Ik vind ze helemaal niet verkeerd hoor Sassa! Je hebt oog voor compositie en kleur. Dingen als scherpte en werken met tegenlicht komen vanzelf als je veel oefend. Goed gedaanquote:Op zondag 29 april 2007 11:32 schreef sassa het volgende:
Ik heb alleen maar een simpel digicamera'tje en geen verstand van fotograferen, maar ik vond deze 2 wel leuk gelukt. Niet overal superscherp enzo, maar ik moet/wil het nog leren allemaal
[afbeelding]
[afbeelding]
Lang niet zo mooi als alle foto's in dit topic, maar ik wilde ze toch posten
quote:Op zondag 29 april 2007 11:38 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik vind ze helemaal niet verkeerd hoor Sassa! Je hebt oog voor compositie en kleur. Dingen als scherpte en werken met tegenlicht komen vanzelf als je veel oefend. Goed gedaan![]()
Hehe bedankt allebeiquote:Op zondag 29 april 2007 12:48 schreef BlaatQ het volgende:
Je bent de bescheiden sassa. Zoals An24 al zegt heb je oog voor
En dat mag! ik vind hem ook tof!quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:59 schreef MissBliss het volgende:
Dank je! Mn eerste een beetje gelukte macro, dus ik was er heel blij mee
Jaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:34 schreef luap het volgende:
hoi allemaal, nu mijn verhuizing eindelijk weer een beetje achter de rug is heb ik weer tijd om plaatjes te schietenen hier weer wat rond te hangen
Zoals bijvoorbeeld deze:
[afbeelding]
we zijn er bijna... we zijn er bijna...
Ik hou van jouw DOFquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:34 schreef luap het volgende:
hoi allemaal, nu mijn verhuizing eindelijk weer een beetje achter de rug is heb ik weer tijd om plaatjes te schietenen hier weer wat rond te hangen
Zoals bijvoorbeeld deze:
[afbeelding]
we zijn er bijna... we zijn er bijna...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |