Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd :\').
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht. :\').
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd :\').
Toch maar wel, omdat je zo\'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo ( :\'). ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
Goeie OP.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
FIPO
quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:39 schreef oshiro het volgende:
"Along with me i need a scientist, an engineer, and of course, a black person who can sacrifice himself in case something goes wrong."![]()
![]()
![]()
iddquote:
Hoeist nu? Weer vrolijk nu je weer inet hebt en zo?quote:
Ja echt wel!quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:46 schreef oshiro het volgende:
[..]
Hoeist nu? Weer vrolijk nu je weer inet hebt en zo?
WTF meen je dat?quote:
Niet he !quote:
quote:
Mijn 11722 post.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:49 schreef oshiro het volgende:
PS dit is mijn 1512e post, dat had ik even niet door
NB is gezellig vanavodn
Moet dan maar eens verandering in komen in dat lage aantalquote:
notquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:52 schreef SeaOfLove het volgende:
kwartet weer
quote:
Oja ik keek niet ver genoegquote:
doe maar nietquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:52 schreef oshiro het volgende:
[..]
Moet dan maar eens verandering in komen in dat lage aantal
Als ik inspiratie heb en zo
Zie mijn voorgaande postquote:
Ik kan soms best een kwalitietsuser zijnquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
is best moeilijk tellen....maar met zulke looks als Oshiro hoef je dat ook niet te kunnen![]()
![]()
Damn, weer geen fipo dusquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:55 schreef Qunix het volgende:
gotverdomme...
Net goed topic gemaakt loopt firefox vast en is het mislukt
Lulligquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:55 schreef Qunix het volgende:
gotverdomme...
Net goed topic gemaakt loopt firefox vast en is het mislukt
Kom op, ga ook eens voor de 7000quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nu weer wel.![]()
Mijn postaantal: 6873![]()
ja doe dat maar op jezelf...of post hier gewoon gezellig meequote:Op zondag 8 oktober 2006 01:58 schreef Sala-adin het volgende:
kankereuhhh
Hoi enquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:58 schreef Sala-adin het volgende:
kankereuhhh
owww je bent er ook bijnaquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nu weer wel.![]()
Mijn postaantal: 6873![]()
quote:
NaNKingquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:04 schreef Sebasser het volgende:
Bullshit.
Kwartetten is okay. Vooral met SOLquote:
Doe eens liefquote:
Not.quote:
Kijk nou uit, die vorige zat ik ook al te kijkenquote:
ja hequote:
Tis toch wel tof dat?quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:07 schreef oshiro het volgende:
[..]
Kijk nou uit, die vorige zat ik ook al te kijken
Dat je dat aan mij persoonlijk meldquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:49 schreef oshiro het volgende:
PS dit is mijn 1512e post, dat had ik even niet door
NB is gezellig vanavodn
Lekker welquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:54 schreef oshiro het volgende:
[..]
Zie mijn voorgaande post
PS: Q, hoeist?
Muziek die je alleen snachts luisterdquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat je dat aan mij persoonlijk meld![]()
[..]
Lekker wel
quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
[..]
Lekker wel
PS! Hehe je bent er eindelijk! Ik dacht al, wat duurt het lang!quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
[..]
Lekker wel
Dat was opzettelijkquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:09 schreef oshiro het volgende:
[..]
PS! Hehe je bent er eindelijk! Ik dacht al, wat duurt het lang!
PS komt altijd wat later op de avond binnen vallenquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:09 schreef oshiro het volgende:
[..]
Schuinhangende uitroeptekens zijn okay/quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hej verek... Laatste uitroepteken hangt schuin...
Wat een toeval dit tijdstipquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:11 schreef oshiro het volgende:
[..]
Schuinhangende uitroeptekens zijn okay.
Falende toetsenbordvaardigheden daarentegen niet.
Bij echte liefde hoeft geen woord uitgesproken te wordenquote:
Ik moest kiezen tussen mijn bed en jullie...quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:09 schreef oshiro het volgende:
[..]
Pfff.... ik hoef dus niet weer terug naar die blinddoek?quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:09 schreef NanKing het volgende:
Oh ja PS ik wilde nog even zeggen dat ik de schrik te boven ben gekomen en helemaal gewend ben aan je icoontje!!!
quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bij echte liefde hoeft geen woord uitgesproken te worden![]()
* NanKing houdt wijselijk dr mondje.quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Pfff.... ik hoef dus niet weer terug naar die blinddoek?
* PrintScreen tussen de regels door kan lezenquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
* NanKing houdt wijselijk dr mondje.
Slaap lekker oshiroquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:24 schreef oshiro het volgende:
Ik ga slapen
Tevens![]()
,
en
voor de dames natuurlijk
Maar die is echt weirdquote:
Maar die heb ik doorquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:26 schreef Qunix het volgende:
wtf
http://youtube.com/watch?v=5MyYNGziJoI&mode=related&search=
Zo tof, nou wil ik weer niet gaan slapenquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoe tof is gezichtsbedrog ook eigenlijk!
en ik maar wachten op jouquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:30 schreef oshiro het volgende:
[..]
Zo tof, nou wil ik weer niet gaan slapen
Hoef je niet te huilen hoorquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen tussen de regels door kan lezen
Maar je moest je toch nog omkleden...quote:
Maar ik ben zf zo blij met deze avatar... en dan... nou ja.quote:
Nou volgens mij las jij iets anders tussen de regels dan wat ik bedoeldequote:Op zondag 8 oktober 2006 02:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar ik ben zf zo blij met deze avatar... en dan... nou ja.![]()
Hoe droogquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:37 schreef Sebasser het volgende:
http://youtube.com/watch?v=SberpGqcXZE&watch_response Bwhehe
quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Sorry jongens ik moest even een lemming maken
Deze zou ook geblinddoekt goed zijn?quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou volgens mij las jij iets anders tussen de regels dan wat ik bedoelde.
quote:
Die TS vond hem leukquote:
Neehee!quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Deze zou ook geblinddoekt goed zijn?![]()
Ik ben beter in rekenen dan lezen
Ik ook...vooral aftrekken gaat me goed afquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Deze zou ook geblinddoekt goed zijn?![]()
Ik ben beter in rekenen dan lezen
Ik merk hetquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ook...vooral aftrekken gaat me goed af![]()
Mijn God SOL dat grapje is het meest flauwe wat ik in weken heb gehoordquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik merk hetIk kom al voor de 3e keer deze minuut
![]()
quote:
Het is NB...het magquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mijn God SOL dat grapje is het meest flauwe wat ik in weken heb gehoord.
Ladies first tochquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heeeeej hallo ga nu eens liggen ....ik kom zo![]()
Ik kan aardig vermenigvuldigenquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Klopt... jij en mod was ook al een donderslag bij heldere hemelquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een groot verrassingseffect.
Best wel hequote:Op zondag 8 oktober 2006 02:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Klopt... jij en mod was ook al een donderslag bij heldere hemel
Nou ja... relmof als mod deed me nog erger schrikkenquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nou ja... relmof als mod deed me nog erger schrikken![]()
![]()
remlofquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nou ja... relmof als mod deed me nog erger schrikken![]()
![]()
Zo merken we hoe verrassend Fok! kan zijnquote:
Oeh we richten gewoon een heel PS subforum opquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zo merken we hoe verrassend Fok! kan zijn
Volgende stap PS als mod
remlof is eenquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oeh we richten gewoon een heel PS subforum op.
Dan word jij daar mod van.
Zoals alle niets toevoegende users in een subforum gooien?quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:01 schreef NanKing het volgende:
Wat een goede dingen ontspruiten er toch uit mijn brein zo rond de klok van 3.
Goed idee toch?quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zoals alle niets toevoegende users in een subforum gooien?
Dan moet ik dus gelijk met hun meequote:Op zondag 8 oktober 2006 03:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zijn we gelijk van een hoop kutuserts af.
Ik zeg doen!
dan kunnen we ONZ ook wel afschaffenquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zoals alle niets toevoegende users in een subforum gooien?
* PrintScreen zich meld om verwijdert te worden.quote:
Tuurlijk nietquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan moet ik dus gelijk met hun mee![]()
Tuurlijk nietquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dan kunnen we ONZ ook wel afschaffen![]()
Owja... ik heb yvonne op msn Nikky ook en jij Dago en remlof enzo.quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Ik neem het toch voor je op.
Vriendjespolitiek jeweet.
jah vastquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Tuurlijk nietdan krijgen we tenminste leuke dingen in ONZ!
Tot nu toe lees ik alleen meequote:
Yeaquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Owja... ik heb yvonne op msn Nikky ook en jij Dago en remlof enzo.
Zoiets?
als je echt wil lachen moet je naar CUL gaan...jij kan alle ge-editte berichten toch lezen?quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:07 schreef NanKing het volgende:
Oh nu lijkt het net of ik onz nooit leuk vind.
Dat is niet zo hoor,.
Jaquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
als je echt wil lachen moet je naar CUL gaan...jij kan alle ge-editte berichten toch lezen?
Ik heb een handlanger hierquote:
Toveren met stafjes enzoot?quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:08 schreef Qunix het volgende:
Dit jochie van 12 kan wel goed toveren
http://youtube.com/watch?v=SE9RBizqYYo
quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ssssssst ik ben een stille partner.
wat eten en drinken we vandaag, en dan het vorige topic, pagina 4 zo ff uit mijn hoofd... Milagroquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wat eten en drinken we vandaag, en dan het vorige topic, pagina 4 zo ff uit mijn hoofd... Milagro![]()
Is echt veel uit verwijderd![]()
Jij wilt ook weten hoeveel notes je hebt?quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Inzage verzoeken in notes kunnen hier ook geplaatst worden of ?
![]()
![]()
+quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij wilt ook weten hoeveel notes je hebt?
Het laatste wat ik weet van was dat ik er 20 had.
De laatste keer had ik er maar 3quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het laatste wat ik weet van was dat ik er 20 had.
Als ik ze zou tellen zou ik er geen hebbenquote:
PS hoeveel keer ben jij al gebanned eigelijkquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het laatste wat ik weet was dat ik er 20 had.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als ik ze zou tellen zou ik er geen hebben![]()
Noepquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:14 schreef SeaOfLove het volgende:
verwijderde berichten kan je toch ook wel lezen?
quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De laatste keer had ik er maar 3Maar er kan er weer eentje bij gekomen zijn
![]()
![]()
ik had ook maar 4 notes voor ik een ban kreegquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar 3?
Heb je al ooit een ban aan je broek gehad?
2 keer gebanned.... 1 keer voor door trollen en 1 keer voor multiposten terwijl Fok! traag wasquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
PS hoeveel keer ben jij al gebanned eigelijk?
En waar?
Ik trouwens een note of 23 a 24 ondertussen..
Nanking?
Post je tubgirl dan heb je aan 1 note genoegquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik had ook maar 4 notes voor ik een ban kreegdat zegt nix dus
![]()
quote:
Neequote:Op zondag 8 oktober 2006 03:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar 3?
Heb je al ooit een ban aan je broek gehad?
dat doe ik niet en zal ik nooit doen ookquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Post je tubgirl dan heb je aan 1 note genoeg
Ik heb zojuist even in 7 scheuren gelegen om die multipostquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
2 keer gebanned.... 1 keer voor door trollen en 1 keer voor multiposten terwijl Fok! traag was
Maarruh Nan... hoeveel potjes kan ik nog breken?quote:
Aaah toe post eens ietsquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb zojuist even in 7 scheuren gelegen om die multipost.
Eens denken, voor trollen heb ik volgens mij wel een note of 2.quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
2 keer gebanned.... 1 keer voor door trollen en 1 keer voor multiposten terwijl Fok! traag was
Sterfquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee![]()
lulde me gister nog uit een doodsverwensing
![]()
Als je mij maar niet breektquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maarruh Nan... hoeveel potjes kan ik nog breken?
Ik heb ooit via een kloon een tubgirl of 10 gepostquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Post je tubgirl dan heb je aan 1 note genoeg
Welke multipostquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb zojuist even in 7 scheuren gelegen om die multipost.
Ik een paar keer verkapt als hotlink plaatjequote:Op zondag 8 oktober 2006 03:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb ooit via een kloon een tubgirl of 10 gepost
Volgens Remlof mogen tegenwoordig doodverwensingen op ONZ..quote:
Dan heeft remlof de policey niet goed gelezenquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Volgens Remlof mogen tegenwoordig doodverwensingen op ONZ..
Laatst wensde MW of KaMo of een andere peuter mij dood, en toen kreeg ie geen ban omdat het in onz wel mocht
Hoe zou ik jou nu kunnen brekenquote:
Neen dat is het niet.quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Laatst wensde MW of KaMo of een andere peuter mij dood, en toen kreeg ie geen ban omdat het in onz wel mocht
Dat is altijd leuk jaquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik een paar keer verkapt als hotlink plaatje![]()
Ja, ik vond het ook al raarquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Neen dat is het niet.
Misschien moet je even de FAQ lezen.
(serieus bedoeld).
quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is altijd leuk ja
Laatst had ik hier eens een linkje gepost, was bedoeld voor 1 persoon..
En die pleurde dat linkje in meerdere topics, dus ik meteen ff plaatje veranderen door tubgirl.
Maar geen hotlink, anders komt ie er onder uit ja
Dat was best wel zielig/tof eigelijk.
Als ik je nu vriendelijk een gele trein wil laten koppen en je dan ook nog ebola en nog meer toewens met eenquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het ligt er gewoon helemaal aan in wat voor context het is.quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als ik je nu vriendelijk een gele trein wil laten koppen en je dan ook nog ebola en nog meer toewens met eenerbij is het opeens minder erg
Dat valt allemaal wel mee ja.quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als ik je nu vriendelijk een gele trein wil laten koppen en je dan ook nog ebola en nog meer toewens met eenerbij is het opeens minder erg
niet in NB beebquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:28 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben nu toch wel een beetje bang dat ik door voorbeeldposts van bans tegen een ban aan het oplopen ben
Nanking, olijke pot dat je der bentquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het ligt er gewoon helemaal aan in wat voor context het is.
De context lijkt me voor mij nu duidelijk en kan ik gelijk weer opgelucht ademhalenquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het ligt er gewoon helemaal aan in wat voor context het is.
Bullshit, Dan zeg je maar dat je zwaar aan de drugs was of zo.quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:28 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben nu toch wel een beetje bang dat ik door voorbeeldposts van bans tegen een ban aan het oplopen ben
Inderdaad hier kan heel veelquote:
Ja precies hier krijg je een ban voorquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nanking, olijke pot dat je der bentDd :! :!: D:D:D
Ga eens dood! HAHAHAH!!! !:D:D:
Wat een jolijke grap heah![]()
Voorbeelden eh..quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De context lijkt me voor mij nu duidelijk en kan ik gelijk weer opgelucht ademhalen
Je kan hier wel een doodsverwensing neerzetten zo vanquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mwah NB is geen vrijplaats hoor dat hier alles maar mag.
Nee, ik zei dat het een grapje was.quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja precies hier krijg je een ban voor.
klopt maar hier heb je eik ook nooit geouwehoer of lui die proberen hoever ze kunnen gaanquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mwah NB is geen vrijplaats hoor dat hier alles maar mag.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
klopt maar hier heb je eik ook nooit geouwehoer of lui die proberen hoever ze kunnen gaan
Ik ben wel me tros kwijtquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kan hier wel een doodsverwensing neerzetten zo van
Sterf![]()
quote:
BAN BAN BAN BAN!!!1quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kan hier wel een doodsverwensing neerzetten zo van
Sterf![]()
Neh de discussie is nu wel een beetje gesloten eigenlijkquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Voorbeelden eh..
Om half 4 snachts..
Dan mag opeens veel meer dan overdags, wat trouwens bullshit is.
Je kan snachts net zo goed en helder nadenken als overdags
Maar goed, Voorbeelden willen we! 1 !
Nee hoor. Daar hebben ik niet genoeg bier voor koud staanquote:
ik heb nog een talpa accountquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik ben wel me tros kwijt
Maar heb daarvoor al 2 nieuwe hoor
Om te voorkomen dat je telkens moet onthouden om je domein te verlengenquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Neh de discussie is nu wel een beetje gesloten eigenlijk.
We weten allen best wel wat wel mag en wat niet mag.
Nu weer gewoon baggeren hier!
Kom op... het is hier onzin en dat houden we ook zo.quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee ja.
Daar kan je je onderuit wensen door te zeggen dat je het niet meende, of dat ze het wel mogen overleven, en dan is alles weer goed
Maar als je ze een terminale griep toewenst krijg je er een note voor.
Ik heb ergens 2 notes over 1 topic door(over/voor):')
Bullshit systeem.
Gelukkig zonder kotsquote:
Hoe kom je daar nou weer aan?quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat je telkens moet onthouden om je domein te verlengen
kun je nu ook je domein automatisch laten verlengen. Om dit te regelen
klik je op bovenstaande pagina op AAN.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:34 schreef Sebasser het volgende:
Bwhehe http://3fm.fok.nl/~breuls/pub/petitie.fok
ik scheer me morgenvroeg wel, toch bedankt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kom op... het is hier onzin en dat houden we ook zo.
In andere subfora komt het misschien iets anders over.
* PrintScreen Sebagger scheermesje aanreikt
Ik hou van gladgeschorenquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik scheer me morgenvroeg wel, toch bedankt.
murpquote:
Ik ookquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:37 schreef PrintScreen het volgende:
Meteen mijn laatste post voor nu... ik ben slapen
slaap zachtquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:37 schreef PrintScreen het volgende:
Lijkt het nou alleen op 'de schreeuw' of is het dat ook?quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Dit is tof, een spectogram van een nummer van Aphex Twin
[afbeelding]
Welterustenquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:37 schreef PrintScreen het volgende:
Bwhehe, ik ontdek opeens een blog of zoquote:
ehmm, wat bedoel je precies?quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Lijkt het nou alleen op 'de schreeuw' of is het dat ook?.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:34 schreef Sebasser het volgende:
Bwhehe http://3fm.fok.nl/~breuls/pub/petitie.fok
Geen goede reclame voor de Fok! programmeur...quote:Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/breuls/public_html/pub/petitie.fok on line 45
Check die shoutboxquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bwhehe, ik ontdek opeens een blog of zo
Ik veranderde het adres ff naar http://temp.fok.nl/~danny/
oh die, nee dat stelt het niet voorquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:39 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
[..]
Geen goede reclame voor de Fok! programmeur...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |