wat vond je verder over de kritiek op jouw geloof?quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:23 schreef Triggershot het volgende:
Heb er al naar gekeken,
Is Mohammed de antichrist? Nee.
Kritiek zolang het beschaafd is, is altijd welkom.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat vond je verder over de kritiek op jouw geloof?
kon je je er een beetje in vinden?
willen jullie het dan weerleggen?quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kritiek zolang het beschaafd is, is altijd welkom.
Gelukkig ben ik al bekend met meeste beschuldigingen en zijn we ook te weerleggen
ik denk op dit moment alle radicale landleiders. en dat zijn er nogal watquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:25 schreef Monidique het volgende:
Bush is de antichrist.
Tis een docu van 1.38 huur, in welke deel wil je je verdiepen?quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
willen jullie het dan weerleggen?
quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:27 schreef Kleine_Terrorist het volgende:
Volgens mij had mohammed respect voor het christendom.
volgens mij heb je dan niet helemaal objectief geluisterd naar de medina tocht.quote:
kijk de docu. wat is nou 1 uur 39 van je leven?quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:27 schreef Kleine_Terrorist het volgende:
Volgens mij had mohammed respect voor het christendom.
de details waren een opsomming over de gehele islam. ook de volgorde van plaatsing en het leven van mohammed worden toch aardig duidelijk uitgelegd?quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tis een docu van 1.38 huur, in welke deel wil je je verdiepen?
Jij acht bovenstaande docu wel objectief?quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij heb je dan niet helemaal objectief geluisterd naar de medina tocht.
ja.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij acht bovenstaande docu wel objectief?
Uiteraard, maar geef iets waar jij het over wilt hebben, welke deel precies en dan ga ik daar inhoudelijk op in, voor zover ik kan.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de details waren een opsomming over de gehele islam. ook de volgorde van plaatsing en het leven van mohammed worden toch aardig duidelijk uitgelegd?
eigenlijk alles vond ik redelijk beargumenteerd met voorbeelden uit de koran en geschiedenis. ik begin zowaar te geloven dat moslims lief zijn zodra ze de kans ruiken te onderwerpen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Uiteraard, maar geef iets waar jij het over wilt hebben, welke deel precies en dan ga ik daar inhoudelijk op in, voor zover ik kan.
docu gezien?quote:
Dat mag, ik voel me niet geroepen jouw denkbeeld over de Islam te verstoren/beinvloeden, als jij dat wilt geloven, be my guestquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
eigenlijk alles vond ik redelijk beargumenteerd met voorbeelden uit de koran en geschiedenis. ik begin zowaar te geloven dat moslims lief zijn zodra ze de kans ruiken te onderwerpen.
dat zijn natuurlijk geen antwoorden. weerleg de inhoud van de koran dan eens? het is wel duidelijk geworden dat het leven van mohamed niet echt goddelijk te noemen is. en als dat jullie god is dan heb ik daar idd weinig respect voor.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat mag, ik voel me niet geroepen jouw denkbeeld over de Islam te verstoren/beinvloeden, als jij dat wilt geloven, be my guest
quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:25 schreef Monidique het volgende:
Bush is de antichrist.
docu uit op gezien?quote:
Een willekeurige weerlegging:quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat zijn natuurlijk geen antwoorden. weerleg de inhoud van de koran dan eens? het is wel duidelijk geworden dat het leven van mohamed niet echt goddelijk te noemen is. en als dat jullie god is dan heb ik daar idd weinig respect voor.
de koran is het letterlijke woord van allah, dat staat er heel erg vaak. dus hoe rijm je dan dingen niet lezen met het bestaan van deze goddelijke woorden?quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een willekeurige weerlegging:
Ga naar 18.30 daar spreekt men over het negeren van sommige verzen in de Koran omdat de een tegenstrijdig zou zijn tegen de ander. Vers 106 in Soerat Baqara, de 2e soerah van de Koran, gaat niet eens over de verzen van de Koran.![]()
Context, in dezelfde koran staat het ook dat je Mohammed moet volgen en als je het niet meer weet je naar de geleerden moet afstappen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de koran is het letterlijke woord van allah, dat staat er heel erg vaak. dus hoe rijm je dan dingen niet lezen met het bestaan van deze goddelijke woorden?
quote:106. Welk teken Wij ook opheffen of doen vergeten, daarvoor brengen Wij betere of daaraan gelijke. Weet gij niet, dat Allah macht heeft over alle dingen?
maar zijn woord waart nog tierig.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:45 schreef wonko het volgende:
Voor een antichrist is ie anders knap dood.
Oude testament wel eens gelezen?quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:43 schreef Monocultuur het volgende:
ja die koran staat vol met gewelds instructies.
mag zo'n boek eigenlijk wel van de wet?
Dus zijn woorden of nog beter de mensen die die woorden verkeerd interpreteren zijn de antichrist.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar zijn woord waart nog tierig.
toch net niet door een 'warlord' bedacht...quote:
heb je de docu bekeken?quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:46 schreef wonko het volgende:
[..]
Dus zijn woorden of nog beter de mensen die die woorden verkeerd interpreteren zijn de antichrist.
als dat ook vol staat met geweldsinstructies, dan moet dat boek ook verboden worden!quote:
Precies!quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:45 schreef cerreur het volgende:
Ik kapte al na de eerste 2 inteveriews met de zogenaamde "kenners".
Beide zo joods als een menora, lekker objectief.
jij vond de onderbouwing met stukken uit de koran en de geschiedenis van de nog niet zo oude mohamed niet genoeg?quote:
kun je nagaan hoe objectief en eerlijk de moslims zich gedragen in een westers land als nederland.quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:48 schreef SpecialK het volgende:
Als antwoord op de TT:
Antichrist kan alleen maar bestaan als Jezus Christus zelf ook heeft bestaan. Er is echter geen historisch bewijs dat hij ooit heeft geleeft.
Slotje [afbeelding]
Hehe, onderbouwingen, eigen interpretatie om je eigen argument te onderbouwen noem ik geen objectieve onderbouwing, ik gebruik ook onderbouwing van Koran, hadith, context en geschiedenis, heel vreemd dat ik op iets anders uitkom.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij vond de onderbouwing met stukken uit de koran en de geschiedenis van de nog niet zo oude mohamed niet genoeg?
over indoctrinatie gesproken.
geez dude. get your things together...
Spreek mij aan op mijn gedrag, niet op Hassan en alleman.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:51 schreef Monocultuur het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe objectief en eerlijk de moslims zich gedragen in een westers land als nederland.
Een gelovige ook niet, echter heeft 1 zijn gezinte gekozen onder het juk van jarenlange indoctrinatie.quote:
Gelukkig spreek ik ook Arabisch he lieve humanistische zoalshetis, ik weet gelukkig ook wat ik lees zonder gebruik van vertalingenquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:52 schreef zoalshetis het volgende:
letterlijke vertalingen mijn lieve islamitische triggershot ( what's in a name)![]()
Precies, heb je nou door waarom ik geen tegen docu's post ten gunste van de Islam? Geloof me, zijn er genoeg.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:53 schreef harryharry het volgende:
[..]
Een gelovige ook niet, echter heeft 1 zijn gezinte gekozen onder het juk van jarenlange indoctrinatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |