Omdat je m blockte misschien ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Klootzak waarom noem je mij een triest figuur?
WAT 'm' Ik ben een vrouw loelhanneschquote:
Oh, man? Het is: Vrouw, oké? V - R - O - U - W... heb je t?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:04 schreef Steve-O het volgende:
Je trekt poepstampers aan man
Het is anders niet te zien ...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:40 schreef FunnyValentine het volgende:
[..]
Oh, man? Het is: Vrouw, oké? V - R - O - U - W... heb je t?
Oww.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:39 schreef FunnyValentine het volgende:
[..]
WAT 'm' Ik ben een vrouw loelhannesch
Ze had er gewoon geen trek inquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:42 schreef switchboy het volgende:
tja soort trekt soort aan zullen we maar zeggen
Och heel origineel!!quote:
Ja ik zit mezelf ook altijd af te trekken voor de webcam..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:42 schreef switchboy het volgende:
tja soort trekt soort aan zullen we maar zeggen
Well, guess!! I'm not thát Br¤eZ@h!quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:09 schreef msteggink het volgende:
Zeker je MSN adres op van die breezersites laten staan
Dat jij genaait wordt door je pa wil nog niet zeggen dat er meer van die debielen rondlopen... Je kunt trouwens professionele hulp krijgen... GGZ weet je wel.. mocht je nog gefrustreerder worden...quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Misschien was het je vader wel!
Of je broertje.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Misschien was het je vader wel!
Nee jouw pa...quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Origineel, maar het is toch echt je pa.
Dat zou ook kunnen, maar ik reken toch echt op je eigen pa.quote:
Ja zonder pc en een webcam... vast. Mijn vader heeft dat niet nodig, die heeft mn moeder. Het was jouw pa want je moeder is grondlelijk en je pa komt wat tekortquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen, maar ik reken toch echt op je eigen pa.
Je papa heeft geen kelder?quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:12 schreef FunnyValentine het volgende:
[..]
Ja zonder pc en een webcam... vast. Mijn vader heeft dat niet nodig, die heeft mn moeder. Het was jouw pa want je moeder is grondlelijk en je pa komt wat tekort![]()
Nee die hebben we dichtgegooid want je moeder zat er steeds in.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Je papa heeft geen kelder?
Haar webcam stond ook aanquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:33 schreef 2cv het volgende:
Het valt me trouwens erg op dat jij die vent niet blokte, maar dat die vent jou blokte ! Heel apart ...
Waar staat dat dan ?quote:
Blablablabla, ben je ongesteldquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:07 schreef FunnyValentine het volgende:
Ik ga m met een vriend toevoegen op een nep account, we zullen er eens even achter komen waar hij zich schuilhoudt... Wedden dat ie binnenkort geen zwans meer heeft dan..
quote:
ik durf te wedden dat jij faalt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:07 schreef FunnyValentine het volgende:
Hij was heel snel met blokken, toen ik zei dat hij triest was zei hij ooo en een seconde later was ie weg. Of ik hem nou een seconde eerder of later block is verder niet van belang...
Ik ga m met een vriend toevoegen op een nep account, we zullen er eens even achter komen waar hij zich schuilhoudt... Wedden dat ie binnenkort geen zwans meer heeft dan..
De grap is reeds gemaakt, niet meelullenquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Blablablabla, ben je ongesteld
No...quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:17 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat jij faalt.
en eigenlijk vond je het stiekem wel geil no?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |