quote:
Op vrijdag 10 november 2006 10:53 schreef gronk het volgende:Oeh, de telegraaf maakt uit of iemand ergens mag blijven werken of niet.
![]()
. Bij mijn weten is 't nog altijd zo dat als iemand prima functioneert, dat je 'm dan niet voor een incident als dit kunt ontslaan.
Goh, bij jou moet ik tekst en uitleg geven naast mijn post omdat je anders niet begrijpt wat ik bedoel. Voor de Telegraaf mag je uiteraard iedere krant lezen...
Verder kun je weldegelijk iemand ontslaan voor een dergelijk incident.
quote:
Da's een mening.
![]()
Nee, het is afwijkend gedrag. Niet om het een of ander, maar ik zie op koninginnedag/prinsjesdag/enz. nooit middelvingers richting de Koningin. Misschien omdat meer dan 99,9% van de Nederlanders wel begrijpt wat normaal gedrag is en wat horkengedrag is. Dat jij nou die opvoeding kennelijk ontbeert, daar kan ik ook niets aan doen.
quote:
Tuurlijk. 'ik ben de nieuwe manager, en ik vind jou een eikel, en daarom moet jij gaan'. Maar daarom hebben we ook ontlsagrecht.
De gevallen waarover ik spreek zijn door de rechter bekrachtigd... Zo moeilijk is het niet in NL om iemand op straat te knikkeren. Nu nog de vergoedingen omlaag.
quote:
Meneertje, je hoeft mij niet uit te leggen hoe 't er in de US aan toe gaat.
Kijk, daar hebben we een bewijs dat ook jij normale omgangsvormen niet beheerst... En verder weet jij waarschijnlijk geen donder van hoe het in de VS er aan toe gaat, maar denk je het alleen maar te weten. Enige nuance heb ik in ieder geval bij jou ter zake nog niet mogen ontdekken.
quote:
(overigens vind ik dat 't best wel makkelijker gemaakt mag worden om mensen te ontslaan; het is nu wel erg lastig, duur en tijdsintenstief om oudere, uitgebluste, verzuurde, niets-willende medewerkers te ontslaan)
Hoera! We zijn het ergens over eens.
quote:
Het is volgens mij ook een stuk fatsoen dat je als machthebber geen misbruik maakt van je positie. Zijn we toch weer terug bij 't begin van dit topic
![]()
Waar staat dat Bush dat heeft gedaan? Niet in het bericht, sterker nog: integendeel:
Bush saw the gesture, he told Reichert about it, Reichert contacted the school, and the bus driver was canned.
“He reported the incident believing—rightly—that I would want to know this occurred,” said Superintendent Janet Barry in a press release dated November 1. “
He never discussed his view or suggested what action he thought would be appropriate to take.”
Barry said the firing of the bus driver, whose name the school district would not disclose, had nothing to do with the driver’s political beliefs.
“If the bus driver had made the gesture to a driver who cut her off on a local road, we would have taken the same action,” Barry said. “This incident has to do with the responsibility of an employee who is supervising students to act professionally and serve as a role model.”
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]
Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.