Scan gaf aan dat hij mijn waarschuwing niet na wenste te leven, hij wilde dus liever de ban. Prima.quote:
Ik vind het belachelijk! Hij vroeg er om oké, maar dit voelt niet goed. Ik heb geen behoefte aan een discussie hierover, jullie al evenmin vermoed ik. Maar ik wilde het wel even gezegd hebben. Ik heb meegelezen in de COS en als je consequent bent, had je er nog minstens drie moeten bannen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:40 schreef Dagonet het volgende:
scanman01 48 uur.
Hij schijnt dat te mogen, maar ga ik verder niet op in, want mijn mening daarover is wel duidelijk in der loop der tijd.quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:53 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk! Hij vroeg er om oké, maar dit voelt niet goed. Ik heb geen behoefte aan een discussie hierover, jullie al evenmin vermoed ik. Maar ik wilde het wel even gezegd hebben. Ik heb meegelezen in de COS en als je consequent bent, had je er nog minstens drie moeten bannen.
Spuit 11 komt zich ook weer melden als er iets te rellen is....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:53 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk! Hij vroeg er om oké, maar dit voelt niet goed. Ik heb geen behoefte aan een discussie hierover, jullie al evenmin vermoed ik. Maar ik wilde het wel even gezegd hebben. Ik heb meegelezen in de COS en als je consequent bent, had je er nog minstens drie moeten bannen.
Misschien dat het feit dat Scanman zich uitdagend opstelde door om een ban te vragen, de druppel was?quote:
Ik geef er vier een waarschuwing, de laatste.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:53 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik vroeg niet om een ban, ik heb alleen gezegd hoe benieuwd ik was hoe consequent Flugel was, thats it.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien dat het feit dat Scanman zich uitdagend opstelde door om een ban te vragen, de druppel was?
Persoonlijk had ik als mod tot 10 geteld om te kijken of hij echt door zou gaan, maar slim van Scan was het niet om om een ban te vragen na zo'n waarschuwing.
En je weet dat er op het vragen om een ban ook een ban staat?
Flugel kan zelf niet bannen, alleen aanvragen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
En jij ook want je post dat in COS en dit is dus offtopic. Ben benieuwd hoe consequent Flugel is.
Laatste wat ik erover zeg, Gert ging offtopic ná jouw waarschuwing.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik geef er vier een waarschuwing, de laatste.
Eentje gaat door en meldt nog even dat hij liever de ban heeft. De overige drie stoppen en dan is het dus wat mij betreft voor hen kantje boord geweest, maar niet over de grens.
Ja, maar die ene was Scanman. Die woont hier gewoon. Ken je users weet je nog?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik geef er vier een waarschuwing, de laatste.
Eentje gaat door en meldt nog even dat hij liever de ban heeft. De overige drie stoppen en dan is het dus wat mij betreft voor hen kantje boord geweest, maar niet over de grens.
Oh, en iemand een ban aansmeren is not done, Arneaux.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Laatste wat ik erover zeg, Gert ging offtopic ná jouw waarschuwing.
Dan spijt mij dat zeer.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, en iemand een ban aansmeren is not done, Arneaux.
Er zijn wel bans in minder tijd uitgedeeld...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Flugel kan zelf niet bannen, alleen aanvragen.
Nu ik hier toch ben: ik wil even kwijt dat ik geschokt ben door de supersnelle ban van Scanman. Ik snap het ook niet. Ik dacht dat we een nette discussie hadden, totdat mensen gingen roepen dat het 'uit de klauwen' liep, dat er 'op de man werd gespeeld'. HuhGeen idee welke postings zij lazen, maar dat was niet mijn ervaring.
Dan post er een zelfverklaarde NSB'er in de FB, Flugel komt de COS binnen, geeft een laatste waarschuwing (had ze eigenlijk wel gelezen waar het om ging? Het waren zeker drie pagina's), Scan roept uit balorigheid 'ban mij dan maar' en hopsakee, hij kan 48 uur opzouten. In een kwartier tijd! Ongelooflijk.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Laatste wat ik erover zeg, Gert ging offtopic ná jouw waarschuwing.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Types als jij hebben een eigen knop!![]()
We waren met z'n allen offtopic, LS.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij schijnt dat te mogen, maar ga ik verder niet op in, want mijn mening daarover is wel duidelijk in der loop der tijd.
Ik kan hier weer hele discussies over gaan beginnen, maar is voor mij de moeite niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
We waren met z'n allen offtopic, LS.
Ik stoorde me aan het op de persoon spelen, zoiets loopt altijd uit de hand en worden veel users de dupe van.
Dat Scan zo reageerde, tja, die heeft deze ban er wel voor over, tough luck.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kan hier weer hele discussies over gaan beginnen, maar is voor mij de moeite niet.
1. Ik ben er dan zelf altijd de dupe van
2. Sommigen hebben gewoon een vrijbrief om off-topic te moegen, óók ná een waarschuwing.
PUNT (meer zeg ik er maar niet over, want [COS] is nu veel te gezellig.
Was jij hier maar mod.quote:
Geleuf me..dat wil je ECHT nietquote:
CW was mijn mentorquote:
Waarom niet? Ze verwoord mijn inziens goed wat er aan de hand is. Ze geeft, nota bene als user, nuttig commentaar én ze is consequent.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geleuf me..dat wil je ECHT niet![]()
Oooh. Ok. Ben je al uitgeleerd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |