echt een aanrader is off centre.quote:Op zondag 14 januari 2007 02:20 schreef wonderer het volgende:
Ik ken off centre niet, maar het is non-cliche humor, best subtiel op z'n tijd, en vernieuwend. De verhaallijnen zijn ook best leuk en omdat er acht hoofdpersonen zijn, gaat het nooit echt vervelen omdat je te lang naar dezelfde mensen zit te kijken.
Ja, dat laatste dus. Amerikaanse televisiequote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:02 schreef PeRi het volgende:
Volgens je eigen spoiler met nieuws over de cast blijft hij wil nog eens terugkomen,, dus dat is wel leuk, als ze zich er aan houden dan
.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:50 schreef tonks het volgende:
Doe gewoon niet zo overdreven
Of ze vind het nu wel erg zielig om hem nu te verlaten en blijft.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:34 schreef PeRi het volgende:
Lady stuff to do!!! Whehehe Kyle die ook vind dat Kate en Ethan samen moeten zijn
.
"Susan has a cat.",
!! Wel echt ontzettend zielig voor Kat, die had ik niet zien aankomen dat Benjamin een ander had, smiecht
!!
Yank een hartaanval!! Zou ie dan doodgaan volgende episode en heeft Nicole het zo 'makkelijk' ?
Dat was idd ook mijn eerste gedachte, maar het is toch net iets te makkelijk en voorspelbaar, alhoewel ik ze het ook zien doen, maar dan weer zo dat het allemaal iets minder voorspelbaar is dat je denkt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:32 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Of ze vind het nu wel erg zielig om hem nu te verlaten en blijft.
Mijn eerste gedachte was dat wat jij zei, dat ligt toch wel meer voor de hand. Maar misschien gebeurt er wel iets totaal anders, wat niemand hier aan ziet komen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat was idd ook mijn eerste gedachte, maar het is toch net iets te makkelijk en voorspelbaar, alhoewel ik ze het ook zien doen, maar dan weer zo dat het allemaal iets minder voorspelbaar is dat je denkt.
Palmer en Ethan is al over toch, daarom komt het ook niet meer in beeld.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:28 schreef wonderer het volgende:
Vinden jullie ook dat de "externe" relaties niet zo goed en geloofwaardig worden neergezet? Palmer en Ethan, Benjamin en Kat... het boeit me allemaal niet zo, want ze krijgen niet genoeg aandacht. En waarom heeft Kat niet gemerkt dat hij een vriendin had als ze hem zolang stalkte?
quote:The Class:
- Art Directors Guild - Excellence in Production Design Award 2007: Nominated in the category Television - Multi-Camera Television Series: Glenda Rovello (production designer), for the pilot episode.
-People's Choice Awards, USA 2007: Award for Favorite New TV Comedy
Schijnt wel vaker voro te komen bij nieuwe series. Waarschijnlijk heeft de producent twee keer tien afleveringen gekocht om uit te proberen. Dan zou het minder kosten als het een kutserie bleek te zijn.quote:
Het gaat over een eventueel 2e seizoen bij The Classquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:14 schreef wonderer het volgende:
Maken ze nu al beslissingen over een derde seizoen dan?Zou wel jammer zijn. Hopelijk loopt het tweede seizoen goed zodat ze er toch nog eentje maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |