Nee hoor. Dat zie je toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:50 schreef bloempjuh het volgende:
Kansloos meisje dit. Prachtlijf, maar hersens die verstoffen. En op alles geeft ze de reactie "weet niet".. Je weet toch wel íets als je 19 bent?
Tjeez. Ik heb op mijn stageschool jongeren van 16 die al zeker weten wat ze met hun leven willen. Nena kan niet eens zelf beslissen wat ze op haar boterham wil.quote:
Is gewoon blijven haken in de pubertijd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:13 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Tjeez. Ik heb op mijn stageschool jongeren van 16 die al zeker weten wat ze met hun leven willen. Nena kan niet eens zelf beslissen wat ze op haar boterham wil.
1 Grote commerciele kermis bij DGK.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:23 schreef scanman01 het volgende:
Nena is in het huis gebeld door Playboy met de vraag of ze wil poseren voor het blad. De opnames zullen dan plaatsvinden in het huis. Het geld zou ze kunnen opdelen. De helft voor zichzelf en de andere helft voor een goed doel. Nena heeft gezegd er over te zullen nadenken.
Ach,jij bent helmondse inteeltschapen gewend,das andere koek.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:25 schreef Camplo het volgende:
Ik vind haar van afstand knap, maar zodra je binnen 5 m van haar staat is ze meteen zo lelijk als een bilharzia.
Ze denkt er nog een dagje langer over naquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:58 schreef scanman01 het volgende:
Ze had 1 dag de tijd om na te denken en moest dan het antwoord geven. Dat had vandaag dus moeten gebeuren. Vreemd dat we helemaal niets gehoord hebben of ze het nou wel of niet doet.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:30 schreef scanman01 het volgende:
Van de talpa site:
Bart en Nena zitten samen op de bank. De flirterige blikken gaan heen en weer en dan vraagt Bart opeens: "Wat zou je doen als er nu geen camera's waren?" Nena kijkt hem diep in de ogen aan en antwoordt met haar inmiddels bekende: "Ik weet het niet!" Deze keer kwam het er echter een stuk vastberadener uit en vervolgens vraagt ze aan Bart wat hij zou doen. Zijn antwoord is simpel: "Ik weet precies wat ik zou doen, en jij weet het ook!" Hoelang zal het nog duren voordat de jonge Miljonairs intiem worden?
Heeft ze toch naar Bart geluisterdquote:
Zozo gefrustreerd?quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:16 schreef klootje het volgende:
[..]
Ach,jij bent helmondse inteeltschapen gewend,das andere koek.
Jou zouden ze je linkerarm moeten amputeren,ken je ook niet meer rukken op je moeder.
Nicky Hofsquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Weet iemand al welke voetballer dat was?
Ze heeft idd verteld dat het een surinamer wasquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:05 schreef Gert het volgende:
De naam Nigel de Jong is ook gevallen.
Ze heeft in ieder geval al verteld dat haar vorige vriend een surinamer was, dus Nicky Hoffs is het zeker niet.
Sherjill Macdonald, en haar vader komt uit Indonesie.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Weet iemand al welke voetballer dat was?
de mazzelpik, mocht lkkr met d'r nakkenquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Sherjill Macdonald, en haar vader komt uit Indonesie.
Ze was 15quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:57 schreef WinnarJ het volgende:
[..]
de mazzelpik, mocht lkkr met d'r nakken![]()
![]()
Hij 18 toen.quote:
dus? net of ze het daarom nog niet deedquote:
Staat nog niets over op de talpa site. Er staat dat ze nog een dag wil nadenken.quote:
Er stond vanochtend wel ditquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Staat nog niets over op de talpa site. Er staat dat ze nog een dag wil nadenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |