En dan komen in een keer die kikkers weer en schrik je je half doodquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:02 schreef RipCore het volgende:
Deze stream op je beamer aansluiten en het geluid zachtjes aan...
Thnx zal ik even doenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:58 schreef Niek. het volgende:![]()
http://www.africam.com/boma/viewforum.php?f=13
hier staan caps. van de webcam, misschien handige link voor in de op? zodat je de hoogtepunten van de afgelopen dagen kan bekijken.
Hoop herrie nuquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:45 schreef PeRi het volgende:
Het beeld staat bij mij echt al uren op de levensloze drinkplaats gericht..
Ik zag het ook, er was ook nog wat gekraak op de achtergrond te horen. Het zou leuk zijn als er eens een dier in beeld kwam.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:06 schreef Niek. het volgende:
Camera draaide net en links van de camera was heel veel licht te zien, leek alsof daar iets van een dorp/tentenkamp ofzo is.
Wat raar, ik heb veel meer bomen op de achtergrondquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:15 schreef PeRi het volgende:
Ik heb dus echt de hele tijd alleen maar dit. Ik heb de cam een aantal keren refresht. Waarom zien jullie tenten en horen jullie beesten en ik alleen maar vogels..
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:17 schreef jna het volgende:
[..]
Wat raar, ik heb veel meer bomen op de achtergrond
Iets van een konijn ofzo.quote:
ja ik had hem ook iddquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:25 schreef PeRi het volgende:
Ik zag 'm ook. Er is toch niks mis met mn stream.
Konijntje geloof ik.
[afbeelding]
Kan wel, je moet iets veranderen in je instellingen bij WMP. Extra - Opties en dan een van die tabs, maar welke..??quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:27 schreef Niek. het volgende:
Hoe maak je eigenlijk screenshots? Dat lukt toch niet met printscreen?
VOLAUTOMATISCH GAAT ETquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:29 schreef jna het volgende:
Dat wil dus zeggen dat er iemand van 's ochtens vroeg tot 's avonds laat naar die cam zit te kijken
Gebruik van overlays uitzetten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kan wel, je moet iets veranderen in je instellingen bij WMP. Extra - Opties en dan een van die tabs, maar welke..??.
Dan zou ie ook op elk vogeltje dat op de grond zit moeten inzoomen en dat doet ie niet terwijl ie vanmorgen wel inzoomde op een aapje wat zo ver weg zat dat je het amper zag tussen de bomen.quote:
Ik heb een proggie.. screenhunter heet hetquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:27 schreef Niek. het volgende:
Hoe maak je eigenlijk screenshots? Dat lukt toch niet met printscreen?
Als die geluiden je bevallen moet je eens naar dit programma kijken. Kun je allemaal van die natuurgeluiden genereren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:27 schreef alors het volgende:
tvp
enig dit hoor, ik ga zo even chillen met die geluiden
tegenwoordig is dat allemaal te programeren hoor in zo`n cameraquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:34 schreef jna het volgende:
[..]
Dan zou ie ook op elk vogeltje dat op de grond zit moeten inzoomen en dat doet ie niet terwijl ie vanmorgen wel inzoomde op een aapje wat zo ver weg zat dat je het amper zag tussen de bomen.
Haha wat grappigquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:36 schreef Good-for-nothing het volgende:
[..]
Als die geluiden je bevallen moet je eens naar dit programma kijken. Kun je allemaal van die natuurgeluiden genereren.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:05 schreef Good-for-nothing het volgende:
De acteurs in de olifantenpakken keren weer terug naar het dorp...
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:05 schreef Good-for-nothing het volgende:
De acteurs in de olifantenpakken keren weer terug naar het dorp...
Oepsquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:10 schreef MissHobje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vind het wel heel stoer man![]()
Ben gek op olifanten
De cameramanquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:11 schreef Omaha het volgende:
Volgens mij is iemand chips aan het eten bij de microfoon
Dat zijn die oli's dus als ze aan komen wandelenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:11 schreef Omaha het volgende:
Volgens mij is iemand chips aan het eten bij de microfoon
Van de dieren jahquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:16 schreef Niek. het volgende:
Is er nou af en toe iets van gepraat te horen ofzow?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:15 schreef Caesu het volgende:
geweldig. [afbeelding]
dit kan de redding zijn voor Talpa als ze dit 24/7 gaan uitzenden.
Er wordt nu onder de aanwezigen geloot wie er door het beeld mag lopen in een dierenpak denk ik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:16 schreef Niek. het volgende:
Is er nou af en toe iets van gepraat te horen ofzow?
En ze zijn aan het discusieren over welk dier het gaat worden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:18 schreef Good-for-nothing het volgende:
[..]
Er wordt nu onder de aanwezigen geloot wie er door het beeld mag lopen in een dierenpak denk ik.
Dat vraag ik me ook af, maar weet zeker dat er wel een enige vertraging tussen zitquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:18 schreef Backhander het volgende:
is het in afrika nou een uur later of eerder?
stond op flabber ook bij dat er een uur tijdvershil was. en kan me niet voorstellen dat het in afrika zelfde tijd is als hierquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:20 schreef MissHobje het volgende:
Current Africa Time
Saturday 7th Oct 2006 | 11:20:24 pm staat op die site dan ... soort van zelfde dus ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |