Dag meneer spaghetttiiiquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:36 schreef sjimz het volgende:
Ik moest kloppen want de bel doet het niet!![]()
Bassie en Adriaan ken ik ook letterlijk uit m'n hoofd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:32 schreef Piovan het volgende:
Prachtig, heb veel dvd's van hun
En kijk die soms nog wel eens, maar vaker kijk in naar Bassie en Adriaan en de geheime sleutel, die pwned hard namelijk.
Die is echt grappig ja.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:53 schreef Bos81 het volgende:
Heb ik ook vaak gekeken en vindt het af en toe nog steeds prachtig om naar te kijken.
De Burgermeester![]()
En bedankt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:03 schreef zoalshetis het volgende:
echt ronduit verschikkelijke televisie.
geen dank, mijn mening.quote:
Ja ik weet nog dat hij dat altijd riep.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:58 schreef Zero2Nine het volgende:
Toen hadden ze nog een echte show waarin Samson riep: "Maar nu eerst een FILUUUUMPJE" en je een spaarrekening kon winnen met 1000 Belgische Francerop (Ik weet nog dat ik zwaar verbaasd was toen ik van mijn moeder hoorde dat dat veel minder was dan 1000 gulden).
Vliegtuigjes kleven.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:44 schreef arucard het volgende:
Wat was die burgemeester nou altjid aan het doen als er niemand was? Iets met vliegtuigjes ofzo toch ?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dat staat bij mij absoluut op nummer 1!Al heel m'n leven kijk ik het elke dag.
Heel veel van de 750 afleveringen ken ik letterlijk uit m'n hoofd.
![]()
heel eerlijk. heb je je wel eens gerukt op de postbode of een ander koddig karakter?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:00 schreef Samsonneke het volgende:
[..]Ik ook. Heb echt kasten vol met DVDs en oude videobanden. Bijvoorbeeld de eerste drie videobanden van ze: Beste momenten I, II en III. Die zijn echt geweldig
.
Altijd.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heel eerlijk. heb je je wel eens gerukt op de postbode of een ander koddig karakter?
Er zit helemaal geen postbode in!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heel eerlijk. heb je je wel eens gerukt op de postbode of een ander koddig karakter?
dat pleit voor mij. dan maar een ander karakter.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:06 schreef arucard het volgende:
[..]
Er zit helemaal geen postbode in!
En maar zeggen dat hij het heel druk had met belangrijke dossiersquote:
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:15 schreef zoalshetis het volgende:
het was belgisch, het was humorloos, het was schreeuwerig, educatief prima om gabbers te kweken.
Wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:26 schreef Octaaf_de_b het volgende:
Maar waarom kwam ik nou niet meer in beeld?
Nou ik kijk soms wel eens op ketnet zo af en toe he en ik zie altijd zoon nieuwe meneer maar mijzelf nooit meer he !quote:
geen specialiteit van je?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:26 schreef Octaaf_de_b het volgende:
Maar waarom kwam ik nou niet meer in beeld?
Dat zijn dan de nieuwste afleveringen die ze uitzenden.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:33 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Nou ik kijk soms wel eens op ketnet zo af en toe he en ik zie altijd zoon nieuwe meneer maar mijzelf nooit meer he !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |