Oeps.. dat was ikquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:12 schreef marky het volgende:
Nou, heerlijk ontspannen. Lekker hoor!
ik weet het ook nie helemaal met haar, van de week was ze aan het bidden en had ze het over vergeef ons onze schulden, zoals wij anderen hun schulden vergeven.....ik ben niet gelovig ofzo, maar is het niet zonden ipv schulden, ik denk dat dit soortement een laatste hoop is om uit de financiele shit te komen, maar er is iets niet juist aan haar das zekerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
Natasia is gestoord, psychotherapie zou beter voor haar zijn dan iedereen angst aan te jagen en vals te beschuldigen...
Nee hoor, ze zei het correct:quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:25 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik weet het ook nie helemaal met haar, van de week was ze aan het bidden en had ze het over vergeef ons onze schulden, zoals wij anderen hun schulden vergeven.....ik ben niet gelovig ofzo, maar is het niet zonden ipv schulden, ik denk dat dit soortement een laatste hoop is om uit de financiele shit te komen, maar er is iets niet juist aan haar das zeker![]()
Met alle respect maar het ziet erg niet uit die haar, ze lijkt op een mensenaapquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:40 schreef HiDiHo het volgende:
Toch niet te geloven hoe zij soms(meestal) kan kijken...
[afbeelding]
Hoort eigenlijk niet hier maar er ligt naast het huis meteen een golfbaan hoorquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:36 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian's paranoia wordt bevestigd met een golfbal die van nowhere in de tuin belandt!
Gisteren nog wat vuurwerken...
Nee maar het schijnt dat de golfbaan nog vrij ver weg is.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:37 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hoort eigenlijk niet hier maar er ligt naast het huis meteen een golfbaan hoor
Dus zo gek is het niet![]()
yep maar hij heeft soms wel gelijkjquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:21 schreef Frosting het volgende:
Stephan denkt wel dat ie het allemaal wel weet
Nee hoor het ligt meteen achter de paarden bakquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:56 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nee maar het schijnt dat de golfbaan nog vrij ver weg is.
Dat doen ze alleen maar sinds dagen...Brian heeft geen enkele kans, Nena is geïnteresseerd in de grote bolleteje jongen Bartquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:24 schreef happyme28 het volgende:
Bart en Nena zitten al lang op de bank een beetje om elkaar heen te draaien, dubbelzinnige vragen te stellen.
Welkom in Enessequote:Op zondag 8 oktober 2006 21:24 schreef happyme28 het volgende:
Oh, bij mij is er niets op de streams te zien. Is er te zien wat er op staat?
Een paar knullen zijn het domein binnengedrongen met een spandoek waarop er geschreven is: welkom in Enesse. De redactie vroeg om binnen te blijven en de spandoek aan te leveren.quote:
Ah juist.. bedanktquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:34 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Een paar knullen zijn het domein binnengedrongen met een spandoek waarop er geschreven is: welkom in Enesse. De redactie vroeg om binnen te blijven en de spandoek aan te leveren.
Brian is sinds een paar dagen paranoïak aan het worden...Gisteren hebben indringers vuurwerken aangestoken in hun tuin, vanmiddag kwam een golfbal hun tuin binnen...
quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:02 schreef Myriam1978 het volgende:
Ze willen Hans Teeuwen laten komen voor de verjaardag van Eveline!!!Die komt echt nooit! Of als hij komt maakt hij ze allemaal vakkundig af.
Nicolaas is juist heel relaxedquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:35 schreef happyme28 het volgende:
Ze zullen wel weer gaan flippen, vooral Nicolaas. Die vindt toch al dat ze te slecht beveiligd worden.
Wel raar natuurlijk dat ze zo naar binnen kunnen. Dat is bij BB toch beter geregeld. (dat 'terrein' is ook kleiner en makkelijker beheersbaar natuurlijk met maar 1 ingang.
Ja ik vind hem ook heel vreemd.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:40 schreef happyme28 het volgende:
Gisteren met dat spandoek incident had hij hele andere verhalen. Die gozer is echt niet te vertrouwen. Hij doet steeds precies het tegenovergestelde van wat je verwacht.
Dat maakt hem wél boeiend.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:41 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja ik vind hem ook heel vreemd.
Je weet echt niet wat je aan hem hebt.
Zo veranderlijk elke dag weer...
Hij is een Nederlander die in Ghana een koninkrijk heeft zo groot als Limburg.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:09 schreef Gert het volgende:
Wie is die vent en wat doet hij daar?
Omdat hij het zonde vind als het geld meteen allemaal weg is.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:20 schreef Gert het volgende:
En waarom zou hij dat willen? (Ik heb het begin gemist.)
Misschien wel om van die 1 miljoen, 2 miljoen te maken?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:28 schreef Fargo het volgende:
Ik heb dus echt niemand nodig hoor om een miljoen goed te kunnen besteden
Alles op rood, toch?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:30 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Misschien wel om van die 1 miljoen, 2 miljoen te maken?
hahaquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:37 schreef Fargo het volgende:
[..]
Alles op rood, toch?
Of kun jij me van betere tips voorzien?
Omdat dit gewoon het COS topic isquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:30 schreef Taurus het volgende:
Natasia is toch die negerin? Waarom gaat dit topic dan over 'n vent?![]()
Sinterklaasgedichtjes schrijven.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:58 schreef Bora-Bora het volgende:
Linksonder: wat voert die Brian nou toch steeds uit, met dat geschrijf en geblader in z'n boek?? Gisteren de halve nacht....![]()
Ik vraag me ook af of er een taktiek achter zit en zo ja welke.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Petje af Stephan, wat voor spel speelt die gast. Is zijn tacktiek om de grootste draak uit het huis voor zich te winnen en over de rug van haar iedereen uit te schakelen.
Misschien kan ze afrijden in een golfkarretje in hun niet al te kleine tuin?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:50 schreef Maraca het volgende:
Handig Natasia.. eerst de antwoorden lezen en dan de vraag
Ze wil haar rijbewijs halen, maar hoe wil je dat doen in DGK? Theorie kan wel.. maar praktijk toch niet?
Klinkt aannemelijk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:46 schreef Gert het volgende:
Misschien heeft hij nog geen concrete plannen, maar redeneert hij dat het nooit kwaad kan om iemands vertrouwen alvast te winnen.
Ik denk dat ze wel een jaar nodig heeft om de theorie te lerenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:50 schreef Maraca het volgende:
Handig Natasia.. eerst de antwoorden lezen en dan de vraag
Ze wil haar rijbewijs halen, maar hoe wil je dat doen in DGK? Theorie kan wel.. maar praktijk toch niet?
Ik kan me niet voorstellen dat hij zich daarmee bezig houd, denk eerder de "Hummie" van DGK (geen idee wie dat zou moeten zijn overigens)quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:15 schreef Gert het volgende:
Is John de Mol in de villa geweest om ze op hun nummer te zetten?
Het lijkt mij ook stug hoor.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat hij zich daarmee bezig houd, denk eerder de "Hummie" van DGK (geen idee wie dat zou moeten zijn overigens)
Het wordt herhaaldelijk door de bewoners aangehaald en bevestigd. Hij is ondertussen "John" genoemd, "The Big Boss" en "Meneer M". Duidelijker kan het niet. Hij is echt langsgeweest.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook stug hoor.
Waarom denk jij dat het De Mol zelf was dan, xxx?
Ik denk dat een boycot beter werkt, gewoon niet meer kijken!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit vraagt om een mailactie.
Ik krijg 2 en 3 niet eens aan de gangquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:05 schreef Gert het volgende:
Ik snap ook niet dat ze tijdens elke TV-uitzending van DGK reclame maken voor de live-streams. Blijkbaar willen ze niet dat er mensen kijken, anders draai je niet constant het beeld weg zodra het interessant wordt. Kan me voorstellen dat er hier bijna geen kip meer naar kijkt.
Bovendien is één van de streams al tijden fucked, veel te breed beeld. En de uitzendingen lopen veel te ver achter. Nee, niet best.
Maarja dan kappen ze ermee en hebben we helemaal niets meerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:32 schreef scrumple het volgende:
[..]
Ik denk dat een boycot beter werkt, gewoon niet meer kijken!
Sponsor of neukertje?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:12 schreef Gert het volgende:
Op stream 4 ineens een filmpje van de vriend van Eveline..
[afbeelding]
Neukertje/Sponsor of Vriend?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:10 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Sponsor of neukertje?![]()
OT: Ze hebben thans zangles![]()
![]()
![]()
Blijkbaarquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:27 schreef Frutsel het volgende:
Waarom gaan ze zingen... wordt het daar nu ook al voorgekauwd wat ze moeten doen?
Tweede keus neukertje.quote:
En met zo'n stoere militair is de familie niet blij?quote:
Babette Labeij. En dat is een heel aardig mens, maar ze zegt wel waar het op staatquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:19 schreef sirrom het volgende:
Vanmiddag hebben ze de zangjuf op bezoek. Ze lijkt heel vriendelijk maar eigenlijk is het maar een bitchy type. Haar naam is me even ontschoten maar ook de Idols werden door haar begeleid.
Als zon militairtje misschien wat geflikt heeft... elk land of stad zijn eigen schat of haar in onzekerheid laat of ie nu wel of niet met haar verder wil, misschien is dan de familie niet blijquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:45 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
En met zo'n stoere militair is de familie niet blij?
Hoezo? Ik vind 'm wel lollig. Hij doet stoer, maar volgens mij is hij dat helemaal niet en heeft ie eigenlijk een flink complex.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:18 schreef Ace1 het volgende:
Bart is een klootzak.
Ja schijnbaar mag je als je langs start komt (godzijdank) naar de wc. Het is gelijk rustig.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:37 schreef Ace1 het volgende:
Nu is natasia toch ook naar het toillet? Ik hoor haar iig niet meer.
die heeft ze zelf gekozenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:47 schreef happyme28 het volgende:
hahhaha, jeetje, hoe luidruchtig kun je zijn!
Dit wordt zo kotsen hoor.
Whahahaha, de oude pincode van Nena was 7777, de bank heeft het haar maar niet al te moeilijk gemaakt
Tja zo had ik gister een psychopate met smetvrees aan de foonquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:51 schreef Ace1 het volgende:
Ze bellen de directie, omdat Bart aan een willekeurig telefoonnummer zijn alcoholprobleem moet opbiechten.
vinger in dr keelquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:58 schreef Djep het volgende:
Wat voor geluiden hoorde ik en waarom wordt de stream weggetyft?
probably, maar de stream staat nu op buiten gerichtquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:58 schreef happyme28 het volgende:
niet gezien. Is ze al aan het kotsen?
nope, net te laatquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:04 schreef Ace1 het volgende:
Iemand screenshots van kotsende Natasia?
Waarom dan niet nu al een gedwongen opname?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:06 schreef happyme28 het volgende:
ik denk dat ze het van een ander wel hadden laten zien, maar Nataaaasia wordt uiteraard in bescherming genomen.
dit is de eerste keer dat ik de streams van dgk kijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:09 schreef Ace1 het volgende:
Meestal is het maar saai, ook de eerste x dat ik langer dan 1 minuut kijk.
Wist ik niet, waarom moet dat?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:10 schreef happyme28 het volgende:
ligt eraan wat ze gaan doen, dit is wel de eerste keer dat ze zoveel alcohol nuttigen. doordeweeks moeten ze altijd om 9.00 uur aangekleed in de woonkamer zijn, dus dan is het om een uur of 12 altijd wel rustig
lekker ventje?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:15 schreef Djep het volgende:
[..]
nee, die linksboven, das een lekker ventje![]()
Nou ik vind 'm altijd al heel eng, maar het kan blijkbaar nog engerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:20 schreef Djep het volgende:
Sommige mannen worden heel eng als ze drinken. Die blonde met dat witte shirt wordt in ieder geval nu veeeeeel enger dan anders....
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:17 schreef Djep het volgende:
hoe komt die blonde aan die witte tanden?
of is t nog dr melkgebit?![]()
die is altijd eng, wat ik er van op TV gezien hebquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:20 schreef Djep het volgende:
Sommige mannen worden heel eng als ze drinken. Die blonde met dat witte shirt wordt in ieder geval nu veeeeeel enger dan anders....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |