Yeah right. Not!quote:
Dat vraag je aan iemand die net weet hoe ie z'n PC aan en uit zetquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:33 schreef Cynix ® het volgende:
Goed, plaats hier nu een grote kleurenfoto van jezelf en ik maak nog vandaag 25 ¤ over aan Greenpeace. Je mag je kleren zelfs aan houden.
wat een verrassingquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:53 schreef mbargo het volgende:
Ik heb haar een keer geprobeerd te versieren in de Paradiso, maar dat feestje ging helaas niet door![]()
je bedoeld deze?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:15 schreef My_ het volgende:
Oeeeeh! Wie heeft de caps van vanochtend?!
Dat was een mooi ass/string shot![]()
Goed bezig Scanman!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gezien hun geïnteresseerde blikken hád 't ook Talpa kunnen zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:26 schreef nlboy het volgende:
Samen film kijken op RTL 5 (geen Talpa).
Naja vrijdagavond is vaak bagger op TV, ze keken naar de actie/comedy film 'I-spy' met Eddie Murphy.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 09:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Gezien hun geïnteresseerde blikken hád 't ook Talpa kunnen zijn.
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:50 schreef bloempjuh het volgende:
Kansloos meisje dit. Prachtlijf, maar hersens die verstoffen. En op alles geeft ze de reactie "weet niet".. Je weet toch wel íets als je 19 bent?
quote:
Doe mij zo'n toppertje en een breezer ananas.quote:
Wow... een echte kunstenaar!quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:53 schreef Gert het volgende:
Snel nog maar ff een schilderijtje van d'r geschilderd dan.
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:20 schreef sirrom het volgende:
In dat geval heeft zij waarschijnlijk ook niet zelf haar 10.000 borg betaald. Als dat wel zo was zou ze daar niet al te makkelijk over denken. Als het haar eigen centen zouden zijn, zou ze wel anders pijpen.
mooi geschilderd auwequote:Op zondag 15 oktober 2006 17:53 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Dan vraag ik me toch af met wat voor idee ze zo'n huis ingaat (zal bij haar wel niet lang over nagedacht zijn)quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nena gaat zo goed als zeker het huis verlaten omdat ze er voor "het plaatje" in zit en dat zit haar dwars
Verder vind ze dat ze niet interessant genoeg is voor het programma en ze is niet de persoon die het de hele tijd over zichzelf wil hebben
Dus geniet nog maar ff van Nena, voor je het weet is ze weg, ofzo...
quote:
Ik bied 1 euro incl. voor schilderij.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:53 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Als Nena eruit gaat, dan kan John meteen zijn GK sluiten. Dan kijkt er letterlijk geen hond meer naar.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nena gaat zo goed als zeker het huis verlaten omdat ze er voor "het plaatje" in zit en dat zit haar dwars
Verder vind ze dat ze niet interessant genoeg is voor het programma en ze is niet de persoon die het de hele tijd over zichzelf wil hebben
Dus geniet nog maar ff van Nena, voor je het weet is ze weg, ofzo...
quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:30 schreef scanman01 het volgende:
T'is niet veel, maar toch Nena bloot
Toch om je dood te lachen dat ze zo die badjas voor het raam hangt zodat je maar niets ziet.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:05 schreef My_ het volgende:
Nee, maar nog wel wat mooie caps!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi!!quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:05 schreef My_ het volgende:
Nee, maar nog wel wat mooie caps!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
gelukkig doet zij dat welquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:29 schreef Maraca het volgende:
Zo'n topje doe je toch niet aan als je gaat sporten![]()
Je bent volgens mij niet de enige.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:18 schreef Gollemrulez het volgende:
Mooi... ik moet bekenen dat zij de reden is dat ik wel eens naar de GK kijk
zeker niet! elke gezonde man kijkt alleen daarvoor naar die rotzooiquote:
Not jet, moet ik ze voor je posten?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:09 schreef My_ het volgende:
Jo nlboy, heb je mijn caps er ook bijgezet?
Ze zijn idd wel nice
Psssst, nlboy en ik zagen het liveWho's jealous?
je haalt de woorden uit mijn mondquote:
Het voordeel als ze het doet terwijl ze in het huis zit, is dat het allemaal totaal langs haar heen gaat. Ze zal dus helemaal geen opmerkingen krijgen de maand dat ze erin staat. Tegen de tijd dat ze het huis uitgaat (als ze er minimaal een jaar in blijft tenminste) is het al lang geen nieuws meer. Gemiste kans om makkelijk veel geld te verdienen dus.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:52 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik dacht het wel. Ze staan onder contract bij Talpa dus in principe in loondienst. Logisch gevolg is dat alle commerciële activiteiten toebehoren aan Talpa. Dat blijkt ook wel uit het feit dat iedereen er van uitging dat Nena geen geld zou krijgen. Er bleek later dus een uitzondering te zijn gemaakt. Als Nena in de Playboy zou willen verschijnen is het waarschijnlijk handiger om dat na DGK te doen.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
lees je onderschrift eens.
14:40-Nena naakt?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:52 schreef Cracka-ass het volgende:
FHM heeft nu ook een aanbod gedaan voor een fotoshoot.
Ze zou wel redelijk gek zijn als ze het zou doen, sowieso voor gratis. Echt not.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |