Geen idee hoe dat kwam, ik denk dat het scherm net weg-fade-de.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:18 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Heb jij die screenshot zo donker gemaakt of ziet jou beeldscherm er zo uit?
Ahaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:16 schreef Burbo het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat kwam, ik denk dat het scherm net weg-fade-de.
Nee ik snap hem al: ik had ze in een zelfgemaakt team gedaan maar ik dacht dat die spelers gewoon bij hun eigen club bleven... maar niet dus...quote:
bedankt voor je hele zinnige bijdragequote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:26 schreef Gstyles het volgende:
toch is en blijft PRO EVO mooier!
potje online spelen?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
bedankt voor je hele zinnige bijdrage
Kut manquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
zou wel willen maar ik zit op stageIs misschien een beetje gek
xbox 360 levensechtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:44 schreef stefmans het volgende:
Ach het ziet er heel mooi uit, maar het is xbox![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:26 schreef Gstyles het volgende:
toch is en blijft PRO EVO mooier!
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:56 schreef jpg97 het volgende:
Hoi!
Ik heb gisteren PES6 gekocht voor de X360, welke ik vandaag ga ruilen voor FIFA2007.
Zijn hier mensen die ook op Live! spelen?
Gamertag is PieAir, voeg me maar toe en geef me voetballes!!
ja serieus, ik stap over op Fifa![]()
quote:
360 ?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:32 schreef nicomart het volgende:
vanmiddag komt tie bij mij thuis binnen
Moet allen tot half 6 werken
niemand een antwoord op deze vragen?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:07 schreef rudedeltadude het volgende:
Even twee vraagjes van een pc-speler:
1. Schijnbewegingen: Als ik op Z druk doet ie echt helemaal niks
2. Zijn de vrije trappen vanaf een meter of 20 dan echt niet meer te scoren?
1: nee, bij mij iig nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:30 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
niemand een antwoord op deze vragen?
ga het proberen, dank u dank uquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:05 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
1: nee, bij mij iig niet
2: ff kort D intikken, en pijltje naar beneden indrukken, in de hoek mikken, goal![]()
edit: uitaard wel eerst mikken, dan pijltje naar beneden indrukken en tegelijkertijd D indrukken, niet in omgekeerde volgorde, dat gaat dan toch nog mis denk ik![]()
wat is je gamerstag ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:22 schreef nicomart het volgende:
[..]
jeppersgisteravond natuurlijk alweer druk gespeeld!
Wel wennen hoor.
En nog acht plekjes openquote:
tuuuuurlijk.. add me babyquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:02 schreef t-x-m het volgende:
Ghehe, daar is mn oude Boskalis collega weer
Doen we ook een potje?
Je hebt ook nog niet tegen mij gespeeldquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:30 schreef jorienvdherik het volgende:
15 op rij gewonnen nuonline
gaat best goed nu
54 gewonnen / 30 verloren
Dat doe je netjes. Ik zit op 85-56, ietsje lager dus, maar de afgelopen 16 wedstrijden 14 gewonnen, 1 gelijk en 1 verlorenquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Resultaat van vanavond 8 op rij gewonnen.
Totaal
71% Gewonnen ( 84-35 )
Ah kom er al weer op.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Kunnen jullie op online spelen op dit moment?
hehe, hier gaat het even wat moeilijker had 2 verloren, komt wel goedquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:03 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
Dat doe je netjes. Ik zit op 85-56, ietsje lager dus, maar de afgelopen 16 wedstrijden 14 gewonnen, 1 gelijk en 1 verloren![]()
ik dacht dat ik verslaafd was!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ah kom er al weer op.
Mijn pro play stats:
Winst 181
Gelijk 36
Verlies 81
mij ging moeizaamquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:03 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
Dat doe je netjes. Ik zit op 85-56, ietsje lager dus, maar de afgelopen 16 wedstrijden 14 gewonnen, 1 gelijk en 1 verloren![]()
Dat kon je ook niet weten van te voren hequote:Op woensdag 1 november 2006 17:58 schreef TimoBasso het volgende:
Geef ik Fifa 07 op de 360 een kans... zit er gvd geen nederlandse club.. of ben ik nou zo scheel?
Nee echt..quote:Op woensdag 1 november 2006 18:00 schreef jna het volgende:
[..]
Dat kon je ook niet weten van te voren he![]()
Ik wil wel tegen jou.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Idd geen nl clubs,
potje online spelen ?
helaas heb ik hem alleen op de xbox 360quote:Op woensdag 1 november 2006 18:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik wil wel tegen jou.
Interesse?
MSN = maarten123@hotmail.com
Ok, zonde.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
helaas heb ik hem alleen op de xbox 360![]()
Heb het zelfde gedaan, vond PES6 heeel erg tegenvallen op de xbox360 en ondanks dat ik moet wennen aan deze nieuwe fifa vind ik hem veel lekkerder spelen..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:56 schreef jpg97 het volgende:
Hoi!
Ik heb gisteren PES6 gekocht voor de X360, welke ik vandaag ga ruilen voor FIFA2007.
Zijn hier mensen die ook op Live! spelen?
Gamertag is PieAir, voeg me maar toe en geef me voetballes!!
ja serieus, ik stap over op Fifa![]()
Was jij niet de gene die fifa zo belachelijk maakte in het pes topic ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb het zelfde gedaan, vond PES6 heeel erg tegenvallen op de xbox360 en ondanks dat ik moet wennen aan deze nieuwe fifa vind ik hem veel lekkerder spelen..
Het was toch echt al een tijdje bekend.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:05 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Nee echt..![]()
De game is opzich cool.. maar ik voel me toch wel "genaaid"
![]()
ach so!quote:Op zondag 5 november 2006 19:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee hoe hoger hoe beter. Je begint bij 1500 bij winst wordt het hoger bij verlies lager.
Neej, ik heb wel kritiek gehad op het ontbreken van oa de eredivisiequote:Op vrijdag 3 november 2006 14:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Was jij niet de gene die fifa zo belachelijk maakte in het pes topic ?
rank is nu 380 ofzo stond vorige week 170 maar gaat nu echt slechtquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat zijn jullie nicks en klasering? Prince en Jorien?
als je er van houdt welquote:Op woensdag 8 november 2006 23:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Leuk spel?
Ja klopt, af en toe gebeuren er idd ook op de pc vreemde dingen, maarja, dat is wel een beetje fifa eigenquote:Op donderdag 9 november 2006 11:51 schreef Chen het volgende:
Ik speel het op de xbox en laatst werd er toch een vreemd goal tegen gescoord. Een speler van de tegenpartij geeft een voorzet vanaf de middenlijn en het ding vliegt zo het goal in, me keeper blijft er gewoon staan alsof het niks is! ik vind het spel veel vetter dan eerst hoor, en het is ook veel mooier, maar er zitten nog wel wat bugs in tijdens de wedstrijd zelf
Online vind ik hem zeer vet. Offline bijna niet gespeeld. Coach mode is wel lachen geloof ik. Maar nog weinig tijd in gestopt.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind de eerdere series vet, is het dan het geld waard?
Het gaat beginnenquote:Ben jij HET? FIFA Interactive World Player 2006 worden doe je met de Xbox Live FIFA Interactive World Cup. Vanaf 13 november 2006 kun je meedingen om je land te kunnen vertegenwoordigen tijdens de grote finale in Amsterdam op zaterdag 9 december 2006. Registreer je nu en bereid je voor om met behulp van EA's FIFA 07 en Xbox Live spelers uit de hele wereld uit te dagen.
Patch voor FIFA 07quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:52 schreef Gelderland het volgende:
zijn er nou al mooie (face) patches uitgebrachtik kan nog niet ;echt iets vinden
NL Patch http://www.gamershell.com/download_16137.shtmlquote:Ieder spel bevat wel een aantal bugs of een aantal tweaks die het spel net iets beter maken, dit geldt net zo goed voor FIFA 07. Electronic Arts heeft daarom een patch uitgebracht voor deze game.
De patch doet onder andere het volgende:
- Verminderde precieze van de keeper als hij zelf schiet
- 257 (!) nieuwe spelers
- 13 spelers zijn aangepast
- 51 teams hebben een aangepaste aanvoerder en opstelling
Natuurlijk zijn daarnaast een aantal bugs opgelost die het spel lieten crashen.
Je DVD is beschadigd..quote:Op maandag 20 november 2006 00:02 schreef jna het volgende:
GVD ik wou een soort van tournooi gaan spelen met vrienden maar die cheapo's hebben natuurlijk niet de legale versie. Aangezien ik al had gepatched moest ik dus ff m'n spel uninstallen en opnieuw installeren. Nu krijg ik opeens een foutmelding
![]()
Er is een probleem opgetreden tijden het kopieren van het volgende bestand "E: supporteuropean help filesczerror_message.htm"
(haha ja lach maar dat ie juist een error geeft omdat ie een error message niet kan kopieren)
Heeft iemand hier een oplossing voor? bijvoorbeeld een manier om te zorgen dat ie die map overslaat (heb er toch niks aan)
wtf, hij ligt hier de hele tijd in het doosje omdat ik de laatste tijd netjes probeer te worden. Jarenlang lagen al m'n games hier gewoon op m'n bureau en soms gewoon zelfs op de grond, nooit problemen mee gehad en nu krijg ik ditquote:Op maandag 20 november 2006 00:05 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Je DVD is beschadigd..
Best knap omdat zo snel te doen
Niet, alleen door NL te kiezen als taalquote:Op zondag 26 november 2006 13:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hoe kan je eigenlijk dat ESPN radio gedoe uitzetten in de 360 versie?
Geen optie dan maar die nutteloze flitsen horenquote:Op zondag 26 november 2006 13:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Niet, alleen door NL te kiezen als taal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |