The Madcap Laughs, Recording Date: May 28, 1968-Aug 5, 1969quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:56 schreef belsen het volgende:
*kwaliteitslijstje*
En Syd Barret's solo platen zijn allebei uit de jaren 70.
Je zou zeggen dat Fok! klaar is voor deze verkiezing...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:51 schreef Homdeck het volgende:
Is het wat om een groot toernooi te houden waaruit uiteindelijk de beste plaat uit de jaren 60 naar voren komt? Ik heb de search gebruikt, maar kon iets dergelijks niet terugvinden (al is die search niet optimaal)
Ik heb in ieder geval een lijst met 748 nummer uit de 60's, die uiteraard nog aangevuld kan worden.
Ben benieuwd of er animo voor is. Zo ja, dan doen we het gewoon, zo niet dan niet![]()
ja, leuk dat er veel genomineerd wordtquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:28 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat Fok! klaar is voor deze verkiezing...
Werk aan de winkel Homdeck!!![]()
Kom dan eerst met een voorstel, zodat iedereen vergeten juweeltjes nog kunnen nomineren.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:49 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja, leuk dat er veel genomineerd wordt![]()
over een aantal dagen komt ronde 1
Hoe bedoel je? ik neem de nominaties gewoon mee (nadat ik ze gecontroleerd heb), zodat het een megatoernooi wordt. Nu maar hopen dat er genoeg mensen zijn die wat tijd willen steken in het stemmen. De eerste ronde wordt sowieso een poulesysteem.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:29 schreef belsen het volgende:
[..]
Kom dan eerst met een voorstel, zodat iedereen vergeten juweeltjes nog kunnen nomineren.
ZZ & de Maskers - Dracula, bijvoorbeeld.
Er worden natuurlijk ook nummers vergeten en dan wordt er in ronde 4 gezegd: dit telt niet, want dat en dat nummer was niet genomineerd.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:34 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? ik neem de nominaties gewoon mee (nadat ik ze gecontroleerd heb), zodat het een megatoernooi wordt. Nu maar hopen dat er genoeg mensen zijn die wat tijd willen steken in het stemmen. De eerste ronde wordt sowieso een poulesysteem.
Sja, je moet ergens een grens trekken hè. Dan hadden ze maar eerder in dit topic moeten reageren. Maar ik denk dat we op 800+ nummers zitten. Keus zat dacht ik zoquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:38 schreef belsen het volgende:
[..]
Er worden natuurlijk ook nummers vergeten en dan wordt er in ronde 4 gezegd: dit telt niet, want dat en dat nummer was niet genomineerd.
Zoals Sandy Shaw, Puppet on a string of Tammy Wynette - Stand by your man.
Maar het probleem is, dat er altijd een paar pure klassiekers worden vergeten, waar iedereen zich voor het hoofd voor slaat.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:42 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Sja, je moet ergens een grens trekken hè. Dan hadden ze maar eerder in dit topic moeten reageren. Maar ik denk dat we op 800+ nummers zitten. Keus zat dacht ik zo![]()
Als je zelf niet nomineert, mag je ook niet klagen achteraf!quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:13 schreef peaceman het volgende:
Wacht op ronde 1.... Ik vertrouw erop dat al mijn favorieten wel genoemd zullen zijn. Mocht blijken van niet, dan zal ik alsnog schande spreken
Aangezien ik geen tijd heb om alles door te nemen, doe ik dat eventueel lekker wel..quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Als je zelf niet nomineert, mag je ook niet klagen achteraf!![]()
Dan ben je denk ik een half jaar verder voordat die 10 toernooien afgelopen zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:50 schreef mark_03 het volgende:
Wel een enorme lijst... wat uitmond in een enorm toernooi. Kunnen we niet beter wat kleinere toernooien doen (dus per jaar) en dat die winnaars dan strijden om de titel beste nummer van de 60's ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |