abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 oktober 2006 @ 15:14:54 #51
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42480081
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:59 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Verveeltopic inderdaad, met een enkele keer een BB gerelateerd woord. Dus was ik benieuwd wat de zin ervan dan nog is.
Wat is de zin van ons bestaan

Op zich zou dit topic ook prima in MEN kunnen idd, maar ach. we hebben er geen last van en het komt toch altijd wel weer uit op BB
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zondag 8 oktober 2006 @ 15:16:46 #52
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42480132
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 15:14 schreef teamlead het volgende:

[..]

done
Thnx! De vaart zit er weer goed in

Toch knap dat er nog mensen in een topic met zo'n misselijkmakende TT posten
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zondag 8 oktober 2006 @ 15:21:56 #53
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42480258
ok...dit verzoek moet ik doen, want het is het enige goede! Met het gevaar een banzuiger te worden wil ik jullie, de altijd rechtvaardige moddiemods verzoeken om de topic titel van dees FB te wijzigen. Het is namelijk moddiemods en niet moddie mods.

* rent gebukt wegens rondvliegende voorwerpen hard weg!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zondag 8 oktober 2006 @ 15:23:16 #54
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42480283
[COS #402] Een kalme zondagmiddag.. kan overigens dicht .....
  zondag 8 oktober 2006 @ 15:25:13 #55
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42480334
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 15:21 schreef versabommie het volgende:
ok...dit verzoek moet ik doen, want het is het enige goede! Met het gevaar een banzuiger te worden wil ik jullie, de altijd rechtvaardige moddiemods verzoeken om de topic titel van dees FB te wijzigen. Het is namelijk moddiemods en niet moddie mods.

quote:
mie·ren·neu·ker (de ~ (m.), ~s)
1 [inf.] muggenzifter
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  zondag 8 oktober 2006 @ 15:25:54 #56
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42480353
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 15:23 schreef versabommie het volgende:
[COS #402] Een kalme zondagmiddag.. kan overigens dicht .....
en done
  zondag 8 oktober 2006 @ 15:29:22 #57
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42480434
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 15:25 schreef teamlead het volgende:

[..]

[..]
je gaat te snel, nu heb ik niets meer om te zeiken
pi_42480547
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 15:29 schreef versabommie het volgende:

[..]

je gaat te snel, nu heb ik niets meer om te zeiken
Ach, we kunnen nog altijd een discussie beginnen over het nut van een sc terwijl we ook op de cos kunnen slowchatten...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_42480624
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 15:21 schreef versabommie het volgende:

Eh, Ja hoor, de TS vindt het ook goed
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zondag 8 oktober 2006 @ 17:04:45 #60
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42483267
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 15:36 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Eh, Ja hoor, de TS vindt het ook goed
De TS mag in principe blij zijn dat er oplettende users zijn die hem in onvergeeflijke fouten verbeteren
pi_42496634
Als iemand buiten de mods een opmerking maakt over offtopic gedrag wordt ie de hemel ingeprezen en als een "niet bergrijpend" iemand als ik een de uitspraken van een mod bekritiseerd wordt het afgemaakt met "Laat maar". Ik laat het dus even niet. Gezever als "ik vind het saai" en aanverwante flauwekul zijn door de regels (en de mods) bestempeld als GEEN COS.
(commentaar van DAY op mijn reactie in COS #404.)
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_42497314
Een overeenkomend bezwaar heb ik op een dozijn of meer posters die melden dat de bewoners een envelop krijgen of friet te vreten krijgen op het moment dat ik dat zelf op de streams zie. Dat is gvd geen COS maar mini-SV. En in dat dozijn zitten overigens ook mods.

Ik ben een beetje boos over de reactie van Day (moderator). FOK THE ROELS
pi_42497683
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Een overeenkomend bezwaar heb ik op een dozijn of meer posters die melden dat de bewoners een envelop krijgen of friet te vreten krijgen op het moment dat ik dat zelf op de streams zie. Dat is gvd geen COS maar mini-SV. En in dat dozijn zitten overigens ook mods.

Ik ben een beetje boos over de reactie van Day (moderator). FOK THE ROELS
Doe even normaal, man. Zeggen dat het saai is gebeurt wel vaker, zolang het niet constant wordt gepost wordt er niet op ingegrepen.
En lees de regels bovenin de topiclist eerst maar eens wat de COS betreft.
Maar fok jij gerust de roels, iets zinnigs heb je toch niet te melden.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_42498095
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 23:25 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Doe even normaal, man. Zeggen dat het saai is gebeurt wel vaker, zolang het niet constant wordt gepost wordt er niet op ingegrepen.
En lees de regels bovenin de topiclist eerst maar eens wat de COS betreft.
Maar fok jij gerust de roels, iets zinnigs heb je toch niet te melden.
okee CarttWOman. Soms doen de mods een beetje moeilijk over onze reacties en mijn enige doel was om minder stengheid te bereiken als wij streamers een een beetje offtopic dreigen te raken. Maar jouw reactie dat ik toch niks zinnigs te melden heb vind ik niet echt aardig.
  zondag 8 oktober 2006 @ 23:40:11 #65
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42498243
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

okee CarttWOman. Soms doen de mods een beetje moeilijk over onze reacties en mijn enige doel was om minder stengheid te bereiken als wij streamers een een beetje offtopic dreigen te raken. Maar jouw reactie dat ik toch niks zinnigs te melden heb vind ik niet echt aardig.
Joh schei toch uit man, met je minder streng, nog minder streng en de mods zijn overbodig. ALs je een spotlight zoekt so be it, maar kom dan aub met echte argumenten, je lijkt erg op je dooddoener op 538!
pi_42498256
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Kan. Ik vind jouw toonzetting hierboven niet aardig en je gevloek idd niet zinnig.
Jij was degene die Day aanviel over niks, ik zou dan ook reageren met 'laat maar'.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_42498353
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 23:40 schreef versabommie het volgende:

[..]

Joh schei toch uit man, met je minder streng, nog minder streng en de mods zijn overbodig. ALs je een spotlight zoekt so be it, maar kom dan aub met echte argumenten, je lijkt erg op je dooddoener op 538!
Tjonge jonge, ik volg dit voor mijn lol, en ik vind het een geweldige toevoeging aan het BB6 verhaal, maar die lol gaat er zo wel af versabommie.
  zondag 8 oktober 2006 @ 23:45:47 #68
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42498403
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 23:40 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Kan. Ik vind jouw toonzetting hierboven niet aardig en je gevloek idd niet zinnig.
Jij was degene die Day aanviel over niks, ik zou dan ook reageren met 'laat maar'.

Gras.. voeten...wegmaaien... dat
  zondag 8 oktober 2006 @ 23:46:57 #69
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42498432
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 23:43 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Tjonge jonge, ik volg dit voor mijn lol, en ik vind het een geweldige toevoeging aan het BB6 verhaal, maar die lol gaat er zo wel af versabommie.
Zoals ik de post van Day lees, wilde ze iedereen weer ontopic krijgen. Niet meer en niet minder. Ik snap eerlijk gezegd niet goed wat nu je bezwaar is
  zondag 8 oktober 2006 @ 23:52:54 #70
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42498611
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 23:43 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Juist door dat drammerige gedrag zoals jij nu vertoond gaat de lol er zowel voor de mods als voor de users af, dus kap met je tunnenvisie en zie het grote plaatje eens!
pi_42498698
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 23:46 schreef teamlead het volgende:

[..]

Zoals ik de post van Day lees, wilde ze iedereen weer ontopic krijgen. Niet meer en niet minder. Ik snap eerlijk gezegd niet goed wat nu je bezwaar is
Mods en streamers, ik ga nu weer de streams bekijken en ik besef dat ik van het padje ben geraakt. Jullie commentaren op mijn reacties hebben me tot nadenken gestemt. Gun me een poging om mijn gedachten beter op een rijtje te krijgen en gun me alsjeblieft om het interactive gebeuren van FOK tot een plezierige toevoeging van BB6 te blijven zien.

Mijn excuses.
  zondag 8 oktober 2006 @ 23:59:17 #72
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42498795
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Mods en streamers, ik ga nu weer de streams bekijken en ik besef dat ik van het padje ben geraakt. Jullie commentaren op mijn reacties hebben me tot nadenken gestemt. Gun me een poging om mijn gedachten beter op een rijtje te krijgen en gun me alsjeblieft om het interactive gebeuren van FOK tot een plezierige toevoeging van BB6 te blijven zien.

Mijn excuses.
en zo nederig hoeft ook niet inene , je moet begrijpen dat dit forum bovenal er is om plezier met elkaar te hebben omtrent de BB-editie. De mods zijn niet te streng maar er moet nu eenmaal gemod worden anders dreigt dit subforum snel te verzanden in een groot wild gebied van chaos en is er niet veel meer aan. veel plezier!
pi_42498878
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 23:59 schreef versabommie het volgende:

[..]

en zo nederig hoeft ook niet inene , je moet begrijpen dat dit forum bovenal er is om plezier met elkaar te hebben omtrent de BB-editie. De mods zijn niet te streng maar er moet nu eenmaal gemod worden anders dreigt dit subforum snel te verzanden in een groot wild gebied van chaos en is er niet veel meer aan. veel plezier!
Baal een beetje van mezelf, of dat nou nederig is of een beetje wakker worden... zeg het maar
  maandag 9 oktober 2006 @ 00:10:30 #74
58921 Day
You can fly!
pi_42499045
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 23:40 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Thx CW

@Ruudpuntnl: Ik was dus effe weg (ja, ik heb een leven) en lees dit allemaal nu pas.
Mijn post was gewoon een poging om iedereen weer te laten focussen op de streams, meer niet.
Ja, het is/was saai op de streams, Loedertje post een leuke url, waar veel reacties op kwamen (ja ook van mij, ben naast mod nl. ook nog user). Effe dollen dus en dan weer terug naar het doel van COS: de streams!
Geen gekat, geen getier, gewoon op luchtige wijze erop gewezen, meer niet.
Jij begreep dat niet (denk ik) en viel me erop aan. Dan kan ik een hele discussie met je beginnen in COS, maar dan zouden we pas écht off topic gaan. Vandaar: laat maar of anders verder in FB.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_42499418
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 00:10 schreef Day het volgende:

[..]

Thx CW

@Ruudpuntnl: Ik was dus effe weg (ja, ik heb een leven) en lees dit allemaal nu pas.
Mijn post was gewoon een poging om iedereen weer te laten focussen op de streams, meer niet.
Ja, het is/was saai op de streams, Loedertje post een leuke url, waar veel reacties op kwamen (ja ook van mij, ben naast mod nl. ook nog user). Effe dollen dus en dan weer terug naar het doel van COS: de streams!
Geen gekat, geen getier, gewoon op luchtige wijze erop gewezen, meer niet.
Jij begreep dat niet (denk ik) en viel me erop aan. Dan kan ik een hele discussie met je beginnen in COS, maar dan zouden we pas écht off topic gaan. Vandaar: laat maar of anders verder in FB.
Er is een behoorlijk vette discussie op gang gekomen waarin ik het onderspit heb moeten delven. Zoals al eerder gezegd vind ik het FOK gebeuren echt een geweldige aanvulling over het (voornamelijk saaie) BB6 gebeuren. Ondertussen ben ik terecht gewezen over mijn opmerkingen en heb ik mijn excuses aangeboden. Maar het doet wel pijn om zo neergesabeld te worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')