En E10's eeuwigdurende liefde en geluk voor Sa dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:26 schreef saa het volgende:
[..]
Ja die hebben mekaar wel al vaker opgezocht![]()
Indonesische rijstschotelquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:33 schreef Capaja het volgende:
zou er eigenlijk nog een gezellig exit-diner inzitten morgen ?
Vanmorgen vroeg. toen alleen Eggie en Etienne nog op waren (uur of zes) heeft hij via de telefoon een gesprek aangevraagd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:37 schreef flugeltje het volgende:
O wacht, nu snap ik ook de boodschap. Eg was toch vanochtend op weg naar de DBK? Ik denk dat ze hem niet binnen hebben gelaten en hij terug in bed is gekropen en dat daarnį de boodschap kwam.
Betalen zeker ??quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:39 schreef WSA het volgende:
Voor degene die vanacht gemist hebben op de talpa site staat nu ook een filmpje van de ruzie.
onder Feestje ontaard in scheldpartij
Egbert heeft aangegeven dat hij dat absoluut niet wil. Alleen als het met iedereen is wil hij wel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:33 schreef Capaja het volgende:
zou er eigenlijk nog een gezellig exit-diner inzitten morgen ?
En gelijk heeft ie, assholesquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Egbert heeft aangegeven dat hij dat absoluut niet wil. Alleen als het met iedereen is wil hij wel.
Alsof dat zou uitmakenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst dat ik ga stemmen, voor egbert !
quote:
DGK?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:50 schreef Stereotomy het volgende:
Marcia is een tang
Sab is een doos
Rik is een belerende hypocriet
Tijn is een dominante gluiperd
E10 is nog lager dan kots![]()
![]()
![]()
Waarom kijk ik nog?
Grote kans dat ie dan mag blijven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En gelijk heeft ie, assholes![]()
Dit is voor het eerst dat ik ga stemmen, voor egbert !
Ja, hou jij jezelf maar voor de gekquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Maakt niet uit, gaat om het principe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |