Ja, stel je voor... komt ie terug in een zwart gepantserd pak en zegt ie zo: "Kccchhht, Michael, I am your father, kcchhht."quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:01 schreef martinlutherking het volgende:
Tweener. 'Aight'. Hij acteerde best goed. Jammer dat hij weg is, of misschien komt hij gereïncarneerd terug ofzo. Maken ze er een sci-fi fantasyserie van en kunnen we weer 10 seizoenen vooruit!
Waarom? Nu kan hij zelfs verklaren dat Tweener op hem schoot.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:38 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dan had ie beter niet het pistool waarmee hij hem neerschoot in zn handen kunnen doen, maar juist degene waarmee niet geschoten was..
"Kcccccchht, May the force be with U Micheal, kccchht"quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:07 schreef BrauN het volgende:
"Kccchhht, Michael, I am your father, kcchhht."
Idd. Maar zolang het in dienst is van de spanning doe ik dat ook nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:01 schreef planethugo het volgende:
zolang het winstgevend is zullen ze er wel wat bij blijven bedenken. En Brett Ratner(geloof de executive producer) kijkt over het algemeen niet zo nauw op een onlogisch dingetje dus het zal nog wel een paar seizoenen verder gaan
Tweener heeft niet op hem geschoten. Door het pistool waarmee hij Tweener neerschoot in de hand van Tweener te leggen, insinueert hij zelfmoord. Over het algemeen schiet een zelfmoordenaar niet 4 keer op zichzelf, dus daar wordt vrij snel doorheen geprikt zeg maar.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:12 schreef Thieske het volgende:
[..]
Waarom? Nu kan hij zelfs verklaren dat Tweener op hem schoot.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:14 schreef Djensen het volgende:
[..]
"Kcccccchht, May the force be with U Micheal, kccchht"
LOL![]()
Zou kunnen, maar waarom moet Tweener dan dood? Die heeft vrij weinig met Burrows te maken.quote:
Volgens mij ging de conversatie zo:quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:14 schreef Staaf het volgende:
Ik snap dat verhaal over die Shales niet.. en Mahone zegt tegen Tweener voordat ie m doodschiet: I have nothing against you, but they do..
Wie zouden 'they' zijn?? Ben benieuwd hoor..
Zoiets dacht ik ook, zagbiequote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Volgens mij ging de conversatie zo:
Mahone: "I have nothing against you."
Tweener: "Dude, What are you doing?"
Mahone: "What they do."
Wat ik er uit opmaakte was dat Mahone zich net zo gedraagt als de criminelen, die hij achterna zit. Criminelen hebben geen problemen om iemand om te leggen en hij dus ook niet.
Of hij insinueert geen zelfmoord. Maar insinueert dat hij bedreigd (en beschoten) werd door Tweener en hem daarom neer heeft moeten schieten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:47 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Tweener heeft niet op hem geschoten. Door het pistool waarmee hij Tweener neerschoot in de hand van Tweener te leggen, insinueert hij zelfmoord. Over het algemeen schiet een zelfmoordenaar niet 4 keer op zichzelf, dus daar wordt vrij snel doorheen geprikt zeg maar.
yup dat is hetquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:23 schreef Thieske het volgende:
[..]
Of hij insinueert geen zelfmoord. Maar insinueert dat hij bedreigd (en beschoten) werd door Tweener en hem daarom neer heeft moeten schieten.
Is een quote van Mahone (hij zei dat tegen Tweener)quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:56 schreef miss-scofield het volgende:
Hmz.. misschien heb ik trouwens wat gemist.. Maar waar slaat de titel op?"Confession is liberating"
"But they do" is het, luister maar goed.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Volgens mij ging de conversatie zo:
Mahone: "I have nothing against you."
Tweener: "Dude, What are you doing?"
Mahone: "What they do."
Wat ik er uit opmaakte was dat Mahone zich net zo gedraagt als de criminelen, die hij achterna zit. Criminelen hebben geen problemen om iemand om te leggen en hij dus ook niet.
Mooie actie ja, ik had wel gedacht dat 'ie niet zomaar naar z'n maten zou gaan, maar dit had ik zeker niet verwacht.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:01 schreef UFOtje het volgende:
Mooie aflevering.
Jammer van Tweener, maar wel een erg stoere actie met dat meisje!![]()
Men moet het ook weer niet te voorspelbaar maken he anders is het niet leuk !quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mooie actie ja, ik had wel gedacht dat 'ie niet zomaar naar z'n maten zou gaan, maar dit had ik zeker niet verwacht.
Okay, thanks!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:54 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Is een quote van Mahone (hij zei dat tegen Tweener)
Alles wat je 'zou moeten verwachten' gebeurt niet, dus eigenlijk is het wel voorspelbaarquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:26 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Men moet het ook weer niet te voorspelbaar maken he anders is het niet leuk !![]()
Jawel, die assistente van Mahonequote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:01 schreef Merovingian het volgende:
Net gekeken, en was inderdaad niet voorspelbaar! Ik hoop dat Sarah niet dood gaat, anders zit er geen chick meer in de serie...
En die ene agentequote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:03 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Jawel, die assistente van Mahone![]()
..die nigger
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd wat er met die sleutel is. Wel erg toevallig als ze dat vergeten zijn weg te halen bij hem natuurlijk... Ze zal wel worden omgelegd voor ze de gegevens heeft van haar paquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:01 schreef Merovingian het volgende:
Ik hoop dat Sarah niet dood gaat, anders zit er geen chick meer in de serie...
Nog gekker dan Haywirequote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:30 schreef __Saviour__ het volgende:
die zin van mahone is idd nogal verwarrend.
eerst dacht ik dat hij later zou bijdraaien als de conspiracy zich zou ontrafelen, maar hij is dus eigenlijk echt knettergek
quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:07 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Not a good position you find yourself in, is it? Whites don’t want ya, blacks don’t want ya, you’re just caught in the middle, aren’t ya? A regular Tweener. We're different, you and me, lot of ways. But you know the funny thing is, we're also a lot alike. A couple of dogs with runny noses that nobody loves.
TWEENER
Jij bent snel tevredenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Maakt m'n avond weer goed Linc_The_Sink.
Toen die voordeur open ging dacht ik echt van "NEEEEEEE niet open doen Michael/Sucre/T-Bag/etc." maar toen bleek het die meid te zijnquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mooie actie ja, ik had wel gedacht dat 'ie niet zomaar naar z'n maten zou gaan, maar dit had ik zeker niet verwacht.
3 jaar..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:25 schreef Johnns het volgende:
kut van tweener
blijkt dat die mahone een 'badguy' is, moeten we weer lang wachten op de volgende aflevering
Plaats hem dan meteen in je Sign en Ondertitelquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:34 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik blijf Tweener eren, met elke post eindigen:
Tweener![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |