quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:36 schreef 700MB het volgende:
Waarom zou je dat flauwekul-programma nog een keer willen zien?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:36 schreef 700MB het volgende:
Nou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
Echt niet, saai flut-programma.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:58 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Sodemieter op uit dit topic...PB rulezzz
![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:02 schreef RainofDeath het volgende:Gaan ze echt doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even de spoiler kutter gemaakt, dat de real fans niet klikken![]()
Yupquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:02 schreef Piovan het volgende:
[..]
Gaan ze echt dood![]()
Even de spoiler kutter gemaakt, dat de real fans niet klikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
Gevonden: pro·gram·ma (het ~, ~'s)quote:
Allemaal leuk en aardig maar het blijft een seriequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:04 schreef 700MB het volgende:
[..]
Gevonden: pro·gram·ma (het ~, ~'s)
2. op zich zelf staande uitzending op radio of televisie
Of het nu gaat om een losse aflevering of over een heel seizoen, het blijft een programma.
Op zich zelf staande betekend: niet achtereen volgend, en wat doet PB? juist, dat volgt elkaar op....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:04 schreef 700MB het volgende:
[..]
Gevonden: pro·gram·ma (het ~, ~'s)
2. op zich zelf staande uitzending op radio of televisie
Of het nu gaat om een losse aflevering of over een heel seizoen, het blijft een programma.
Neen, want er zitten nog andere programma's tussen 2 afleveringen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:05 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Op zich zelf staande betekend: niet achtereen volgend, en wat doet PB? juist, dat volgt elkaar op....
Sukkel! Je hebt er ook geen kaas van gegeten héquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:06 schreef 700MB het volgende:
[..]
Neen, want er zitten nog andere programma's tussen 2 afleveringen.
Ik wel, maar jij schijnbaar niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:07 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Sukkel! Je hebt er ook geen kaas van gegeten hé![]()
quote:
Hoe dom kun je zijn, als je met zo'n argument komtquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:06 schreef 700MB het volgende:
[..]
700MB, heb jij niks beters te doen ofzo?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:06 schreef 700MB het volgende:
[..]
Hij weet dat hij kansloos bezig was..hij durft niets meer te zeggenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
700MB, heb jij niks beters te doen ofzo?
Als je nu gelijk had: okee, maar dat heb je niet. Verder: wat doe je in een topic waar duidelijk staat dat het over PB gaat en wat jij duidelijk niks aan vind, alleen maar trollen? Ga je moeder vervelen ofzo![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:05 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar het blijft een serie![]()
niemandquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:23 schreef Eamon het volgende:
bij deze. 20 euro voor heel seizoen 1 + episode 1t/m7 van seizoen 2 op dvd![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:40 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Hee, da's die kerel die steeds in z'n kont geneukt wordt.
hij is heleamal niet bekeerd hij doet net alsofquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:16 schreef Pelgrim het volgende:
Ik vind Abruzzi wel een phatte gast voordat hij bekeerd was.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:02 schreef RainofDeath het volgende:Fuck you lijer laat mensen die t nog niet gezien hebben ook nog ff genieten mongool. Heeft toch echt geen zin om dat hier al te gaan verklappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cut my milk !
Daarom staat het in een SPOILER, dat jij dan de spoiler gaat bekijken is je eigen schuld.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:25 schreef FrietSaus7 het volgende:
[..]
Fuck you lijer laat mensen die t nog niet gezien hebben ook nog ff genieten mongool. Heeft toch echt geen zin om dat hier al te gaan verklappen.![]()
En in VW commercials en ook in 8MMquote:
De spoilertag wordt hier nogal voor alles gebruikt. Er had ook een reactie kunnen staan van 'had je maar vrijdag de herhaling moeten kijken' ofzo. Die spoiler is duidelijk expres geplaatst om het voor mensen te verpesten.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom staat het in een SPOILER, dat jij dan de spoiler gaat bekijken is je eigen schuld.
SPOILER: De ware achtergrond van Michael's superkrachten...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De spoilertag wordt hier nogal voor alles gebruikt. Er had ook een reactie kunnen staan van 'had je maar vrijdag de herhaling moeten kijken' ofzo. Die spoiler is duidelijk expres geplaatst om het voor mensen te verpesten.
Bovendien ondersteunt de spoilertag een omschijffunctie die aangeeft waarover het gaat. Gebruik dat.Als je dat weet en je wil het voor jezelf niet verpesten dan bekijk je die spoiler juist niet... als je hem niet bekijkt mis je er namelijk toch niks aan, gezien de meeste onzin reacties die dan in spoilers staan.SPOILER: De ware achtergrond van Michael's superkrachten...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarbij vind ik het niet nodig om zo te gaan lopen vloeken en tieren.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
TWEENERquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:11 schreef Richard_dubbelB het volgende:
Wat is er nou leuk aan Tweener de verlinker
Jij hebt duidelijk seizoen 2 niet gezien??quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:11 schreef Richard_dubbelB het volgende:
In dat geval: Tweenerquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:27 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk seizoen 2 niet gezien??
Tweener![]()
Vooral de dikgedrukte doen het hemquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:29 schreef sobriquet het volgende:
Waarom download je die shit dan gewoon niet.
- Kun je het kijken wanner je het uitkomt
- Geen commercials![]()
- Je loopt voor op Nederland
- Het is gratis
- Op elk moment op pauze zetten om te pissen bijvoorbeeld
- HDTV kwaliteit
Dan download je de verkeerdequote:Op zondag 8 oktober 2006 18:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Even zo'n bestand bekeken, da's 624*352. Dat is toch nog lang geen HD
Er zijn nu ook > 1gb versiesquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Even zo'n bestand bekeken, da's 624*352. Dat is toch nog lang geen HD
quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:14 schreef EricG het volgende:
Prison Break is voor homo's.
Een leuke scene zou wel zijn dat Keira Knightley daar perongeluk in terecht kwam en dat ze wordt gegangbanged door alle gevangenen!quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:14 schreef EricG het volgende:
Prison Break is voor homo's.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De spoilertag wordt hier nogal voor alles gebruikt. Er had ook een reactie kunnen staan van 'had je maar vrijdag de herhaling moeten kijken' ofzo. Die spoiler is duidelijk expres geplaatst om het voor mensen te verpesten.
Bovendien ondersteunt de spoilertag een omschijffunctie die aangeeft waarover het gaat. Gebruik dat.Wat hij zegt..SPOILER: De ware achtergrond van Michael's superkrachten...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank U.
Cut my milk !
Hij heeft het niet begrepen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:36 schreef 700MB het volgende:
je moet ze ook downloaden. (incl. subs) ben nu bezig met episode 8 season2quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:35 schreef snoekieboe het volgende:
WTF is er gebeurd met de zaterdagavond herhaling van Prison Break op RTL7???
Zit ik hier godver net helemaal geinstalleerd in de bank, zie ik het nergens meer op teletext etc staan.
WTF???
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig komt die pas over 3 wekenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:57 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
je moet ze ook downloaden. (incl. subs) ben nu bezig met episode 8 season2
omg was gister avond in america op de buis. (toch?)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Gelukkig komt die pas over 3 weken![]()
![]()
Gelukkig ben jij nu p0rn aan het downloaden![]()
![]()
Ik lach je uit![]()
![]()
Tweener![]()
![]()
Heb alles t/m seizoen 2 aflevering 7 in 4 dagen gekekenquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:55 schreef skippy22 het volgende:
Je kan ze ook downloaden of kopen Kun je de hele dag prison break kijken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Gelukkig komt die pas over 3 weken![]()
![]()
Gelukkig ben jij nu p0rn aan het downloaden![]()
![]()
Ik lach je uit![]()
![]()
Tweener![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:35 schreef TheMaestro het volgende:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=holly%20valance&sa=N&tab=wi
Dit kutje is ook zeker niet verkeerd, vooral in die aflevering waarin zeKloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:35 schreef TheMaestro het volgende:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=holly%20valance&sa=N&tab=wi
Dit kutje is ook zeker niet verkeerd, vooral in die aflevering waarin zeZij heeft toch ook die ene clip met dat stomme nummer die je eigenlijk alleen maar kijkt voor de clip?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hope for the best, prepare for the worst.
Kiss Kissquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:27 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Zij heeft toch ook die ene clip met dat stomme nummer die je eigenlijk alleen maar kijkt voor de clip?
Ik volg alles via de tv op donderdagavond dus ik denk dat ik dat nog moet gaan zienquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:11 schreef Richard_dubbelB het volgende:
Misscchien wel, gewoon downloaden!!!! zoals iedereen al zegt downloaden heeft alleen maar voordelen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:40 schreef Richard_dubbelB het volgende:
[..]
Ik volg alles via de tv op donderdagavond dus ik denk dat ik dat nog moet gaan zienmaar tot nu toe vindt ik het een sukkel maar wie weet komt daar verandering in
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |