ik hoop dat je jezelf leuk vindtquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:10 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Iedere user die in FOT gaat posten word even getest of ze tegen negatieve reacties kunnen en dus snel op hun teentjes getrapt zijn, en jij bent gezakt![]()
Oeh, weer erg mooiquote:
Dank je! hij is idd een beetje donker...quote:
Compo en zo is lekker, scherpte ook. Ik zou gewoon nog eventjes aan levels en curves trekken. Je krijgt hem vast nog wel lichterquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:09 schreef Sasami het volgende:
[..]
Dank je! hij is idd een beetje donker...
Komt denk ik omdat ie verkleind is..de grote versie is lang niet zo donker.
Ja, het viel mij ook al op inderdaadquote:
Dat is idd ook wel een hele mooie lens! ik wil er graag nog een 100/105mm erbij hebben of eventueel tussenringen kopen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 08:42 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ja, het viel mij ook al op inderdaadNog maar eens denken welk macro-objectief ik op den duur aan ga schaffen, alhoewel de Canon 100mm 2.8 wel in mijn gedachten zat eigenlijk
![]()
Waar je goed rekening mee moet houden is dat je vaak dicht op je beestjes zit met de lens!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 08:42 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ja, het viel mij ook al op inderdaadNog maar eens denken welk macro-objectief ik op den duur aan ga schaffen, alhoewel de Canon 100mm 2.8 wel in mijn gedachten zat eigenlijk
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |