abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42473473
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, gelukkig bezondigt de leider van de Christelijke Kerk (ene Paus) zich niet aan dit soort opleggen van regeltjes, he?

De hypocrisie in dit topic viert weer hoogtij...
Tussen verbieden en afkeuren zit een wereld van verschil mijn beste.
  zondag 8 oktober 2006 @ 12:20:25 #52
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_42475895
Khamenei moet wellicht eens goed worden afgezogen door een geile Amsterdamse.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_42475999
In oezbekistan doen ze dat echt heb het zelf gezien zo'n familiegeit staat in het hok naast de woning, en klimt dan op een plankje om op hoogte te komen. is volledig geaccepteerd hoor, afrukken is verboden. daar tenminste.
  zondag 8 oktober 2006 @ 12:30:11 #54
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_42476105
lul niet
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  zondag 8 oktober 2006 @ 12:36:37 #55
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_42476238
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 12:25 schreef henkway het volgende:
In oezbekistan doen ze dat echt heb het zelf gezien zo'n familiegeit staat in het hok naast de woning, en klimt dan op een plankje om op hoogte te komen. is volledig geaccepteerd hoor, afrukken is verboden. daar tenminste.
Johndope, je praat poep.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_42477128
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 09:12 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Tussen verbieden en afkeuren zit een wereld van verschil mijn beste.
de paus is dan ook pisnijdig dat die alleen nog kan dreigen met een kerkban .. zoals ik zei, de scheiding van kerk en staat hé
pleased to meet you
pi_42485279
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 12:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Johndope, je praat poep.

²
Mijn vrouw is russisch en komt uit kirgizie, ik ben veel van bishkek naar Tashkent gegaan en naar het zuiden bij Osh weer terug en daar bij veel mensen thuis geslapen in Yurts en gewone bouwsels. Ik praat geen poep
pi_42497033
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:14 schreef moussie het volgende:

[..]

de paus is dan ook pisnijdig dat die alleen nog kan dreigen met een kerkban .. zoals ik zei, de scheiding van kerk en staat hé
Wouw.......... wat erg dat de paus pisnijdig is. Maar 1 ding kan je dat fossiel nageven.......... hij roept niet om wraak of ander geweld, steekt geen ambassades en vlaggen in de fik, gaat niet hysterisch uit z'n dak........... kan je van die vredelievende moslims niet zeggen...............
pi_42518241
en als je het kwakje nou niet opeet, mag het dan wel?

van de paus mag je geloof ik trouwens helemaal nooit rukken.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_42519591
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 18:04 schreef henkway het volgende:

[..]

Mijn vrouw is russisch en komt uit kirgizie, ik ben veel van bishkek naar Tashkent gegaan en naar het zuiden bij Osh weer terug en daar bij veel mensen thuis geslapen in Yurts en gewone bouwsels. Ik praat geen poep
Haha, en jij trapte vrolijk in hun verhalen en klom gezellig op de geit Die mensen hebben humor
En, was de sensatie hetzelfde als die met je vrouw van http://www.bride.ru?
  maandag 9 oktober 2006 @ 19:04:46 #61
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42519729
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:01 schreef Youssef het volgende:

[..]

Haha, en jij trapte vrolijk in hun verhalen en klom gezellig op de geit Die mensen hebben humor
En, was de sensatie hetzelfde als die met je vrouw van http://www.bride.ru?
sterker nog, mensen laten zich daar zuigen door een lam, ook wel zuiglam genaamd.

kom op zeg, een van mijn beste vrienden heet abdullah, komt uit egypte en vertelt vaak vol trots, en stoned, dat zijn gigantische tampeloeris niet eens in een geitje paste toen hij zichzelf ontmaagde. een kalf was beter volgens hem.

dit ritueel vindt ook plaats binnen het platte land van de kaaskoppen, maar net zo hard als in de rif. of turkse plattelanden...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')