Uurtje of 1 snachts.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:05 schreef BONG4002 het volgende:
Rik zit nu heerlijk aan zijn "ontbijt"
Vraag me af hoelaat ze gaan dineren
Meen je dat nouquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik was te vroeg met cappen, ze gaven elkaar een snelle tongzoen
Hoezo, is ie al naar huis?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:12 schreef dracula100 het volgende:
ik mis Eggie
dat zag ik ook al ja...een hele rode kop iig ...en een kater zo te zienquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:24 schreef saa het volgende:
Jeetje zeg, wat ziet die Marlies er uit zeg zonder make-up!
Heeft E10 trouwens al iets tegen Semih gezegd??
Ach Hummie heeft ook de hele nacht gestreamd en ligt nu de rest van de dag te maffen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:19 schreef wolferl het volgende:
[..]
Uurtje of 1 snachts.
Ik vind het raar dat BB vandaag weg is, het heeft zeker te maken met Egbert.
En E10's eeuwigdurende liefde en geluk voor Sa dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:26 schreef saa het volgende:
[..]
Ja die hebben mekaar wel al vaker opgezocht![]()
Indonesische rijstschotelquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:33 schreef Capaja het volgende:
zou er eigenlijk nog een gezellig exit-diner inzitten morgen ?
Vanmorgen vroeg. toen alleen Eggie en Etienne nog op waren (uur of zes) heeft hij via de telefoon een gesprek aangevraagd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:37 schreef flugeltje het volgende:
O wacht, nu snap ik ook de boodschap. Eg was toch vanochtend op weg naar de DBK? Ik denk dat ze hem niet binnen hebben gelaten en hij terug in bed is gekropen en dat daarnį de boodschap kwam.
Betalen zeker ??quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:39 schreef WSA het volgende:
Voor degene die vanacht gemist hebben op de talpa site staat nu ook een filmpje van de ruzie.
onder Feestje ontaard in scheldpartij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |