Het staat nog steeds op de site. Het gaat niet door dus; jammer maar helaas.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:37 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Er stond vanochtend wel dit
Over het hoofd van Nena, discussiëren Ilona en Brian over het Playboy dilemma. Ilona: “Ze moet er zelf achter staan, als ze enige twijfel heeft kan ze het altijd opschorten.” Brian uit twijfels of Nena dan nog commercieel aantrekkelijk is. En Nena zelf? Die is er wel klaar mee ."Het is veel geld maar ik doe het niet!", zegt de 19-jarige vastberaden.
Dope, respect voor deze kleine jongedame.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:37 schreef Tamaartje het volgende:
"Het is veel geld maar ik doe het niet!", zegt de 19-jarige vastberaden.
Zou ze haar gage bij Sjonnie in moeten leveren?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:55 schreef Cruizer het volgende:
Zodra ze eruit ligt, heeft ze er meer belang bij dan nu. Wel jammer overigens dat we dan moeten wachten ... ;-)
Die speelt bij AGOVV toch? De hoeveelheid luxe die Nena gewend is zal dan ook wel weer meevallen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Sherjill Macdonald, en haar vader komt uit Indonesie.
Heeft ook bij Ajax, Anderlecht (en heracles) "gespeeld".quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:34 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Die speelt bij AGOVV toch? De hoeveelheid luxe die Nena gewend is zal dan ook wel weer meevallen.
Ze is gewoon hartstikke pretentieloos, ze zou zelfs niet eens weten hoe je het spelt, ze is dom, blond, en paardenbek of niet, dat lichaam!quote:
Moet je wel héél goed kijken inderdaad..quote:
Ik vind het vooral dom. Heel dom. Er is dik geld met een paar van die foto's te verdienen. En dat blad verdwijnt toch na een maand ergens in een kast. Niemand die het nu nog heeft over de naaktpix van Bridget bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zeker, strakke actie van Nena.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |