van alles uit z'n hoofd gaan praten en hij weer redelijk opgewekt naar buiten komt.
En het exitdiner voor alle bewoners, dat is wel het minste waarmee ze hem tegemoet mogen komen.
Ja maar... Etienne is een verdorven randgroepjongere met racistische trekjes. Dat seikt nu eenmaal lekkerder af dan een saaie oude uitgebluste man die in een dronken bui denkt nog even een jong bloempje te verschalken...quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja beetje dronken vrouwen geilen! Als E10 het doet is dit forum te klein!![]()
kommaarrrrrr
Terwijl E10 juist met de dag zijn leven betert, hier en daar een terugval buiten beschouwing gelaten. Egbert is gewoon al een stokende viespeuk vanaf het begin, en dat mispunt mag van mij echt helemaal geschoffeerd worden tot op het bot door BB !quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:13 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja maar... Etienne is een verdorven randgroepjongere met racistische trekjes. Dat sijkt nu eenmaal lekkerder af dan een saaie oude uitgebluste man die in een dronken bui denkt nog even een jong bloempje te verschalken...
Voor mijn is BB en de reactie van E10 juist de oorzaak, met zijn opmerking "Als die ouwe aan Sabrina gezeten heeft doe ik hem wat aan".quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Terwijl E10 juist met de dag zijn leven betert, hier en daar een terugval buiten beschouwing gelaten. Egbert is gewoon al een stokende viespeuk vanaf het begin, en dat mispunt mag van mij echt helemaal geschoffeerd worden tot op het bot door BB !![]()
Die ouwe heeft toch gewoon met zijn klauwen af te blijven van sabbel? Hij heeft vorige keer al laten doorschemeren dat hij in haar broekje wilde. Als BB niets op het scherm had gezet had die ouwe perv daar huis gehouden!quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:31 schreef WSA het volgende:
[..]
Voor mijn is BB en de reactie van E10 juist de oorzaak, met zijn opmerking "Als die ouwe aan Sabrina gezeten heeft doe ik hem wat aan".
Niet overdrijven he.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die ouwe heeft toch gewoon met zijn klauwen af te blijven van sabbel? Hij heeft vorige keer al laten doorschemeren dat hij in haar broekje wilde. Als BB niets op het scherm had gezet had die ouwe perv daar huis gehouden!![]()
![]()
ik begrijp dat jullie ongeveer van dezelfde leeftijd zijn, eggie en jij, maar die zou heus niet tot die perverse acties overgaan die jij nu insinueerdquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die ouwe heeft toch gewoon met zijn klauwen af te blijven van sabbel? Hij heeft vorige keer al laten doorschemeren dat hij in haar broekje wilde. Als BB niets op het scherm had gezet had die ouwe perv daar huis gehouden!![]()
![]()
Bij "ja maar.."quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:13 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja maar... Etienne is een verdorven randgroepjongere met racistische trekjes. Dat seikt nu eenmaal lekkerder af dan een saaie oude uitgebluste man die in een dronken bui denkt nog even een jong bloempje te verschalken...
Deze insinuaties wijzen imo op een verdorven geest van deze user zelf...quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:34 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik begrijp dat jullie ongeveer van dezelfde leeftijd zijn, eggie en jij, maar die zou heus niet tot die perverse acties overgaan die jij nu insinueerd![]()
Heeft hij er verder nog iets over gezegd?quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:38 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Lijkt erop dat Egg Bert erin blijft want hij heeft een goed gesprek gehad met BB. Egbert trok verkeerde conclusies vogens BB.
Nee, hij laat momenteel weinig los. Misschien later als hij alleen met Marcia is.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:39 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Heeft hij er verder nog iets over gezegd?
Meest logische is dat Egbert eruit moet. Maar volgens poll's is Semih de lul. Maar poll's hebben het vaker niet goed gehad.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:44 schreef funkie-indo het volgende:
Ik denk dat E10 deze keer wel eens op de bank terecht gaat komen, nominaties door Mies, Semih(als hij er niet uitvliegt), Mo, Tijn...........
Neee, zo is Etiënne helemaal niet....quote:
Het zou niet verkeerd zijn voor de algemene ontwikkeling van E10, als hij verplicht op excursie naar Auswitsch of Dachau wordt gestuurd.........quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Neee, zo is Etiënne helemaal niet....
Met andere woorden: weet ze al van de racistische zooi die hij heeft uitgekraamd?
Blijkbaar niet, en Rik doet nu zo lief tegen 'm, die stond er toen notabene naast.![]()
Hij wil minder gaan paffen omdat hij steeds vaker last heeft van een druk op zijn borst.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:59 schreef Kinga het volgende:
tuurlijk e10 dat heeft met het drinken te maken....paf eens wat minder![]()
Alweer? Hoor ik nu al een paar weken, laat 'm eens wat minder roken.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:00 schreef Verida het volgende:
etienne heeft nuweer wat nieuws, na zijn schouder die alleen pijn deed als het hem uitkwam heeft hij nu' druk op de borst'
Ze bewegen ook te weinig, dan kun je ook allerlei vage klachten krijgen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Alweer? Hoor ik nu al een paar weken, laat 'm eens wat minder roken.
Zal het dan toch een zoon van Hilde zijn?quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:00 schreef Verida het volgende:
etienne heeft nuweer wat nieuws, na zijn schouder die alleen pijn deed als het hem uitkwam heeft hij nu' druk op de borst'
Laat maar, hij zou er waarschijnlijk van genieten.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:01 schreef funkie-indo het volgende:
[..]
Het zou niet verkeerd zijn voor de algemene ontwikkeling van E10, als hij verplicht op excursie naar Auswitsch of Dachau wordt gestuurd.........
Grote joekels, groeiende buik, huilbuien... Misschien moet iemand haar vertellen dat ze zwanger is?quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Laat maar, hij zou er waarschijnlijk van genieten.
Jemig die buik van Micheline groeit met de dag.![]()
Ik ben d'r nét!quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Edit:
Je wordt bedankt voor de ongezelligheid,...
Ze groeien met z'n allen dicht in dat huis..quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Laat maar, hij zou er waarschijnlijk van genieten.
Jemig die buik van Micheline groeit met de dag.![]()
schiet toch eens op zeg, het was een vraag of dit een stapel schone of vuile was zou zijn, Rik kon het niet ruiken want die zei verkouden te zijn, dus pakte semih het bovenste stukje wasgoed en rook er even aan om te bepalen of het schone of vuile was is...quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:03 schreef demins het volgende:
Zag je Semih net? Als niemand kijkt snel even aan broekjes ruiken![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:09 schreef Verida het volgende:
[..]
schiet toch eens op zeg, het was een vraag of dit een stapel schone of vuile was zou zijn, Rik kon het niet ruiken want die zei verkouden te zijn, dus pakte semih het bovenste stukje wasgoed en rook er even aan om te bepalen of het schone of vuile was is...
Je kunt ook gewoon de streams proberen te volgen ipv allerlei vunzige conclusies te trekken.
Die baart haar kind op de wc. "Wat krijgen we nou?"quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:07 schreef demins het volgende:
[..]
Grote joekels, groeiende buik, huilbuien... Misschien moet iemand haar vertellen dat ze zwanger is?![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:09 schreef Verida het volgende:
[..]
schiet toch eens op zeg, het was een vraag of dit een stapel schone of vuile was zou zijn, Rik kon het niet ruiken want die zei verkouden te zijn, dus pakte semih het bovenste stukje wasgoed en rook er even aan om te bepalen of het schone of vuile was is...
Je kunt ook gewoon de streams proberen te volgen ipv allerlei vunzige conclusies te trekken.
En dan perongeluk doortrekken....oeps!quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:10 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Die baart haar kind op de wc. "Wat krijgen we nou?"
Wat een tafereel. De navelstreng zit er natuurlijk nog aan. Dan spoelt ie niet goed door. Zij denkt dan dat de wc normaal verstopt zit. Etcetera.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:12 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
En dan perongeluk doortrekken....oeps!
Zal het dan toch lukken om de zusjes uiteen te drijven?quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:17 schreef CartWOman het volgende:
Mo neemt duidelijk afstand nu, en ik denk dat E10, Jeroen en Sabrina steeds meer een groepje gaan vormen.
En Rik niet te vergetenquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:17 schreef CartWOman het volgende:
Mo neemt duidelijk afstand nu, en ik denk dat E10, Jeroen en Sabrina steeds meer een groepje gaan vormen.
Nooitquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:19 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zal het dan toch lukken om de zusjes uiteen te drijven?
de nieuwe Hilde in het huisquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:00 schreef Verida het volgende:
Rik begrijp ik nu echt niet, zou graag willen weten hoe hij over Semih en E10 denkt.quote:
E10 zat een half bewusteloze Sab te bevoelen op alle plekjes die verborgen zitten.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja beetje dronken vrouwen geilen! Als E10 het doet is dit forum te klein!![]()
kommaarrrrrr
Blood is thicker than waterquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:19 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zal het dan toch lukken om de zusjes uiteen te drijven?
Jeroen snapt niet eens dat er spanningen zijnquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
En toch blijft Jeroen "koel" onder alles en dat siert hem...
[afbeelding]
Euhm, Roel post hier zelf ook, maar toch bedankt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:34 schreef merlin693 het volgende:
Update...kom net dido en roel samen tegen bij de appie...is er dan toch een relatie uitgekomen
Ik denk dat ie behoorlijk is afgeknapt op Semih en zich meer verbonden voelt met Etjen, al is het maar lichamelijkquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Rik begrijp ik nu echt niet, zou graag willen weten hoe hij over Semih en E10 denkt.
Zucht....quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:34 schreef merlin693 het volgende:
Update...kom net dido en roel samen tegen bij de appie...is er dan toch een relatie uitgekomen
Kunnen ze nou nog steeds niet ongestoord naar de Albert Heijn?quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:34 schreef merlin693 het volgende:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat ie behoorlijk is afgeknapt op Semih en zich meer verbonden voelt met Etjen, al is het maar lichamelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |