Tussen verbieden en afkeuren zit een wereld van verschil mijn beste.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, gelukkig bezondigt de leider van de Christelijke Kerk (ene Paus) zich niet aan dit soort opleggen van regeltjes, he?
De hypocrisie in dit topic viert weer hoogtij...
Johndope, je praat poep.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:25 schreef henkway het volgende:
In oezbekistan doen ze dat echt heb het zelf gezien zo'n familiegeit staat in het hok naast de woning, en klimt dan op een plankje om op hoogte te komen. is volledig geaccepteerd hoor, afrukken is verboden. daar tenminste.
de paus is dan ook pisnijdig dat die alleen nog kan dreigen met een kerkban .. zoals ik zei, de scheiding van kerk en staat héquote:Op zondag 8 oktober 2006 09:12 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Tussen verbieden en afkeuren zit een wereld van verschil mijn beste.
Mijn vrouw is russisch en komt uit kirgizie, ik ben veel van bishkek naar Tashkent gegaan en naar het zuiden bij Osh weer terug en daar bij veel mensen thuis geslapen in Yurts en gewone bouwsels. Ik praat geen poepquote:
Wouw.......... wat erg dat de paus pisnijdig is. Maar 1 ding kan je dat fossiel nageven.......... hij roept niet om wraak of ander geweld, steekt geen ambassades en vlaggen in de fik, gaat niet hysterisch uit z'n dak........... kan je van die vredelievende moslims niet zeggen...............quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:14 schreef moussie het volgende:
[..]
de paus is dan ook pisnijdig dat die alleen nog kan dreigen met een kerkban .. zoals ik zei, de scheiding van kerk en staat hé
Haha, en jij trapte vrolijk in hun verhalen en klom gezellig op de geitquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:04 schreef henkway het volgende:
[..]
Mijn vrouw is russisch en komt uit kirgizie, ik ben veel van bishkek naar Tashkent gegaan en naar het zuiden bij Osh weer terug en daar bij veel mensen thuis geslapen in Yurts en gewone bouwsels. Ik praat geen poep
sterker nog, mensen laten zich daar zuigen door een lam, ook wel zuiglam genaamd.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:01 schreef Youssef het volgende:
[..]
Haha, en jij trapte vrolijk in hun verhalen en klom gezellig op de geitDie mensen hebben humor
En, was de sensatie hetzelfde als die met je vrouw van http://www.bride.ru?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |