quote:THE CLASS, which explores the lives of a group of twenty-somethings from the same third-grade class brought back together for a surprise reunion after 20 years. The classmates get a glimpse of the different paths their lives have taken and have the opportunity to see themselves all grown up--whether they want to be or not.
Ethan Haas (Jason Ritter) is head-over-heels in love with his fiancé, for whom he has planned the ultimate surprise party: a reunion with their third grade classmates to celebrate the 20th anniversary of the day they met. The guests include Lina Warbler (Heather Goldenhersh), who wears her heart on her sleeve and remains optimistic about love even though she was recently dumped, and her cynical twin sister, Kat Warbler (Lizzy Caplan), whose sarcastic tongue hides her kind heart; Duncan Carmello (Jon Bernthal), the well-liked boy in school who is in a band, but still lives with his mother, Tina (Julie Halston), with whom he constantly bickers; Kyle Lendo (Sean Maguire), who every girl had a crush on and is now happily in love with his live-in boyfriend; Richie Velch (Jesse Tyler Ferguson), a quiet kid whose life has gone downhill since third grade until the reunion invitation sparked his curiosity; Holly Ellenbogen (Lucy Punch), whose heart was broken when Kyle cheated on her at the high school prom and can't wait to show him what a successful news anchor she's become and how happily married she is now to Perry (Sam Harris); and pretty, popular Nicole Allen (Andrea Anders), who was once in love with Duncan, but is now the unfulfilled trophy wife of legendary football star/BBQ grill spokesman, Yonk Allen (David Keith).
Juist, voorlopig is het nog wel leuk genoeg om ff te blijven kijken.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:14 schreef Wouter2006 het volgende:
geen topper, maar wel leuk voor tussendoor, vooral ook omdat het 20minuten duurt,
maar daarentegen zou ik het ook nie erg vinden als deze gecancelled zou worden,quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:25 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Juist, voorlopig is het nog wel leuk genoeg om ff te blijven kijken.
Oh ik zou het wel erg vinden. Elke serie heeft zo zn mindere afleveringen. Ik vind het echt een leuke serie. Het is niet de beste serie die ik ken, maar gewoon anders. Het is grappig, en leuk met al die verschillende characters. Ik vind het gewon een lekkere comedy voor tussendoor om je verstand even bij op nul te zetten en iets leuks te zien.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:01 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
maar daarentegen zou ik het ook nie erg vinden als deze gecancelled zou worden,
die aflevering van gister was nie zo best!
quote:On the original air night, this episode was watched by 7.70 million viewers. Yet another dip. This was the lowest rated episode so far
quote:On the original air night, this episode was watched by 8.52 million (it's an increase compared to the last week).
Eensquote:Op woensdag 22 november 2006 20:15 schreef PeRi het volgende:
Oh dat vind ik niet, ik vond het in vergelijking tot wat het nu is, een matig begin hebben en het wordt met de aflevering sterker en humoristischer. Geen flauwe grapjes, meer doordacht en er zit meer drama in.
Ik zei nog, "Richie kennende..." *Clunk*quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:01 schreef PeRi het volgende:
OMG gister was ie weer geweldig!! Richie op die paal, echt hilarisch
.
. Ik heb echt hardop gelachen! Ethan met dat meiske
. En Nicole en Duncan zijn echt meant to be
.
Amerikaanse tv is irritantquote:Op zondag 17 december 2006 10:01 schreef PeRi het volgende:
Maandag herhaling. The Class gets Frozen yoghurt.
Zij zelf ook waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
En ik ga me steeds meer afvragen wat Nicole met die quarterback moet...
Als ze lesbisch was, was ze heus niet met Ethan naar bed gegaan hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:08 schreef PeRi het volgende:
Ja! Hij was weer leeeeeeeuk!
'We are like the three amigo's!' " We can get jackets!"!
'And I brought you Monkey wine'
!!
Wel echt zó voorspelbaar dat ze lesbisch was , maar leuk voorspelbaar.
Ethan die zat te soppen op de illusie gewoon!!!! Arme Cat!
. Hetero Kyle en Fern had a gun
!
![]()
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Geen, maar ik ben dan ook geen fanatiek comedy kijker, en heb niet heel veel vergelijkingsmateriaal.quote:Op zondag 14 januari 2007 01:21 schreef Barney.Stinson het volgende:
Met welke serie valt dit een beetje te vergelijken, qua humor?.
quote:Op zondag 14 januari 2007 00:04 schreef wonderer het volgende:
Nieuws over de cast:Mja weet je van haar vind ik het echt het minst erge, ik zal dr niet missen. Ieder ander had ik echt erg gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron.
Whatever I want.
echt een aanrader is off centre.quote:Op zondag 14 januari 2007 02:20 schreef wonderer het volgende:
Ik ken off centre niet, maar het is non-cliche humor, best subtiel op z'n tijd, en vernieuwend. De verhaallijnen zijn ook best leuk en omdat er acht hoofdpersonen zijn, gaat het nooit echt vervelen omdat je te lang naar dezelfde mensen zit te kijken.
Ja, dat laatste dus. Amerikaanse televisiequote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:02 schreef PeRi het volgende:
Volgens je eigen spoiler met nieuws over de cast blijft hij wil nog eens terugkomen,, dus dat is wel leuk, als ze zich er aan houden dan
.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:50 schreef tonks het volgende:
Doe gewoon niet zo overdreven
Of ze vind het nu wel erg zielig om hem nu te verlaten en blijft.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:34 schreef PeRi het volgende:
Lady stuff to do!!! Whehehe Kyle die ook vind dat Kate en Ethan samen moeten zijn
.
"Susan has a cat.",
!! Wel echt ontzettend zielig voor Kat, die had ik niet zien aankomen dat Benjamin een ander had, smiecht
!!
Yank een hartaanval!! Zou ie dan doodgaan volgende episode en heeft Nicole het zo 'makkelijk' ?
Dat was idd ook mijn eerste gedachte, maar het is toch net iets te makkelijk en voorspelbaar, alhoewel ik ze het ook zien doen, maar dan weer zo dat het allemaal iets minder voorspelbaar is dat je denkt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:32 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Of ze vind het nu wel erg zielig om hem nu te verlaten en blijft.
Mijn eerste gedachte was dat wat jij zei, dat ligt toch wel meer voor de hand. Maar misschien gebeurt er wel iets totaal anders, wat niemand hier aan ziet komen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat was idd ook mijn eerste gedachte, maar het is toch net iets te makkelijk en voorspelbaar, alhoewel ik ze het ook zien doen, maar dan weer zo dat het allemaal iets minder voorspelbaar is dat je denkt.
Palmer en Ethan is al over toch, daarom komt het ook niet meer in beeld.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:28 schreef wonderer het volgende:
Vinden jullie ook dat de "externe" relaties niet zo goed en geloofwaardig worden neergezet? Palmer en Ethan, Benjamin en Kat... het boeit me allemaal niet zo, want ze krijgen niet genoeg aandacht. En waarom heeft Kat niet gemerkt dat hij een vriendin had als ze hem zolang stalkte?
quote:The Class:
- Art Directors Guild - Excellence in Production Design Award 2007: Nominated in the category Television - Multi-Camera Television Series: Glenda Rovello (production designer), for the pilot episode.
-People's Choice Awards, USA 2007: Award for Favorite New TV Comedy
Schijnt wel vaker voro te komen bij nieuwe series. Waarschijnlijk heeft de producent twee keer tien afleveringen gekocht om uit te proberen. Dan zou het minder kosten als het een kutserie bleek te zijn.quote:
Het gaat over een eventueel 2e seizoen bij The Classquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:14 schreef wonderer het volgende:
Maken ze nu al beslissingen over een derde seizoen dan?Zou wel jammer zijn. Hopelijk loopt het tweede seizoen goed zodat ze er toch nog eentje maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |