Dag meneer spaghetttiiiquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:36 schreef sjimz het volgende:
Ik moest kloppen want de bel doet het niet!![]()
Bassie en Adriaan ken ik ook letterlijk uit m'n hoofd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:32 schreef Piovan het volgende:
Prachtig, heb veel dvd's van hun
En kijk die soms nog wel eens, maar vaker kijk in naar Bassie en Adriaan en de geheime sleutel, die pwned hard namelijk.
Die is echt grappig ja.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:53 schreef Bos81 het volgende:
Heb ik ook vaak gekeken en vindt het af en toe nog steeds prachtig om naar te kijken.
De Burgermeester![]()
En bedankt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:03 schreef zoalshetis het volgende:
echt ronduit verschikkelijke televisie.
geen dank, mijn mening.quote:
Ja ik weet nog dat hij dat altijd riep.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:58 schreef Zero2Nine het volgende:
Toen hadden ze nog een echte show waarin Samson riep: "Maar nu eerst een FILUUUUMPJE" en je een spaarrekening kon winnen met 1000 Belgische Francerop (Ik weet nog dat ik zwaar verbaasd was toen ik van mijn moeder hoorde dat dat veel minder was dan 1000 gulden).
Vliegtuigjes kleven.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:44 schreef arucard het volgende:
Wat was die burgemeester nou altjid aan het doen als er niemand was? Iets met vliegtuigjes ofzo toch ?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dat staat bij mij absoluut op nummer 1!Al heel m'n leven kijk ik het elke dag.
Heel veel van de 750 afleveringen ken ik letterlijk uit m'n hoofd.
![]()
heel eerlijk. heb je je wel eens gerukt op de postbode of een ander koddig karakter?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:00 schreef Samsonneke het volgende:
[..]Ik ook. Heb echt kasten vol met DVDs en oude videobanden. Bijvoorbeeld de eerste drie videobanden van ze: Beste momenten I, II en III. Die zijn echt geweldig
.
Altijd.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heel eerlijk. heb je je wel eens gerukt op de postbode of een ander koddig karakter?
Er zit helemaal geen postbode in!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heel eerlijk. heb je je wel eens gerukt op de postbode of een ander koddig karakter?
dat pleit voor mij. dan maar een ander karakter.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:06 schreef arucard het volgende:
[..]
Er zit helemaal geen postbode in!
En maar zeggen dat hij het heel druk had met belangrijke dossiersquote:
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:15 schreef zoalshetis het volgende:
het was belgisch, het was humorloos, het was schreeuwerig, educatief prima om gabbers te kweken.
Wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:26 schreef Octaaf_de_b het volgende:
Maar waarom kwam ik nou niet meer in beeld?
Nou ik kijk soms wel eens op ketnet zo af en toe he en ik zie altijd zoon nieuwe meneer maar mijzelf nooit meer he !quote:
geen specialiteit van je?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:26 schreef Octaaf_de_b het volgende:
Maar waarom kwam ik nou niet meer in beeld?
Dat zijn dan de nieuwste afleveringen die ze uitzenden.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:33 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Nou ik kijk soms wel eens op ketnet zo af en toe he en ik zie altijd zoon nieuwe meneer maar mijzelf nooit meer he !
O dat is alweer een aantal jaren.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:40 schreef MPG het volgende:
Sinds wanneer komt die afgevaardigde in beeld?
Amaar nee die man met die pedo smile heeft mijn plek overgenomen daar zo?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat zijn dan de nieuwste afleveringen die ze uitzenden.Bedoel je met die nieuwe meneer de afgevaardigde van de minister? [afbeelding]
Volgens mij heb ik het dan alweer echt TE lang niet gezienquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
O dat is alweer een aantal jaren.
Ik was toch leuker zo he.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het dan alweer echt TE lang niet gezien![]()
Weheheh grappig alleen samsons stem is wel raarquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Bassie & Adriaan bij Samson & Gert: http://www.youtube.com/watch?v=rAfFC-1s_DQ
Ja inderdaad haha hij is best veranderd.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Weheheh grappig alleen samsons stem is wel raar![]()
Samson rockquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:55 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Samson & Gert top 20: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)op20/bb.20051214.asf
en nu weet ik eindelijk wat ik toch steeds bij de deur mis in de nieuwere afleveringen... Die paal bij het opstapje.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Kelder is er uit sinds Dutroux ? (Sorry, wel erg platte veronderstellingquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:10 schreef Octaaf_de_b het volgende:
Maar nu toch he zinds ik er uitben zie ik ze alleen maar in dat gemeenten huis .
Waar is het keukentje gebleven of de kelder ?
of 'uwe miranda' heb die volgens mij nog nooit gezien.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:10 schreef Octaaf_de_b het volgende:
Maar nu toch he zinds ik er uitben zie ik ze alleen maar in dat gemeenten huis .
Waar is het keukentje gebleven of de kelder ?
Dat was onderdeel van de clue.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:01 schreef redboyonline het volgende:
[..]
of 'uwe miranda' heb die volgens mij nog nooit gezien.
marleneke is ook niet zoveel op de planken verschenen terwijl gertje er altijd over bleef zeveren.
Prulleventquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:22 schreef Rubber_Soul het volgende:
Ik wacht nog steeds op de bevallige verschijning van Marleneke wanneer zij niet naar de dancing is met die prullenvent van een Jean-Louis Michel. Ijdele hoop.
Dit is Miranda:quote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:01 schreef redboyonline het volgende:
[..]
marleneke is ook niet zoveel op de planken verschenen terwijl gertje er altijd over bleef zeveren.
kerel we weten intussen al dat je het maar niks vond, je hoeft niet in herhaling te vallenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:15 schreef zoalshetis het volgende:
het was belgisch, het was humorloos, het was schreeuwerig, educatief prima om gabbers te kweken.
Mijn Miranda heeft 1 siezoen meegedaan.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:01 schreef redboyonline het volgende:
[..]
ik wou net zeggen, ik dacht toch echt dat ik haar wel eens gezien hadquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:26 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Mijn Miranda heeft 1 siezoen meegedaan.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
De Samsonrockquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Heerlijk die top 20: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)op20/bb.20051214.asf
![]()
Dude, je weet toch zeker wel dat het de afgevaardigde van de verkwister isquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat zijn dan de nieuwste afleveringen die ze uitzenden.Bedoel je met die nieuwe meneer de afgevaardigde van de minister? [afbeelding]
Ja volgens Samson wel ja.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:25 schreef urk_forever het volgende:
[..]
Dude, je weet toch zeker wel dat het de afgevaardigde van de verkwister is![]()
zie je wel dat samson vreselijk slim is! ik wist het welquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja volgens Samson wel ja.![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:40 schreef Zero2Nine het volgende:
Samson zegt volgens mij zelfs "de gevaarlijke van de verkwister" of soms zegt ie ook "sinister". Die hond heeft een scherp gevoel voor politieke humor
Vroegah was het meer een show, Dus sampson en Gert presenteerde eigenlijk de tekenfilms, lazen briefjes en tekeningen voor en schreven prijsvragen uit. Het duurde toen ook veel langer volgens mij. Gert is ook begonnen als presentator dus dat is geen vreemde stap.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:10 schreef AlohaXa het volgende:
Wat gebeurde er eigenlijk tussen samson en gert door? Werden er ook nog tekenfilms enzo vertoont of ging het puur om samson en gert? Ik weet het echt niet meer
vervang die frieda eens hééél snel met octaafquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:57 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dit plaatje postte ik eerder al maar later deed ie het niet meer:
[afbeelding]
Ik zie de persconferenties al helemaal voor mequote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Kabouter Plop wordt burgemeester
Dinsdag 17 oktober 2006 - BRUSSEL – De acteur Walter De Donder, bekend als burgemeester in de kinderserie ‘Samson en Gert’ en als kabouter Plop, wordt burgemeester in zijn woonplaats Affligem.
Hij moet er alleen nog een paar jaar op wachten.
De Donder werd bij de gemeenteraadsverkiezingen vorige week herkozen in de gemeenteraad van het Vlaamse dorp Affligem. Hij stond tweede op de lijst van het christendemocratische CD&V.
CD&V en de VLD spraken af dat de VLD de eerste vier jaar de burgemeester levert en dat de CD&V met De Donder daarna aan de beurt is.
Haha.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:08 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik zie de persconferenties al helemaal voor me![]()
"Burgemeester is het waar dat u ten tijde van een grote overstroming vliegtuigjes zat te kleven?"
"Nee dat waren uiterst belangrijke dossiers!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |