kep net 30 cossen doorgelezen en volgens mij kunnen ze jou nog wel een ban of drie geven!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:12 schreef PC eend het volgende:
Ik heb net 22 cossen doorgelezen en wou vragen of het wat minder offtopic kan![]()
Zie je wel dat ik me kan inhoudenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
kep net 30 cossen doorgelezen en volgens mij kunnen ze jou nog wel een ban of drie geven!
ingewilligdquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:03 schreef versabommie het volgende:
nog geen eens ene link naar de vorige????
Goedzo pik!quote:
Samenvatting: Waarom mogen we niet slowchatten in COS?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:33 schreef versabommie het volgende:
Ik mis alleen nog de samenvatting van de vorige 12 fb's
Hulde!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:49 schreef APK het volgende:
[..]
Samenvatting: Waarom mogen we niet slowchatten in COS?![]()
Gaarne reactie?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:45 schreef versabommie het volgende:
Beste Mods, als Racisme een reden is om een topic te wijzigen danwel iemand te bannen, dan is het misschien hoog tijd om eens wegens het misleidende gebruik van het woord "kamper"wat ass te kicken!
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gaarne reactie?
Even ter verduidelijking: Ik weet dat er op dit subforum gerenomeerde posters zitten die in een woonwagenkamp wonen. Nette hardwerkende mensen die dus op deze lage manier geschoffeerd worden!
Aangezien Fok! haar"(politiek) correctheid graag hoog in het vaandel heeft lijkt het mij dat haar users zeker niet mogen lijden onder deze misselijkmakende doch schijnbaar getrollereerde vorm van discriminatie!
roepen om iemands zn ban= een ban.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
kep net 30 cossen doorgelezen en volgens mij kunnen ze jou nog wel een ban of drie geven!
jammer, slechts speculatie!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:27 schreef berney het volgende:
[..]
roepen om iemands zn ban= een ban.
tevepo![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:12 schreef versabommie het volgende:
Even ter verduidelijking: Ik weet dat er op dit subforum gerenomeerde posters zitten die in een woonwagenkamp wonen.
quote:
Maak je geen zorgen...ook zonder namen weten we jouw soort er zo tussenuit te halen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
zodat jij en je behapte bamiballenbende van zogenaamde oldbies zoals die verderfelijke APK en Jappie en Krabbit, het schurftmannetje ze zeker de hele tijd aan kunnen vallen!
![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
zodat jij en je behapte bamiballenbende van zogenaamde oldbies zoals die verderfelijke APK en Jappie en Krabbit, het schurftmannetje ze zeker de hele tijd aan kunnen vallen!
![]()
Ik heb voor het gemak ook nog maar ff een topic aan die rode pijltjes vastgeplekt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:22 schreef Prospera het volgende:
Kan de streams van zondag pijltjes krijgen?
als de modjes dit nog zien tussen het ge sc
thanks Jappiequote:Op zondag 8 oktober 2006 00:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb voor het gemak ook nog maar ff een topic aan die rode pijltjes vastgeplekt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |